Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

nicolaem


dr4qula, poate nu am pus eu f exact acele poze in GE, dar in Vest centura se descarca in strada Sf Ion, langa acel depou, la sud de blocurile de care spui. Primaria vecina, Floresti tocmai a finalziat un SF pt un drum local pe care ei se lauda ca il scot la licitatie anul asta ( putin credibil , dar vroiam doar sa spun ca nu e nevoie de demolat nimic.)




NGC

Quote from: TibiV on January 08, 2016, 12:59:29 PM
Ceva ?...

Quote
[164667] / 26.11.2015: "Proiectare si executie Varianta de Ocolire Comarnic : Obiectiv 1: km 0+000-km 2+850"

[164668] / 26.11.2015: "Proiectare si executie Varianta de Ocolire Busteni: Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000-km 1+020"


Quote from: NGC20 on January 11, 2016, 12:37:32 PM
^^^

Da, dar doar amanare pentru ambele licitatii. Acum avem termenele de 28 respectiv 27 Ianuarie 2016.

Acum avem o noua amanare, pina in 11 respectiv 10 Februarie 2016.

cristi5

Apropo de discutia in legatura cu centura urbana si PMUD la CJ... Sunt nascut si crescut langa si la Cluj, si bazat pe ce-am trait 20 de ani in Occident, eu cred asa
- Clujul e un oras mic ca intindere (desi se profileaza o conurbatie cu Floresti, Someseni, Apahida...)
- sa incurajezi (cu inca o ruta urbana) mai multe masini in asa spatiu mic mi se pare impotriva sanatatii
- pentru binele clujenilor, trebuie dezvoltat transportul electric in comun si cu bicicleta (electrica pt dealuri) in _toata_zona_, _separat_ de traficul rutier. Iar restul am spus pe topicul de transport in comun la CJ.

StefanCelMare

#3318
Ca să stimulezi transportul public în oraș, ai nevoie de centura sud Cluj.
Mie mi se pare că sunt legate.
Dacă ai centură, poți face sensuri dedicate pentru transportul public în oraș, pentru că ai pe unde devia traficul.
Cele două merg mână în mână.
De altfel PMUD-ul propune și extinderea tramvaiului spre Florești tot ca prioritate 0, pe sens dedicat, distinct de DN.
Iar ca prioritate mai redusă, extinderea tramvaiului și pe zona centrală, și spre Mărăști.
Dacă ar fi tramvai pe direcțiile Mănăștur (și Florești), Mărăști și Gară (Iris - Apahida), cu benzi dedicate, și buclă pe centru (la fel dedicată), problema transportului public în Cluj ar fi rezolvată complet.
Dar fără centură nu poți visa la benzi dedicate tramvaiului.

Quote from: dr4qul4 on January 22, 2016, 10:57:55 AM
Voi realizati ca va certati pe o linie trasa pe hartie? Am pus KMZ-ul in earth si surpriza....in partea de vest se termina intr-un ansamblu imobiliar format din 12 blocuri noi!!!! Care nu vor fi demolate niciodata.  SI nici ocolite, pentru ca acolo avem un depou de tramvaie.
In plus, costul va fi imens.
Teoretic acolo vine o bucată de centură vest a orașului în continuare, care va fi mare parte pe piloni... pag. 183 din PMUD
Costurile... nu cred că pot fi imense (estimarea PMUD 15 mil. euro), dar fără acea bucată nouă, care teoretic dă în giratoriul Cora, centura pierde din coerență.

Dan74

In Oradea "drumul expres" este o strada noua prin oras, momentan este o alternativa buna la traseul prin centru, dar probabil ca peste 10 ani va ajunge o strada sufocata de trafic,
Tot asa centura sud a Clujului pe actualul traseu cred  o sa ajunga o strada sufocata de trafic din oras in circa 15 ani (estimare personala avand in vedere cat de rapid se extinde Clujul) si cred ca ar trebui construita mai spre sud, pentru a fi cu adevarat o centura timp de 25-30 ani. Alta varianta ar fi sa se construiasca cat mai repede centura sud pe actualul traseu si peste 15-20 ani sa se mai construiasca o centura noua mai spre sud deoarece Clujul se dezvolta foarte rapid.
Poate parea aberant ce spun dar sunt absolut necesare mai multe trasee paralele V-E care sa fie aiba legaturi intre ele pe directia N-S pentru ca traficul din Cluj sa fie ok.


horatiu.cosma

Ceva mai la sud nu prea permite relieful, plus ca la 15 km mai la sud e A3-ul. Pai daca gandesc in perspectiva, fac exproprierile pentru 3 benzi pe sens, si fac acum 2, si in 15 ani inca una. Sau se apuca de un plan pentru o centura completa de nord, ca sa avem un inel complet.

Ionut

Despre dezvoltarea Clujului discutati va rog pe board-ul local de Cluj. Aici doar despre CENTURA Clujului. Si alte centuri, evident.

marisRO

Curtea de Apel Tîrgu Mureş a amânat din nou procesul dintre cei 72 de locuitori din comuna Livezeni şi Guvernul României. La ultimul termen, instanţa le-a solicitat reclamanţilor să prezinte actele constitutive ale Asociaţiei Orizont.

În 21 ianuarie, la Curtea de Apel Tîrgu Mureş a avut loc un nou termen în procesul în care 72 de locuitori din comuna Livezeni solicită anularea articolelor 1, 6 şi 7 din Hotărârea de Guvern Nr. 378 din 2013 privind amplasamentul lucrării de utilitate publică "Varianta ocolitoare a oraşului Tîrgu Mureş pe DN 13 şi DN 15″.
Completul de judecată a decis amânarea, "stabilind în sarcina reclamanţilor obligaţia procesuală să depună la dosar actele constitutive ale Asociaţiei Orizont Livezeni, inclusiv lista tuturor membrilor".
Cei 72 de locuitori, majoritatea din cartierul Orizont, au acţionat Guvernul în judecată în iulie 2015, solicitând administraţiei centrale să schimbe traseul centurii de ocolire care, potrivit proiectului, trecea foarte aproape de proprietăţile lor.
Vă reamintim că varianta de ocolire urma să lege E 60 de DN 15, trecând prin Corunca, Tîrgu Mureş, Livezeni, Sângeorgiu de Mureş şi Ernei. Potrivit proiectului, şoseaua se întindea pe 11,6 km, iar lucrările de execuţie au fost contractate de compania spaniolă Copisa Constructora Pirenaica. Valoarea de atribuire a contractului s-a cifrat la 134,8 milioane lei fără TVA, lucrările urmând să fie finanţate din Programul Operaţional Sectorial-Transport şi din bugetul de stat. Din cauza suspendării lucrărilor, în urma unei decizii a Curţii de Apel Tîrgu Mureş, Autoritatea de Management a decis că aplicaţia de finanţare pentru acest proiect (elaborată pentru două faze distincte) să fie retransmisă pentru obţinerea finanţării nerambursabile doar în cadrul POIM 2014-2020, după îndeplinirea criteriilor de admisibilitate şi eligibilitate a acestui proiect.
Următorul termen al procesului a fost stabilit pentru data de 18 februarie 2016.

Sursa: http://www.zi-de-zi.ro/in-procesul-centurii-tirgu-muresului-asociatia-orizont-solicitata-sa-se-prezinte/


NGC

#3324
^^^ Desi articolul a fost publicat astazi si respectivul "jurnalist" se informeaza de aici de pe forum, informatia referitoare la licitatia pentru pasajul CET nu este actuala.

Am scris deja de cateva zile ca s-a amanat deschiderea ofertelor.

Quote from: NGC20 on January 22, 2016, 02:07:38 AM
Deschiderea ofertelor s-a amanat pina in 09.02.2016.

NGC

#3325
Intre timp avem deja o veste buna.

MT a emis o noua autorizatie de construire.

22.01.2016: "Lucrari ramase de executat aferente autorizatiei de construire nr. 036/07.10.2013 pentru "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucuresti faza II între km 55+465 - km 63+250" din cadrul obiectivului de investitii "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucuresti între A1 - DN7 si DN2 - A2, LOT 1, Sector A1 (km 55+465) - DN 7 (km 64+160)""

ovideatza

In sinteza prezentata de CNANDR nu apare nimic de centura Sucevei. Nici macar nu e trecut ca si proiect in derulare, suspendat, cu probleme ceva.

in schimb anuleaza contractul pentru Radauti, dupa ce au tocat bani pe SF, PT, licitatie, etc. Contract semnat in 2011...si sta de 5 ani fara finantare. Motivul invocat pt reziliere nu mi se pare suficient, se putea face o modificare de proiectant+constructor conform noilor normative, daca se incadreaza in aceeasi suma. Nu discut despre prioritizarea proiectelor, doar ca idee de cum se risipesc banii pe proiecte pregatite degeaba.

NGC

^^^ S-ar putea sa fi uitat sa treaca si VO Suceava in lista, dar vezi raspunsul asta din Noiembrie 2015. ;)

florin74

Sunt prevazute pentru fazare VO Suceava 6,98 mil euro in noul POIM, cu finalizarea lucrarilor in 2018.

TibiV

Quote from: NGC20 on January 25, 2016, 10:47:35 PM
22.01.2016: "Lucrari ramase de executat aferente autorizatiei de construire nr. 036/07.10.2013 pentru "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucuresti faza II între km 55+465 - km 63+250" din cadrul obiectivului de investitii "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucuresti între A1 - DN7 si DN2 - A2, LOT 1, Sector A1 (km 55+465) - DN 7 (km 64+160)""

Le-a dat "cu virgula", o virgula lunga de 910 metri...
Care o fi problema acolo ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)