[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AFC

^ E foarte rau, Ionut. Fara competitie, pentru orice deviz aferent lucrarii poti sa incluzi din start 20-30% " parandarat ". Asta si vor, asa o sa-si faca banii.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Ionut


Cristi N

#47
Am dat putin cu sapa dupa informatii dar fara prea mare succes. Am gasit doar HCGMB 4/2019 si anexele pentru aprobarea indicatorilor tehnico economici ai pasajului - varianta dinaintea aprobarii in consiliu: link. Ce sa zic transparenta maxima.  :zen:

Asta m-a motivat sa pun cateva intrebari primariei:
- cum s-a facut selectarea antreprenorului?
- cum au fost stabiliti indicatorii tehnico - economici?
- SF-ul facut de compania municipala
- cand se va emite ordinul de incepere a lucrarilor?
- care este solutia aleasa pentru traseul viitoarei linii de tramvai Petricani - Dna Ghica?
- care este solutia aleasa pentru intersectia cu M7?

Daca cineva mai doreste sa pun vreo intrebare o sa mai astept cateva zile pana dau send mail-ului. De asemenea daca mai sunt doritori care sa trimita acelasi set dati un semn.  :)

Earthchild



Quote from: Cristi N on May 16, 2019, 08:05:22 PM


Ce-i cu porcăria asta sinistră? Poduri metalice nu se construiesc intre blocuri ci doar peste cursuri de apă, cum este cazul pasajelor doar in segmentul care traversează Dâmbovița, de la Regie și Mihai Bravu.

nirolf

De acord cu tine, este oribil, dar cam ăsta e nivelul la care a ajuns administrația capitalei azi. Companii ilegale care proiectează și construiesc ce le trece prin cap.

Făcând haz de necaz, se poate vorbi totuși de un luciu de apă acolo:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2244381348972799&id=230785173665770

dr4qul4

Deschidere mai mare = mai putine relocari de utilitati
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

@nirolf: am fost aseara exact in acea intersectie, exact dupa ploaie.
Jale mai mare n-am vazut in viata mea: apa refula din canalizarea de pe mijlocul intersectiei. Un nou rau Colentina curgea vijelios catre albia raului clasic.

Troleele s-au oprit. Autobuzele opreau pe mijloc. Functiona doar linia 21 si ambulantele pe centru.

Pe partea de intrare un mercedes vechi s-a oprit din cauza apei care intra pur si simplu in masina iar baietii incercau sa il impinga cu blugii suflecati pana peste genunchi. Blocajul se indindea pana pe A3.

Eu cautam sa ies din Bucuresti. Am facut 1h20min pt 1.2km pana pe Andronache. Pe toate strazile din zona Waze anunta o medie de 1kmh.

Stiu ca sunt oftopic, stiu ca este cunoscuta problema canalizarii pe Colentina, dar personal nu m-am mai simtit de mult ca traiesc intr-o tara din lumea a 3a. In jurul meu doar deznadejde in ochii oamenilor. Oare cat de nesimtiti sunt oamenii de la primarie, apa nova si cei care au proiectat idiotenia asta? Cu cata lejeritate isi iau lunar salariile oferind astfel de solutii!?!



cezar-mario2012

 ^La cantitatea de apă care a căzut nu există soluții. Ploaia a început la 15:20 cu intensitate maximă și s-a oprit la 18:30. Nu există sistem în lume să preia atâta apă. Ploaie asemănătoare a mai avut loc în primăvara lui 1986.
Eu stau chiar aici, ploaia cea mai intensă a avut loc loc doar prin Colentina - Pantelimon. Soacră-mea stă în Tineretului, acolo ploaia a început pe 16:30 și nu a fost la intensitatea de aici.

Cristi N

#53
Am trimis ieri o solicitare de informatii legata de viitorul pasaj. Am folosit template-ul lui Ionut pentru CNAIR si doar l-am adaptat foarte putin. Sunt curios ce raspuns o sa primesc, deocamdata solicitarea a fost inregistrata si mi-au dat nr pentru ea.

QuoteBuna ziua,


Conform art. 7 si 9 din Legea 544 / 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii si documente cu caracter public in legatura cu comunicatul de presa al PMB din 16.05.2019 ( link ) privind semnarea contractului pentru proiectarea si executia Pasajului Doamna Ghica-Colentina cu Trustul de Cladiri Metropolitane Bucuresti.

1. Care este modalitatea (achizitie directa, dialog competitiv, licitatie publica, etc.) prin care s-a facut selectarea antreprenorului?
2. Cum au fost stabiliti indicatorii tehnico-economici aprobati prin HCGMB nr. 4/2019?
3. Va rog sa imi comunicati daca pentru acest obiectiv a fost realizat vreun studiu de prefezabilitate, numele companiei care l-a livrat si continutul acestuia(parti scrise si parti desenate) 
4. Va rog sa imi comunicati continutul (parti scrise si desenate) studiului de fezabilitate executat de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București S.A. privind acest pasaj.
5. Cand a fost/va fi emis ordinul de incepere a lucrarilor de proiectare/executie?
6. Care este solutia aleasa pentru linia de tramvai prevazuta pe inelul median: Petricani - Dna Ghica - Chisinau - Nicolae Grigorescu in raport cu pasajul in discutie?
7. Care este solutia aleasa pentru viitoarea magistrala de metrou M7 Rahova - Colentina avand in vedere ca aceasta va fi executata in lungul sos. Colentina intersectand pasajul?


Mentionez ca doresc aceste informatii si documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) si alin. (4) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.
Va rog sa tineti cont de prevederile art. 22, alin. (2-1) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016, care prevede ca "în situația în care informația publică solicitată se află pe un înscris care conține atât informații la care accesul este liber, cât și informații exceptate de la liberul acces, informația publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informațiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare".

Va rog sa imi comunicati deasemenea sj numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.


Va multumesc,


Earthchild

Apropos de inundația de ieri, in anii 70 mi-am petrecut copilăria în Colentina și țin minte că după fiecare ploaie abundenta (și atunci primavara erau niște ploi zdravene) in intersecția Colentina-Doamna Ghica apa se aduna pana la genunchi, spre bucuria noastră nevinovată, care ne închipuiam copiii căpitanului Grant in inundațiile din pampa argentiniana. Nimic nou deci, în afara de creșterea exponențială a traficului.

voicul

#55
Nu prea e topicul corect, dar sa inteleaga toata lume despre ce piscina vorbim si cat era apa  :)
Si oricat am vrea sa aruncam cu de toate in PMB, ieri cantitatea de apa a fost prea mare. Chiar am arunca bani pe fereastra sa dimensionam canalizarea pentru asa ceva.





Powered by API/PUM imgur uploader

cezar-mario2012

 Azi au făcut marcaje pentru zona de amplasament al piciorului 2:


Titza

#57
Semne de proiectare la acest pasaj.










Cristi N

Astazi am primit primul raspuns de la PMB prin care ma informeaza ca au trimis solicitarea catre Directia Generala Infrastructura din PMB si Ministerului Transporturilor(probabil din cauza ca am intrebat si de M7).

Sper sa revin cat mai curand si cu raspunsul la solicitarile mele.

cezar-mario2012

De ieri (3 iunie) au început să facă organizarea de șantier, au delimitat zona și au adus un escavator mic. Am vorbit cu paznicul și acesta spunea că azi o să aducă containerele.