Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

pasadia

Iar acum poze de pe lotul Chirruli, zona pasajului peste DN11 si CF 400. Au inceput sa pregateasca zona de capat a lotului lor, zona unde se leaga de lotul VIAROM:









Tototodata au inceput montarea predalelor pe acest pasaj (e ultimul pasaj de pe lotul lor care nu avea predale montate). Din pacate, pe partea estica, vad ca nu se apropie deloc cu terasamentul de culee si nu inteleg de ce (situatia e la fel de cel putin 3 saptamani):


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Am zis ca e posibil (prin primavara ziceam asta), dar acum cred ca e evident ca nu au nici o graba in ei si ca nu vor termina toate lucrarile anul asta. Probabil ca pe lotul VIAROM se va circula 2*2 cu exceptia intersectiei cu DJ103, iar pe lotul Chirulli imi e greu sa cred ca vor putea deschide traficul anul acesta. Probabil abia prin mai - iunie il vor deschide, cand vor termina de amenajat si nodul cu DN11 (zona de sub pasaj).

JohannDB

Nu pot să nu remarc și aici (în pozele lui pasadia) adâncimea mare a rigolelor, la fel cu le-am văzut vinerea trecută și pe cele de pe DN56 Calafat-Craiova... Sunt zone unde se ajunge la "un stat de om" adâncime; vai de cel ce ajunge în ele pe viscol, gheață sau pată de ulei. Chiar prevede vreun normativ aceste adâncimi ? Poate întrebarea asta mergea bine la "Siguranța traficului".

carutasul

Ce pot sa spun e ca NU se circula pe centura Caracal. Din pacate am trecut seara, era deja intuneric ; o sa trec duminica la intoarcere ziua pentru ca acum nu se vedea nimic. Intre sosea si centura este o portiune de cativa metri care nu pare atacata, probabil intentionat, mai departe nu am putut sa vad care e stadiul lucrarilor dar sigur e un semn mare de interzis imediat dupa acea portiune.

captiva

Comunicat de presă

30.10.2015

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România face următoarele precizari privind procedura de licitaţie deschisă organizată în vederea atribuirii contractului având ca obiect "Proiectare şi execuţie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucureşti - Domneşti":

În data de 18.03.2015 a fost iniţiată procedura de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de achiziţie publică care a avut ca obiect "Proiectare şi execuţie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucureşti - Domneşti" prin publicarea în SEAP a Anunţului de participare nr. 157926.

În data de 30.10.2015 a fost comunicat ofertanţilor rezultatul procedurii de achiziţie publică, câştigătorul fiind Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L.

Precizăm că realizarea obiectivului va facilita accesul agenţilor economici şi a populaţiei din cartierele rezidenţiale din zonă, va fluidiza traficul pe Centura rutieră a Municipiului Bucureşti care preia volumul mare de trafic preponderent greu ce o tranzitează şi traficul general de dezvoltarea periurbana a capitalei degrevându-se astfel străzile din interiorul municipiului.

Prin realizarea unui pasaj denivelat la intersecţia dintre DJ 602, respectiv strada Prelungirea Ghencea şi Centura rutieră a municipiului Bucureşti, respectiv linia CF se va mari capacitatea de trafic şi suguranţa circulaţiei. Pasajul va avea o lungime de 257,49 m.

Valoarea ofertei câştigătoare este de 91,552,381.90 lei, care include şi procentul de diverse şi neprevăzute de 10% reprezentând valoarea de 8.123.476,10 lei. Durata contractului este 51 luni din care 3 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de construcţie şi 24 luni perioada de notificare a defectelor.

În prezent, procedura de achiziţie publică se află în perioada de depunere a unor posibile contestaţii împotriva rezultatului procedurii.

Hercule

Deșteaptă-te române!


horatiu.cosma

Asta nu inseamna ca nu pot lua contracte Noi, chiar e indicat, daca vor sa iasa din insolventa. In cazul insolventei, vine un organism extern care are grija ca firma sa isi respecte obligatiile.

adiarc

Chiar erau atat de multe de analizat , încât sa desemnam câștigătorii , dupa 7 luni ?Aici pe cine mai dam vina ?Pe alinierea planetelor ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

No....cine se baga sa cumpere acum straco?  Au practic trei contracte....și încă câteva începute.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Fratii Harpos ?  :lol:  Parca tu ai zis ca si-au facut un Straco 2. Încet încet o sa mute activitatea pe ea. Doar 1 contract e sigur. Al doilea se judeca la CAB ( DN 18), iar asta sigur se va contesta si el. Apropo, un convoi de 7-8 camione STRACO se indrepta spre TURDA azi.

marinul

Centura Oradea

Pasaj Ciheiului

05.10.2015



30.10.2015




iar la podul peste raul Crisul Repede, nu stiu ce termen de finalizare are dar in curand ar trebui sa se dea drumul circulatiei




TibiV

25 de zile ?!?!...
Absolut remarcabil !
Să vă dea Domnul încă 25 de zile de vreme bună... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Pai in unele sunt parteneri: Ungheni-Ogra A3.

Mai au reabilitarea aia pe DN 73 parca.

Mai au ceva si la Petrosani...din Transalpina...DN 7A.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).