Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

marinul

#3855
pun cateva poze de la pasajele peste centura Oradea dintre DN 79 si DN 76

Pasaj Nojoridului, vedere spre DN 79 din sensul giratoriu care va fi desfiintat



ne intoarcem 180 de grade vedere spee DN76





inaintam spre DN79



privim in dreapta



trecem pe partea cealalta a centurii, lasam soarele in spate, directia spre DN 76











viitoarea intersectie a drumurilor de legatura centura-pasaj



dupa sens spre DN 76







Sent from my iPhone using Tapatalk

marinul

Pasaj Ciheiului

privire spre DN 76 sa nu va mai bag soarele in ochi :)







aici vor fi relocati LEA



Numai bine si weekend placut


Sent from my iPhone using Tapatalk

dr4qul4

Centura Tg Jiu. Din DN67D spre sud, terasamentul pare gata. Insa e alb. Nu au dat cu nici o solutie pe el.
Din pacate fara poze.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Quote from: pentium10 on May 19, 2016, 04:02:11 PM
Se stie ca s-a dat ordin de incepere si pentru Centura Tirgu Mures? Detalii mai exacte are cineva?

Este ceva mentionat in articol, dar nu sunt 100% sigur daca e corect.
http://www.zi-de-zi.ro/2016/05/05/autostrada-ogra-campia-turzii-si-centura-de-ocolire-a-targu-muresului-au-primit-ordin-de-incepere/

Quote from: clau on May 23, 2016, 04:02:44 PM
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2023%2005%202016%20ref%20%20Varianta%20de%20Ocolire%20Tg%20%20Mures.pdf

Ordinul de incepere a fost emis in 03.05.2016.

Pe de alta parte CNADNR scrie urmatoarele in raportul stadiului proiectelor din Mai 2016.

QuotePrin Decizia nr. 19/2016, pronunţată în ședința publică din 18.02.2016 și comunicată în data de 07.04.2016 de către Curtea de Apel Târgu Mureş Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal în Dosarul nr. 257/43/ 2015 s-a respins cererea de suspendare formulată de reclamanți până la soluționarea definitivă a cauzei. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare.
Se analizeaza posibilitatea reluarii executiei lucrarilor avand in vedere ca exista ipoteza formulării și admiterii recursului, precum și posibilitarea ca instanța să dispună demolarea construcțiilor efectuate pe amplasamentul lucrării în situația reluării execuției lucrărilor.

Daca luam in considerare ca decizia CAMS a fost comunicata dupa 7 saptamani de la pronuntare (dupa cum sustine CNADNR), sunt foarte curios care este tactica lor in acest moment, avand in vedere ca s-a facut recurs.
Sau poate inca nu au fost informati despre el? :lol:
Voi incerca sa aflu mai multe.

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

alecu26

e bine ca macar au de gand sa faca ceva. Ma gândeam ca sunt tepari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Centura Craiova Sud








Iar la centura Tg Jiu, terasamentul pare sa fie gata (portiunea care se vede din DN67D). Avea o culoare gri deschis (piatra de rau) si parea compactat bine.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

razvanxxy

Au trecut mai bine de 30 de zile de la semnarea contractului pentru construirea centurii ocolitoare a orasului Mihailesti. Am trecut zilele trecute prin Mihailesti si nu am vazut nici o urma de santier. Stie cineva daca mai sunt necesare ceva avize sau o data cand se vor apuca de treaba?

ion59

Păi asa repede? Mai citiți pe forum! După vreo 2-3 ani!

TibiV

Dupa 3 ani ar trebui sa iasa din garantie... :D
Quote from: NGC20 on April 22, 2016, 12:23:17 PM
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%202%2022.04.2016.pdf

Quote
Comunicat
22.04.2016


Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că în data de 21.04.2016, a fost semnat contractul ,,Construcţia Variantei de Ocolire Mihăileşti - Relicitare".

Contractul a fost atribuit în urma finalizării procedurii de achiziţie publică (licitație deschisă), Asocierii COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA SA - COPISA CONSTRUCTII SRL (Lider de asociere - COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA SA) și are o valoare totală de 31.347.743,98 lei fără TVA.

Finanțarea proiectului este asigurată din POIM - FEDR (75%) și Bugetul de Stat (GOR 25%).


Obiectivul specific al contractului este construcţia variantei ocolitoare a municipiului Mihăileşti în vederea asigurării traficului de tranzit.

Durata contractului este de 36 luni din care 12 luni pentru Execuţia Lucrărilor, 24 luni Perioada de Garanţie.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ingWTG

Salutari, Cred ca 80% dintre cei ce vor sa mearga catre nordul moldovei ,imi impartasesc opinia ,ca este necesara  o centura la Adjud , de preferat sa fie la fel ca cea a Bacaului
In mai putin de 12 ani , Trotusul a blocat de 3 ori Dn 2 ,( in 2005 a fost blocat 2 saptamani ).

vancouver

Autostrada A7 Ploiesti - Bacau e pe teava (urmeaza licitatii pentru studii de fezabilitate si proiectare). Asta include si centura Adjud.

Pe de alta parte, daca DN2 se blocheaza la un pod, asta nu inseamna decat ca urgent acel pod trebuie refacut. Pod nou, usor mai in amonte, facut mai inalt, mai lat, mai rezistent, eventual cu baraje laterale pe Trotus, care sa ghideze apa in situatii limita. Podul nu trebuie facut intr-o zona de ingustare a raului (unde aparent e cel mai bine, fiind mai ieftin), ci intr-o zona larga, unde debitul poate fi si mult mai mare, fara sa dea pe afara. Daca se face in punctul in care raul este cel mai ingust (cum este acum), atunci pentru apa asta reprezinta o gatuire, ceea ce evident duce la inundare in situatii limita.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

NGC

Quote from: Tavi on April 26, 2016, 12:10:28 PM
HG 304/2016 (publicata in MO 316/2016) pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 750/2010 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică ,,Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucureşti între A1-DN 7 şi DN 2-A2
@cutter:  :cheers:

^^^

Ieri a fost emisa decizia de expropriere pentru "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucureşti între A1 - DN 7 şi DN 2 - A2", conform HG 304/2016.

http://www.cnadnr.ro/exproprieri/Decizie%20expropriere%20nr%20%20441.pdf

raresc

Super veste!!!! Credeti ca avem vreo sansa sa vedem utilaje si pe tronsonul DN2-A2 anul acesta? Sau macar sa avem licitatia finalizata?

clau