Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

slartibartfast

#3870
@vancouver

N-aș zice că e chiar într-o gâtuire a cursului Trotușului, albia e destul de largă în punctul acela, și în mod normal Trotușul curge domol acolo, pe două gârle. Doar că la inundații ca cele din 2005 și cele care sunt acum în nordul Vrancei și sudul Bacăului, oriunde ar fi fost podul acela peste Trotuș, drumul ar fi fost inundat. E nevoie de autostradă acolo, în special de centuri pentru Roman, Bacău și Adjud, pentru că în aceste orașe este gâtuit traficul. În Adjud la un moment dat se îngustează practic drumul la o singură bandă (de la, în fine, una jumătate cât e DN2), și nici măcar nu ai variante serioase de ocolit ruta principală, cum ai la Roman și Bacău.

dr4qul4

ultimul afluent al trotusului (in zona DN2) are o vale extrem de lata....si este mai tot timpul sec.

Problema acolo este ca trotusul izvoraste de la o distanta considerabila, si exact acolo ajunge la campie. dupa orice ploaie torentiala, afluentii sai se umfla si vin cu viteza la, iar cand ajunge la DN2 brusca dispare panta, asa ca se revarsa.
Dar nu vad cazul sa se faca un pod nou acolo. Trebuie facuta bucata din A7 care include acel pod dar si centura Adjudului (cel mai mare oras intre Focsani si Bacau)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

De la deschiderea giratoriului Sus-pendat, acum este mult mai lejer de traversat centura de Nord a Ploiestiului. A inceput lucrul la giratoriul centura nord Ploiesti cu Drumul Jud 236(Centura din spatele centrelor comerciale) Aici : https://www.google.ro/maps/@44.9649339,25.9784056,17z?hl=ro

Deja se lucreaza la devierea drumurilor locale, pare sa aibe o raza mare. Dupa realizarea acest giratoriu, cu riscul unei ocoliri de maxim 1 km pentru directia Ploiesti Nord - DN1 Bucuresti, propun inchiderea stangii din si spre DN1,binecunoscute ca fiind periculoase,  doar avem intersectie trompeta la nord DJ 236 cu DN1, fara conflict. https://www.google.ro/maps/@44.971811,25.9567441,570m/data=!3m1!1e3?hl=ro

Stiu ca s-a mai discutat, dar o sper ca autoritatile vor forta inchiderea. Momentan drumul din spatele centrelor comerciale e folosit doar de camioane pentru directia Campina Buzau si invers. Nu imi vine sa cred ca merg masinile mici pe ruta veche, dau prioritate de 2 ori din contrasens, trec prin 2 giratii aglomerate. Parca nu stiu ca acel drum e liber si fara conflicte majore, doar unul la reintrare pe centura nord. Acum cu noul giratoriu deja in constructie va fi si mai rapid.

vancouver

#3873
@aqualung

Tu vrei sa spui la modul serios ca intr-o tara europeana nu suntem in stare sa facem un pod mai mare pe un drum national, astfel incat acel drum national sa nu mai fie inchis la inundatii? Adica la modul serios tu te multumesti cu podul actual, pe care tot tu il critici ca este submediocru !
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ingWTG

#3874
Problema nu este podul, ci zona de confluenta cu Siretul , se inunda albia majora , de la intrarea in Adjud pana la statia de carburanti spre Domnesti. De aceea sunt de parere ca o bucata de autostrada  pe post de centura cu nodurile in afara zonei inundabile ar rezolva problema.

vancouver

Cum sa rezolve problema mai oamenilor, autostrada nu are iesiri din 200 in 200 de metri, ca sa poti ocoli pe acolo o bucatica inundata dintr-un DN. Cei care au treaba pe DN, traficul local, ar avea de facut un ocol de 15-30 km pana la urmatoarea iesire de pe autostrada si inapoi. Autostrada rezolva problema doar pentru tranzit, pentru cei care locuiesc in Bacau si merg la Bucuresti sau invers...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ingWTG

Cred ca stim si noi ce este aceea o autostrada , sugestia mea era sa se faca la fel ca la Bacau cu drumuri de legatura la viitoarea autostrada/DX, macar pentru viitoarele inundatii (vor mai fi)

TibiV

Quote from: stangabriel on June 03, 2016, 09:36:15 PM
propun inchiderea stangii din si spre DN1,binecunoscute ca fiind periculoase.
Vorbesti de "stanga" de aici: https://www.google.ro/maps/@44.9640455,25.9645554,299m/data=!3m1!1e3?hl=ro ?
Daca da, perfect de acord.
Eu de mult ma tot intreb cum naiba de nu au inchis de muuuuult mizeria aia de "intersectie"... :(
("De mult adica" de cand au terminat "trompeta" de la DJ236.. Eram convins ca a doua zi vor inchide "mizeria")
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Acolo si la intrarea in Ploiesti direct in giratoriul de la Metro. 300 m mai la nord de Lukoil. Aici au fost majoritatea accidentelor.

3xteam

ce mai 'spun' ziarele..... O:-)


Primarul Timișoarei este convins că acum, când nu mai este campanie electorală, timișorenii vor ieși în stradă să-și ceară drepturile, iar mai marii de la București nu vor sta nepăsători.
,,E timpul ca noi timișorenii să facem un mare miting pentru centura orașului. În următoarele două-trei săptămâni vom ieși în stradă pentru centură, ceea ce nu s-a mai întâmplat în România. Nu este un miting politic, un miting la care să participi în funcție de simpatiile politice, este un miting civic, un miting pentru Timișoara. Orice explicația s-ar da pentru a amâna finanțarea este respinsă de mine. Nu pot concepe să nu se aloce fonduri pentru Timișoara din 2016. Eu pot să folosesc toate canalele de mobilizare pe care le am la dispoziție și le voi folosi. Nu pot să nu fiu încrezător că vor veni timișorenii să-și arate nemulțumirea că nu avem un astfel de obiectiv și să-și arate interesul de a-l avea. Participarea la vot este foarte redusă, de multă vreme în Timișoara. Avem de lucrat la spiritul civic"


http://www.tion.ro/se-pregateste-un-miting-in-strada-pentru-centura-timisoarei-tu-iesi/1651946

alecu26

Ce se aude de cetura Brasov? nici o poza recenta. Sau a pus pasadia pe forumul dedicat BRasovului? Acolo lucrarile stateau foarte foarte bine cel putin pe tronsonul Viarom.
Drumurile noastre POATE;

Atila60

Buna ziua stimati colegi .Nu vam mai scris din luna aprilie ,dar am urmarit acest forum din Germania.Vreau sa fiu scurt ,in legatura cu Centura Careiului.Cum am venit acasa primul gand sa fac o vizita dea lungul traseului.Cel putin eu am crezut ca sa lucrat enorm de mult in de curs de aproape o luna si jumatate .Am ramas afis.Ce credeti ca am vazut.Apsolut nimic ,nimic nici o miscare dea lungul traseului.Singurul punct de lucru la pasajul peste CF,dar nici acolo nu mult un pic de diferenta se vede din Aprilie.Daca doriti va pun cateva poze.Dar nu astazi.Utilaje la numar cam 6 si alea ruginesc incet de cand sta[ nemiscate .Imi cer scuze daca vam pictisit.O zi buna tuturor .Cat mai multe autostrazi si centuri.

dumbravaandrei

Quote from: alecu26 on June 07, 2016, 05:57:22 PM
Ce se aude de cetura Brasov? nici o poza recenta. Sau a pus pasadia pe forumul dedicat BRasovului? Acolo lucrarile stateau foarte foarte bine cel putin pe tronsonul Viarom.

In afara de devierea traficului pe celalalt fir nu estd nici celmai mic progres. Daca apare ceva nou o sa primiti poze cat de curand (in fiecare dimineata trec pe acolo in drum spre birou)

nenea_hartia

@Atila60: Cum să ne plictisești? Pune poze, te rog! :)

alecu26

Și Dumbrava Andrei. Poze. Ca nu avem demult.
Pai nu sunt oameni? Utilaje?
Drumurile noastre POATE;