Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

JohannDB

#2760
TibiV, am recitit postările... și
Citat "pasadia"
QuoteHoratiu, cred ca e o singura deschidere peste 2 CF-uri, adica probabil vreo 10-15 metri in total. Nu mi se pare o distanta atat de mare. Poate pe tine te inseala pantele destul de line. Si da, din cate stiu vor trebui sa asfalteze si vechiul sens. Sper, cel putin.
...
....am sesizat schimbarea subiectului, lucru pentru  care îmi cer scuze față de voi....
Și revenind VO 1K, la podul de supratraversare M300, zona Stupini/DN 13, ținând cont de gabaritul maxim al vagoanelor de cale ferată, a spațiului de siguranță între sensurile de circulație plus spațiul de siguranță până la proximele lucrări de artă, nu sunt mai mult de 18-20 metrii
Rerevenind la DN 11/M400, aici avem deschiderea maximă între două pile...unde se poate vorbi de 40 - 50 metrii deschidere !!
 

TibiV

#2761
Ai văzut pozele lui bgd77 de pe Centura Brasov?
Alea lămuresc totul...
În ele se văd bine cele 2 pile (acum cu grinzile pe ele) care au fost pozate de pasadia când erau încă în construcţie, şi repostate de adyneamtu pe pagina precedentă a acestui thread...
Concluzia: distanţa dintre culeele podului peste M300 este foarte mare, aşa că există şi 2 pile de o parte şi alta a CF... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Si pentru ca drumul meu a inclus si doua centuri, iata si impresii.
Centura de nord a Aradului, intre DN7 si DN79, cu al sau pasaj. Mare pacat ca nu se mai misca treaba. pasaj peste 2 CF si un drum...
Daca ar fi fost doar pilonii fara nimic altceva, as mai fi zis, dar rampele aproape gata, grinzile toate puse. Ce mai e de facut? suprabetonare, rampele, asfalt, etc.
Ma rog, inseamna ca unora le place sa li se umple frigiderul de la TIR-isti. (se aude pe statie...)








In schimb Oradea,, sta muuult mai bine la pasaje, doua la numar, si chiar se lucreaza la ambele. De fapt mai este un al treilea pasaj, la iesirea in DN1, pasaj care este gata, este asfaltat, dar nu are parapeti, si nu este marcat.
Primul pasaj, de la DN79 nu l-am prins in poze.
Al doilea este cel de la Kaufland:








si al  treilea pasaj, peste CF si care "scoate" centura, direct in DN


Good job Oradea. Se vede ca este alt DRDP cel din Cluj

TibiV

La Oradea progresele sunt mari.

La Arad... Probabil că unii au frigidere nesimțit de încăpătoare... :D

:gj:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

afreddyapp

Din pacate,ce se intampla la Oradea sunt meritele administratiei locale!
De la demersuri,exproprieri,proiectari, pana la finantari,Primaria Oradea e cea "vinovata" de ce se intampla acolo.
Iar despre CNADNR si DRDP Cluj.....nu zic nimic.

Bucuria mea e ca aceste pasaje chiar vor fi finalizate in toamna asta.

danutzu_1069

Pai cum din pacate??? Eu as zice din fericire!
Exista interes.

horatiu.cosma

Era o ironie fina :). Pe centura Oradea si-au pus amprenta conducatorii locali, si se vede. La fel si in Brasov. Unde conducatorii pun binele comunitatii inaintea binelui personal, lucrurile merg foarte bine, chiar si cele facute prin CNADNR.

Dan74

Eu tot nu inteleg de ce portiunea cu pasajul peste CF nu este data in folosinta, asa se prezinta cred ca de peste o luna, presupun ca ARL Cluj nu a primit bani si de aceea s-a blocat lucrul.
Legat de celellate 2 pasaje, la cel de pe DN79 sunt puse grinzi pe 2 sau 3 deschideri si mai este mult de lucru, constructorul va trebui sa se mobilizeze serios pentru a fi finalizat in decembrie. La cel de pe DN76 lucrarile sunt mai avansate si aici cred ca se poate finaliza inainte de termen, mai trebuie puse grinzi pe 2 deschideri si la cele existente s-a facut suprabetonare.

horatiu.cosma

Ar fi mare pacat. Practic mai e doar stratul de uzura, treaba de 1-2 saptamani. Proiectul e prin CNADNR, sau doar la nivel local. Ar trebui intrebat care e problema.

Dan74

Proiectul e cu CNADNR, de aceea inainteaza ca melcul.

horatiu.cosma

Si eu m-am mirat ultima data cand am trecut prin zona, nefiind niciun progres fizic in teren fata de vizita precedenta, si nici macar un utilaj parcat.

MRS

Quote from: alecu26 on August 19, 2015, 11:45:55 AM
cineva din zona...sau care a trecut pe acolo...la centura Tecuci a inceput ceva miscare?

Singurul vestigiu ca s-ar fi incercat ceva in trecut...

Imagine este de aici


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

alecu26

#2772
care va fi configuratia centurii? Se intoarce pana la DJ-ul spre Matca, sau doar inchide sfertul ramas intre DN 24 si DN 25?

Oricum acolo (am trecut cred ca de vreo 2 ori) si e ceva de cosmar. Mergi, si mergi si mergi si mergi si mergi dintr-un sat in altul fara o pauza si de cativa metri, pe multi, multi kilometri.

Acolo ar fi fost bun un by pass complet pe acea zona a lui DN 25, cam pana la zona intersectiei cu DN 25A.

PS: chiar nu ar fi nici o justificare sa nu se inceapa, ca acel proiect a trecut prin furcile caudine ale: expropierilor, greselilor de proiect sau lipsa proiect, avize de orice fel, arheologie, castori, lilieci, lacuri, etc, etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

TibiV

@alecu26, traseul desenat de Mrs este corect.

Mai mult, se pare ca a fost realizata lucrarea cel putin 30%, pentru ca se vede foarte clar in poza satelitara din googlemaps de aici
Mama proștilor este mereu gravidă... :)