Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

carutasul

Doua poze din drumul judetean catre soseaua de centura a Caracalului.





Centura nu pare nici pe departe terminata; se vede in zare ca aparent este acoperita, nu am putut sa imi dau seama daca era asfalt peste tot sau balast stabilizat, ( la intersectia cu DN6 parea a fi totusi asfalt iar in departate se vedeau cateva utilaje, inclusiv un finisor care azi fiind duminica statea). Dar oricum, mai e ceva de treaba pana sa fie gata. Pe de alta parte mi se pare ciudata abordarea de a lasa un "spatiu de garda" care nu e asfaltat, si are probabil mai mult de 20 m pe ambele parti pana la DJ. S-or gandi ca poate vor face un pasaj vreodata? Oricum, dezamagire, sper ca totusi o finalizeaza macar pe asta anul asta, ca nu e chiar Golden Gate...

TibiV

Mulţumim pentru poze.
E clar, mai au mult...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Lucrările de la rampa de la Chitila avansează:



rocklee

frumos sau mobilizat si reusesc sa termine ce au inceput cu ceva ani in urma  :D

pasadia

Sa va mai plictisesc cu cateva poze de pe santierul centurii Brasov. De data asta dinspre DN11 spre DJ103:

pe pasaj se ridicau si montau predale:







Dupa cum se vede in partea estica nu vin cu terasamentul la nivelul culeei. In schimb spre vest se lucreaza de zor.







Oare se gandesc sa elibereze cat mai repede zona de sub pasaj si sa amenajeze sensul giratoriu astfel incat sa elibere traficul de pe DN11, Brasov - Harman. Nu de alta dar si aici e o aglomeratie destul de mare la unele ore:



Spre vest avem asfalt nou la conexiunea cu lotul VIAROM. Deci practic din sensul giratoriu avem 2+2 continuu dar inca nefunctional datorita unor mici detalii (podul peste Durbav, unde ma gandesc ca asteapta rosturile de dilatare, lipsa parapetilor si a marcajului):



La pasajul DJ103 se lucreaza dar inca nu au ridicat predalele sus:





In continuare nici o miscare la bratele de acces sau la spatiile de parcare ce ar trebui construite pe acest segment.


Horațiu 87

eu unul nu inteleg un lucru (de fapt mai multe, dar ma rezum la cel mai important) : "receptia finala a lucrarilor a avut loc in data de 09.09.2015", dar uitandu-ma pe harta nu vad nici un drum nou intre DN 28 si DJ 248. Ma lamureste si pe mine cineva daca stie? Adica wtf e centura pentru care au cheltuit aproape 300 000 000 de lei ?

pasadia

Receptia finala s-a facut pentru lucrarea deja existenta si aflata sub trafic, notata pe Google Maps ca fiind DC25 / Centura Iasi.

__dir

@Hory1987, este 2 + 1, chiar si un mic viaduct /pod , zona e deluroasa probabil de aici si pretul de 500.000 e/km.


crystyan

Dar nu se puteau face ambele ziduri concomitent? Care este logica de le face separat?

panzer

un singur rand de cofraje, un singur rand de fierari betonisti etc... mai avem ceva de facut si la anu!

rocklee

se va circula pe aceasta bretea in acest an  :o

alecu26

oricum s-au miscat repede. Pentru cat de stramt e locul....nu se putea scoate mai mult. Au avut viteza mai mare decat UMB la mintia de exemplu. Si toate fazele s-au legat intrele ele...nu au asteptat dupa nimic...ca nu au fost pregatiti sau ceva de genul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ultrasbz

Se poate cere publicarea pe net a SF-urilor pentru centurile Comarnic si Busteni in baza acelorasi argumente care au fost valabile la PiSi?