[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Cristi N

La asta nici nu m-am gandit, lista de probleme care mi-au venit mie in minte:
- lipsa tramvaiului
- nu stim daca au tinut cont de M7
- descrierea nu corespunde randarii - e scris ca pasajul va incepe de la intersectia cu Bulevardul Lacul Tei
- arhitectura e demna cel mult de un pasaj in afara orasului
- SF-ul nu e public
- constructorul e cu o situatie juridica incerta


voicul

Mie "Trustul de Cladiri Metropolitane Bucuresti" imi suna ca firma PMB. Sa o fi dat direct, ca sa sara etapele licitatiei si mai ales contestatiilor?

hefaistos

Tramvai nu exista pe Doamna Ghica si nici nu cred ca poate fi introdus, pentru ca e cam "ingusta" situatia.
La suma vehiculata cred ca e un pasaj scurt. Nu ajunge pana la Bd. Lacul Tei.
Restul... nu e proiect dunt doar reprezentari facute i cadrul nui SF mediocru.

Pasajul insa este strict necesar, in fiecare dupa miaza se sta pana la 30 de minute din cauza ca nu e. Dupa... o sa devina problema intersectia Delfinului.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Cristi N

Spatiul de tramvai a fost rezervat cu foarte multi ani in urma dar pasajul asta daca este facut prost are sanse sa puna cruce intregii planificari.

- Dna Ghica intre Lacul Tei si Colentina - spatiul rezervat pe latura vestica, acum acolo este parcare pentru riverani.
- Dna Ghica intre Colentina si sos Pantelimon - spatiul este rezervat pe centrul drumului, inclusiv pe pasajul peste CF. Singura problema ar putea fi circul foamei care trebuie demolat.
- Blvd-ul Chisinau - linia de tramvai exista deja dar este intr-o stare jalnica - de tip Otelul Rosu.
- Blvd-ul Nicolae Grigorescu - din nou spatiul este rezervat pe centru.
- podul peste Dambovita  -  si el are spatiul rezervat.
- str. Iuliu Hateganu - necesita extindere, acum are doar 1 banda pe sens si reconfigurarea intersectiei cu sos. Vitan Barzesti.
- intersectia cu sos Oltenitei - se poate face jonctiunea cu traseul 1/10.
- Ion Iriceanu - se poate folosi banda 3 de pe ambele sensuri.
- strazile Turnu Magurele, Luica etc. vor necesita inca un set de lucrari de largire.

alex8

La cum se prezintă pasajul, este posibil să rămână la sol tramvaiul.

Hef

Pasajul asta are o poveste asa lunga. Cand era peste sos Colentina (proiect facut de S2 - Ontanu) cand in lungul sos Colentina (PMB - Oprescu). Cand cu tramvai, cand fara tramvai. De Pista de biciclete ce sa mai vorbim. Ca ei fac trotuar de 1,5 m. Jenant. O banda pe sens era suficient, pentru ca multi fac dreapta spre Obor. Si Aveau loc si pentru tramvai si biciclete. Dar unde nu e viziune si mult habarnism e dificil sa ai pretentii.

paulmare

Cristi N - cea care a facut studiul de fezabilitate a fost desfiintata
Trustul de cladiri metropolitane - a fost singura pentru care au votat 2/3 din consilieri, si singura care nu a fost desfiintata de instanta

si da le poate da primaria prin incredintare directa fiind societatile ei, si compania din "holding" cumpara de la smecheri "servicii" fara sa fie obligata sa treaca prin procedurile de licitatie etc

Cristi N

Din ce am inteles inca nu am ajuns acolo, doar s-a decis ca a fost infiintata ilegal, d-abia de acum urmeaza procesul pentru desfiintare.

Treaba asta cu posibilitatea de atribui lucrari fara licitatie daca antreprenorul este propietatea autoritatii contractante mi se pare o invitatie la furt.

paulmare

Trustul de cladiri metropolitane-  a fost infiintata legal, cu votul a 2/3 din consilieri, singura, si nu va fi desfiintata
Restul, inclusiv societatea care a facut randarea aia ca un elev de liceu, vor fi desfiintate

Da clar ca pentru "invitatie" s-au facut societatile, dupa modelul de la voluntari

dr4qul4

Quote from: alex8 on May 17, 2019, 06:37:18 AM
La cum se prezintă pasajul, este posibil să rămână la sol tramvaiul.
Posibil, ,ai ales ca si pe Petricani tramvaiul merge pe partea dreapta, si pe aceeasi parte avem si blocurile mai retrase pana la Sos Colentina.
Ar mai fi o varianta.... linia de tramvai sa fie comuna cu o banda de mers. Neexistand semafor, se va merge fara probleme. Doar ca statiile ar trebui sa fie amplasate in exteriorul pasajului, unde drumul se va lati.

Dar mai e mult pana atunci. E greu cu tramvaiul pe Dna Ghica. Spatiul median este insuficient pentru 2 linii de tramvai.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

De vreo 4-5 saptamani lucreza de zor la spatiile verzi. Au pus bordura peste bordura si gresie intre ele, sistem de irigatii si gazon la rulou.

Pomii, mesteceni, au fost tunsi frumos. Poate de aceea intre benzile de la randare se vede verde.

Spre Tei au terminat, in centru au terminat. Mai e un pic spre Dna Ghica.

Bine ca nu e lucrare pe fonduri europene sa nu mai poti umbla la ea. Asa pe banii nostrii numai bine de facut in primavara si stricat in toamna.

Loc pentru organizarea de santier exista in rond, pe modelul Aktor de la A3 la Gherghitei.

Hef


cezar-mario2012

Nu există loc în rond pe acolo trece tramvaiul.

panzer

Detalii...  :-[
Postul meu era un pic ironic cu locul pentru organizarea de santier. Vazusem declaratia lui Cuc despre Domnesti: nu se vede nimic in teren pt ca organizarea de santier e in alta parte. Dar se lucreaza nu va faceti griji.

Ionut

Se pare ca Alex de la RRA (Radio Romania Actualitati) i-a pus niste intrebari duamnei. A aflat ca, intr-adevar, contractul de proiectare si executie a fost acordat direct, fara licitatie. O fi bine, o fi rau... Garantia pentru lucrari este de 3 ani. O fi bine, o fi rau...