[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

subway

O singura banda pe sens e belea curata, la cel mai mic incident/accident circulatia se blocheaza...

dr4qul4

Eu zic sa punem si garduri la tramvai si sa ramana o banda ingusta sa se circule cu prudenta. Sau doar cu bicicleta.  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Da' de ce sa facem in general orice ar incuraja traficul individual?...
Cand va ajune Iulika primar, toti cei care au 4 roti vor fi bagati la puscarie.
"Two wheels/legs good,  four wheels bad!..."
Astia sunt cei care nasc nu comunismul, ci Orwell-ismul... Credeati ca Orwell este desuet?!....  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

Eu cred ca gresiti, discutiile ar trebui sa ramana amicale chiar si atunci cand avem pareri divergente. Hai sa incercam sa ramanem doar la argumente <logice> care sa convinga interlocutorul nu sa-l antagonizeze si sa-l inversuneze. Parerea mea!
;)

rocklee

Doamne ajuta ....a apucato harnicia si pe DUAMNA  O:-) .....acum pe sfarsit de mandat .... :D

Iulika0069

De acord cu subway, o singura banda pe sens vine cu probleme in caz de accident.
As lasa linia de tramvai fara garduri / relativ usor de folosit in astfel de situatii..

Pe de alta parte, de ce am nevoie de 2 benzi pe sens acolo?
- Doamna Ghica e pe 2 benzi (si asa va ramane, daca vine si tramvai)
- deci masinile de pe banda 2 o vor lua pe pasaj, iar cele de pe banda 1 - pe breteaua spre Colentina
- invers, daca faci 2 benzi pe sens dinspre Petricani, cei care vin dinspre Obor vor avea dificultati de incadrare :), dupa ce fac dreapta spre Pantelimon

Iar daca ajung sa am in mod frecvent podul blocat (si bizoni care o iau pe linia de tramvai), insemna ca nu am gandit deloc in ansamblu problema (si fix asa va fi podul peste Colentina - cu masini care stau in coloana - daca nu se face si un pasaj subteran la intersectia cu Lacul Tei, care sa elimine si conflictul cu cele 2 treceri de pietoni, de la Scoala si intersectia cu Lacul Tei)

TibiV, dra4qul4 - am 4 masini (si sunt doar eu si sotia); 2 sunt parcate in subsol la munca, una pe locul platit, una pe trotuar.
Nu sunt vreun activist cu 2 biciclete, dar am un e-twow cu care fac drumul Dna Ghica-Obor + metrou, atunci cand vremea permite
O mai iau si pe jos pana la Obor, dar mi-e lene de multe ori, si iau SUV-ul din dotare (motor 5000cmc V10TDI, N1) pana la munca

Deci nu imi povestiti mie cum e cu puristii si ecologistii vs masinistii. Nu e cazul..
V-ati luat de mine absolut gratuit si superior. Dar nu am de ce sa ma supar, asa eram si eu acum cativa ani, altceva nu aveam in cap decat fluidizare, fluidizare, fluidizare :)

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

nirolf

Pentru că... ?!

Nu e așa mult spațiu disponibil și cred că ar fi bine să fie loc și pentru tramvai.

Oricum pe Doamna Ghica se circulă pe o bandă (mașini parcate în rest).

Lyvyoo

Aveti cumva idee ce se intampla pe Pasajul Doamna Ghica? La urcarea pe pod dinspre Delfinului, de mai bine de trei luni o banda este restrictionata (aici http://tiny.cc/5jcm6y ), iar din masina se poate vedea o groapa dreptunghiulara (pare fara fund) plus multipe degradari, gauri si tentative de decopertare intre carosabil si bordura. Ma gandesc ca nu e o simpla reasfaltare pentru ca ar fi terminat demult. Pare ceva mai grav...

Hef


hefaistos

De la A3 zicere: Pasajul Doamna Ghica-Colentina devine realitate! Gabriela Firea a semnat contractul pentru realizarea proiectului

https://www.antena3.ro/actualitate/pasajul-doamna-ghica-colentina-devine-realitate-gabriela-firea-a-semnat-contractul-pentru-521180.html

3 luni proiectare 12 luni executie.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Cristi N

Duamna anunta:

QuotePrimarul General, Gabriela Firea, a semnat contractul pentru proiectarea si executia Pasajului Doamna Ghica-Colentina cu Trustul de Cladiri Metropolitane Bucuresti

Primarul General, Gabriela Firea, a semnat contractul pentru proiectarea si executia Pasajului Doamna Ghica-Colentina cu Trustul de Cladiri Metropolitane Bucuresti. Lucrările presupun reconfigurarea circulației pe Șoseaua Doamna Ghica și construirea unui pasaj suprateran peste Șoseaua Colentina.
Primarul General, Gabriela Firea: "Acest proiect de infrastructura este extrem de necesar pentru Bucuresti si va contribui decisiv la fluidizarea traficului intr-o zona foarte aglomerata a Capitalei. La propunerea mea, la inceputul anului, au fost aprobati in Consiliul General indicatorii tehnico-economici, iar acum am semnat contractul pentru proiectare si executie. Contractul presupune proiectarea, care va dura 3 luni de zile si executia lucrarilor, estimata la 12 luni. Conform studiului de fezabilitate realizat de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București S.A., pasajul va avea cate 2 benzi pe sens".

Costul estimat al lucrărilor, aprobat prin HCGMB nr. 4/2019, se ridică la aproximativ 28 de milioane de euro.

Detalii proiect

Proiectul va începe din zona intersecției străzii Doamna Ghica cu Bulevardul Lacul Tei. Accesul spre pasaj va fi reconfigurat, iar partea carosabilă va fi extinsă de la 4 benzi la 6 benzi.

Toate intersecțiile cu drumurile laterale vor fi reamenajate ținând cont de noua configurație stradală, pentru asigurarea unei circulații fluente.

De asemenea, in conformitate cu discuțiile avute cu membrii Comisiei Tehnice de Circulație, s-au păstrat numărul și poziția celor trei stații de autobuz.

Trotuarele se vor proiecta pe ambele parti ale arterei și vor avea o lățime de minimum 1.5 metri. Astfel se va ține cont de caracteristicile funcționale și de intensitatea circulatiei pietonilor.

Avantajele realizarii acestui proiect sunt incontestabile: se vor elimina blocajele de trafic din zona, va creste viteza de circulatie si accesibilitatea zonei, se va reduce rata accidentelor prin adoptarea unor masuri de siguranta, realizarea pasajul avand impact si asupra mediului prin reducerea prafului, zgomotului, noxelor, preluarea şi descărcarea apelor pluviale.







rocklee

#28
la propunerea MEA ...a spus DUAMNA ... :)

Dar la domnul PRIMAR din Voluntari ...nu ia-ti spus cuva ca ar  trebui PASAJ LA PETRICANI ....DUAMNA ... :o >:(

Ionut

Contractul asta s-a semnat fără licitație?