Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

In premiera va prezint astazi prima filmare aeriana cu reabilitarea CF Vintu de Sus-Sighisoara. Poate face cineva care se pricepe si un rezumat cu ce firme lucreaza si pe ce loturi, eu unul habar nu am. Termenele de finalizare de asemenea cred ca sunt o necunoscuta pentru toata lumea.

http://www.youtube.com/v/CmWKX6KAwDg

Ce parere aveti de cimitirul de vagoane de la 08:15? Ca tot e la moda subiectul CFR Marfa...

Wadan

Multumim pentru filmare!

Incredibil ce e in acel triaj si din pacate nu e singurul din tara...

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

isotech_ro

Quote from: Eurocopter on October 25, 2013, 12:07:30 PM
... Ce parere aveti de cimitirul de vagoane de la 08:15? Ca tot e la moda subiectul CFR Marfa...

este Triajul Teius - Coslariu, unul din cele mai mari triaje de cale ferata din Romania .... nu prea arata a "cimitir" de material rulant.

phb2

Impressionnante, en effet, la gare de triage.
Pas mal non plus, les panneaux photovoltaïques, la nouvelle station d'épuration, les toits des usines flambant neuves, les villes et villages vus du ciel à basse altitude.
Je suppose que le couloir IV va de Bucarest à Wien en passant par Brasov, Curtici, Budapest. Quelle sera la vitesse des trains après la modernisation de la ligne ?


nenea_hartia

Cam de pe la minutul 38:22 trebuia să virezi spre dreapta, Eurocopter :(. Actualul amplasament al CF va fi abandonat (de aceea nu se lucra acolo) și calea ferată va merge relativ drept prin dealul Daneșului (tunel), colina de la intrare în Sighișoara, unde e cimitirul (tunel), și podul nou peste Târnava. În rest, toată stima, ca de obicei, și mii de mulțumiri!


Goldmund

Splendid film, @Eurocopter!
Cat mai e de lucru la Infrastructura din Romania!
Vagoanele din uriasul triaj Teius nu sunt prevazute pentru a fi casate, sau?
Mediasul arata frumos de sus; eu il cunosc din 1973(cand inca auzeam trei limbi vorbite pe starda; pentru unul din Bucuresti era ceva grozav, exotic!) si niciodata nu l-am vazut 'de la inaltime'. Pacat ca au plecat aproape toti sasii de acolo...


Quote from: nenea_hartia on October 26, 2013, 12:04:33 AM
Cam de pe la minutul 38:22 trebuia să virezi spre dreapta, Eurocopter :(. Actualul amplasament al CF va fi abandonat (de aceea nu se lucra acolo) și calea ferată va merge relativ drept prin dealul Daneșului (tunel), colina de la intrare în Sighișoara, unde e cimitirul (tunel), și podul nou peste Târnava. În rest, toată stima, ca de obicei, și mii de mulțumiri!


Nici eu nu am stiut pana acum ca va fi o corectie destul de importanta fata de traseul CF actual...(ar fi fost mult mai greu/scump sa faca acest segment pentru viteze de 200km/h?)

Wadan

Ar fi fost poate putin mai greu, dar nu mai scump. Teoretic se poate circula cu 200 km/h si pe lucrarea care se va executa acum, singura problema este cat timp pentru ca daca nu va fi intretinuta calea asa cum trebuie atunci nu va rezista.

nicrad

Filmuletul este CF Vintul de Jos - Sighisoara. Vintul de Sus, ii actuala localitate Unirea, jud. Alba. Oricum, multumim pentru filmare. Daca reusesc sa le descarc de pe telefon si se vad decent, o sa postez si eu niste poze, ce le-am facut saptamana aceasta la lucrarile dintre Blaj si Valea Lunga.

Chagall

Tren turistic Dracula Express (mavnosztalgia.hu) surprins, sambata trecuta in gara Arad.



Vagonul filmat era un vagon discoteca, iar coloana sonora este ceea ce se auzea "live" din acel vagon (fara vreo editare).
Mai multe amanunte despre Dracula Express gasiti aici
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

Chagall

Gara Arad
(update poze 26.10.2013)









Mai multe poze gasiti aici.
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

dorum


cutter

De aici http://cfrsa.infofer.ro/omti/central/a2fe.pdf:

Quote
Deschiderea ofertelor 24.08.2011.Primul Raport al procedurii a fost transmis la
UCVAP în 31.10.2011. Au fost transmise comunicările în 07.11.2011. A fost
depusă contestație. S-au reevaluat ofertele în urma Deciziei CNSC. A fost semnat
al doilea Raport al Procedurii nr.18/1/466/21.03.2012. A fost depusă contestație. Sau reevaluat ofertele în urma Deciziei CNSC. Au fost transmise comunicările în
22.03.2012. A fost aprobat al treilea Raport al procedurii nr.18/1/1192 /15.06.2012
și au fost transmise comunicările. A fost depusă contestație la CNSC în
22.06.2012. În baza Deciziei CNSC nr.2526/C4/2535/01.08.2012 se reevaluează
ofertele. CFR a depus plângere la Curtea de Apel împotriva Deciziei CNSC (Dosar
nr. 6457/2/2012). În 01.10.2012 Curtea de Apel respinge plângerile conexate
(Dosar nr.6386/2/2012) ca neîntemeiate. Irevocabilă.Decizie CNSC 4641/C4/5130
din 17.12.2012 prin care anuleaza raportul procedurii nr
18/4/60/ 05.12.2012 si adresele de comunicare catre ofertania a rezultatului
procedurii obliga AC la reevaluarea ofertelor deuse si la intocmirea unui raport al
procedurii de atribuire. S-a depus plangere la Curtea de
Apel in data de 21.12.2012 contra deciziei CNSC 4641/C4/5130
din 17.12.2012, plangere respinsa ca nefondata pe 28.01.2013.
Procedura se afla in derulare.A fost aprobat raportul procedurii
nr.18/4/177/15.03.2013 si s-au transmis comunicarile.
In data de 25.03.2013 a fost depusa contestatie de catre
SWIETELSKY BAUGESELLSCHAFT MBH.In data de 17.04.2013
prin Decizia 1321 CNSC respinge contestația pe cale de excepție
ca introdusă de o persoană neîmputernicită.In data de
22.04.2013 SWIETELSKY BAUGESELLSCHAFT M.B.H comunica
depunerea de plangere la Curtea de Apel.
A fost incheiat contractul nr. 44/09.05.2013 cu
"Asocierea FCC ALPINE AZVI STRACO section Vintu de
Jos - Simeria" in baza deciziei CNSC nr. 1321/C2/1142 din
17.04.2013. Curtea de apel a emis decizia nr.2217/23.05.2013
Procedura de atribuire a fost reluata conform hotararii nr. 2217/23.05.2013
data de Curtea de Apel.
Prin Decizie Civila nr.4521/27.09.2013 Tribunalul Bucuresti
a anulat contractul nr.44/09.05.2013.
Procedura a fost reluata de la etapa admisibilitatii ofertei FCC

alecu26

Vroiam sa pun si eu telenovela asta
...dar cand se trrmina. In plus....cfr a platit si avansul. Vreo 40 MIL EURO. SI oricum fcc a coontestat anularea asa ca cfr reevalueaza degeaba. Indiferent ce se va alege.....va mai dura mult si bine.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).