Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

District EA

La terasamentul pentru varianta provizorie la Paulis au inceput in luna ianuarie 2019 si au un prim termen mijlocul lunii august 2019. Referitor la mobilizare,  aproape toti cei ce fac naveta Arad - Savarsin spun ca e destul de slaba mobilizarea, deoarece a ramas in mintea navetistilor "mitul media" cu cei 1500 de chinezi care termina lucrarea intr-o noapte.

Vice33

Nu ma refeream la varianta provizorie de la Păuliș, ci la bucla dintre km614-racord Păuliș. LA acea buclă s-a stat mult timp, eu intr-un an, adica din vara lui 2018, nu am vazut interventii majore la terasament. De ce nu se ataca mai repede acea buclă sa se racordeze in stația Păuliș (una din cele 2 statii ale comunei) si sa se circule pe buclă mai repede...?
Bucla se va racorda la final de km 614?

Dagda

Quote from: NGC on May 24, 2019, 10:25:54 PM
"Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""

Pe de alta parte, avem doua contestatii de la asocierea FCC - ASTALDI, una pentru o solicitare de clarificari, si una pentru respingerea ofertei, dar la a doua au renuntat, asa ca probabil nu va mai conta nici prima.

Va tin la curent cu evolutia telenovelei pe masura ce primesc informatii.

Ambele plangeri la CNSC s-au solutionat (azi 27), respingere pe fond & renuntare...
Mai sunt 10 zile pt un eventual recurs, deci s-ar putea semna pe 7 iunie daca se aliniaza astrele?!

NGC

Sunt 10 zile lucratoare de la comunicarea deciziei, asa ca s-ar putea semna undeva spre mijlocul lunii. Cu conditiile aferente (garantie, etc.).

tom_sawyer

 COMUNICAT DE PRESĂ
Bucureşti, 24 mai 2019

Compania Naţională de Căi Ferate ,,CFR" SA vă informează că a fost finalizată prima etapă a programului de îmbunătăţire a serviciilor feroviare publice desfăşurate pe raza Sucursalei Regionale CF Bucureşti, în cadrul căruia s-au executat lucrări în regie proprie pentru ridicarea restricţiilor de viteză pe aparatele de cale din zona gărilor Bucureşti Nord, Crivina şi Periş.

Prin eliminarea acestor restricţii de viteză, toate trenurile care intră şi ies în/din staţia Bucureşti Nord vor circula cu 30 km/h pe noile aparate de cale (viteza maximă de proiectare admisă pentru staţiile terminus), iar pe intervalul de staţii Periş - Crivina - Ploieşti Triaj, viteza de circulaţie a trenurilor va creşte de la 70 km/h, la 140 km/h.

Etapa a II-a a programului de îmbunătăţire a condiţiilor de circulaţie se va derula în perioada 29.05 – 05.06.2019, cu lucrări de buraj mecanizat între staţiile Buftea şi Periş şi lucrări de reparaţii pentru ridicarea restricţiei de viteză de 70 km/h, la intrarea în staţia Buftea, lucrări care vor permite creşterea vitezei de circulaţie a trenurilor la 140 km/h şi pe intervalul Bucureşti Nord - Buftea.

cfr.ro

frunzaverde

Ce-au fumat astia? N-a fost niciodata restrictie de 70 km/h intre Crivina si Ploiesti Triaj. E vorba de o restrictie la Crivina, una la Peris si una la Ploiesti Triaj. Pe fire diferite...

Si daca tot au scos restrictiile din Gara de Nord, de ce apar inca in BAR-ul URMATOR? Ca indiferent ca-i linia reparata sau nu, ce scrie in BAR se respecta cu tot trenul...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

Timpii raman neschimbati, e minciuna 90% comunicatul. Cei 10% adevar se refera la restrictiile punctuale de care vorbeste frunzaverde, dar ei lasa de inteles ca toata linia Buc-Pl a fost pana acum cu 70 si se face cu 140 - WOW. Planul cincinal in 2 ani si productii la hectar ...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

stefan_cel_mic

Inteleg 30km/h pentru trenuri care intra in statie terminus. De ce 30km/h si pentru cele care ies din statie?

frunzaverde

Nota : viteza la intrare intr-o statie infundata (terminus) nu e 30 km/h, ci 20 km/h. Articolul 183, al. 1 din Instructia de Semnalizare (Regulamentul 004) spune:

Quote
În statiile terminus indicatia de liber a semnalelor de intrare este numai LIBER CU VITEZA REDUSA [...] indiferent de tipul semnalului [...] "LIBER cu viteza de cel mult 20 km/h peste macazul de intrare al liniei de primire, opreşte în statie".

La iesirea dintr-o gara terminus nu exista restrictii de iesire. Semnalul de iesire indica exact ce indica in mod normal un semnal de iesire - ori viteza normala (stabilita), ori viteza redusa pe abatuta. Este adevarat, la statii mari, terminus, cu multiple directii normale de mers, se monteaza intotdeauna macazuri de trafic foarte intens, de viteza mica - cel mai des de 30 sau 40 km/h si pe abatuta si pe directa. Trenurile oricum nu pot atinge viteze mai mari pana la primul set de macazuri. Cu cat macazul e de viteza mai mare, mai ales pe abatute, cu atat e mai complex si mai putin rezistent la uzura; mai ales cand vorbim de cele cu inima complet mobila si actionare hidraulica). Asa, cu macazuri de viteza mica, se pot expedia si primi trenuri in orice directie, si macazul rezisa 10-20 de ani (cel putin - in Stockholm avem un macaz de 40 din anii '70 inca in uz; cele scoase recent la GdN erau toate montate prin anii '70  si ele) fata de 5-10 ani (cel mult) cu un macaz de viteza sporita.

Puteau explica, dar tot comunicatul e scris intr-un ton sictirit si lipsit de explicatii...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Vice33

Eu am citit atent a doua oara si mi-am dat seama ca nu e tot tronsonul Peris-Crivina-Ploiesti Triaj ci asa cum spune in comunicat "intervalul de statii", ceea ce am dedus ca e ceva local, in zona statiilor, nicidecum pe tot tronsonul. Chiar nu trebuie aruncat cu noroi in dna Branzan, nu inteleg de ce Frunzaverde e tot timpul nemultumit de orice face CFR...
In loc sa ne bucuram ca se vor ridica aceste restrictii in acele zone de statii, noi ne lamentam legat de un comunicat si acuzam editorul comunicatului de sictir si lipsit de explicatii. Sa nu se supere Frunzaverde, un om tot timpul nemultumit devine un o sacait si satul de tot, ceea ce nu e bine. Nu e mai simplu sa ceara o parere scrisa despre felul, stilul si informatiile din acel comunicat inainte sa acuzam, judecam si sa aruncam cu noroi in dna Branzan...?

frunzaverde

^
Ai dedus gresit. Interval de statie inseamna ceva extrem de precis in terminologia CFR - inseamna intreaga lungime linia de cale ferata care conecteaza doua sau mai multe statii de cale ferata). Si termenul (care nu exista decat in jargonul de ultra-specialitate CFR) nu e interpretabil - e neambiguu - pentru ca se foloseste in miscare si semnalizare. De exemplu "la cale libera, circulatia se face la interval de statie" se traduce asa : autorizatia de miscare este valabila pana la urmatoarea statie, niciodata mai mult, niciodata mai putin. Nu se interpreteaza, se executa, ca daca nu, iese cu moarte de om. Mai mult, vitezele de circulatie se dau pe intervale de statie (asa scrie in RETF), si se constituie din cea mai mare viteza cu care trenul poate circula pe respectivul interval de statie, in afara restrictiilor (temporare) si limitarilor permanente de circulatie de pe respectivul interval (citarea nu e exacta, ca n-am RETF-ul la mine, ca nu-s IDM). Deci ce au zis, pentru orice ceferist care se respecta, inclusiv pentru acarul de la Statia Salva, este minciuna. Nu minciuna prin omisiune, nu minciuna prin text vag, ci minciuna directa.

In plus, asa, ca om cu o tartacuta (poate un pic cam goala si cam seaca) pe umar, ma gandesc si eu, asa, in poiana macazului lui Iocan - la ce pana mea dai comunicat de presa daca trebuie sa cer explicatii in scris ca sa inteleg ce-i in el? Nu-i mai simplu sa zici "nenea, la km 18 si 500 de metri, la intrarea in Peris, am schimbat un macaz"? Ba e, dar nu suna la fel de bine ca magaraoaia aia. Ce comunicat de presa e ala la care sa cer explicatii in scris? Nu-i dizertatie de doctor (desi si la aia nu ar trebui sa fie nevoie sa ceri explicatii)...

Si da, sunt critic la CFR Infrastructura - pentru ca NU FAC NIMIC BINE. Din 1998 incoace, e un dezastru la CFR - la modul ca s-a ajuns sa se circule mai rau ca in 1939, desi CFR a trecut prin cel mai scump program de modernizare din istorie. Sistemul feroviar romanesc, de la a fi perfect comparabil cu cel din Ungaria sau Cehoslovacia a ajuns sa fie undeva intre Bangladesh si Vietnam dpdv al calitatii circulatiei... Cum dracu?

Si sunt printre cei mai putini critici si cei mai pozitivi cand vine vorba de calitatea serviciului CFR Calatori - poate ai observat - tocmai pentru ca serviciul de calatori (exceptie partile care tin de infra) mi se par, ca produs hard si chiar si ca produs soft, absolut onorabile. Inghesuiala, lipsa biletelor mi se par rezonabile (comparativ cu restul Europei), frecventele la trenuri mi se par acceptabile dat fiind infrastructura mizera disponibila si calitatea trenurilor nu mi se pare atroce (mi se pare ok pentru banii dati pe bilet).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alex1987

Cfr infrastructura ar trebui sa faca preventiv lucrari de intretinere macar pe magistrale.Situatia prezenta in cel mai fericit caz este data de aparitia unei restrictii, mentinerea ei luni sau ani de zile, organizarea licitatiei, sau pregatirea in house a lucrarii si apoi reparearea.Astfel restrictia este eliminata dupa un an in medie, timp in care apare alta noua la cativa zeci de metri distanta, iar imbunatatirea pentru circulatie devine insesizabila.Costurile cu mentinerea in parametri vor fi mai mici fata de costurile cu inlocuirea totala a componentelor dupa ce acestea au fost lasate de izbeliste ani de zile.

Dusmanu


Ionut

Merci de poze! Este unul din podurile peste Mures, da? Poti sa imi spui exact care, te rog? Multumesc!

Dusmanu

^

Sunt trei poduri peste Mureș, asta e podul  nr.2 km 494+913.