News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

Dominik

Seful de proiect spune in acest video ca reteaua de gaz a fost relocata in aceasta saptamana, deci am scapat in sfarsit de acea conducta de pe traseu  :o

You're in Steelers Country

c o r v i n

De astăzi, de prin zona tunelului de la Turdaș! p.s. Altă viață, fără țeavă, așa-i? :lol:




















.........

c o r v i n

.....

Evident, a fost rezolvată și problema cu conducta din capătul dinspe Orăștie a șantierului Turdaș!

















.........

c o r v i n


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

You're in Steelers Country

Vice33

Frumoase poze, felicitari pentru efort.
Asteptăm să vedem, în următoarele luni ce se intâmplă, când încep să pună traversele şi calea rulantă....va fi atunci iară spectaculos.
Voi ce spuneţi, când va trece primul tren pe firul I pe noul traseu...? Octombrie, Noiembrie a.c.?

c o r v i n

Mersi ptr aprecieri! În ce privește viitorul, pentru mine, ca și pasionat de fotografie feroviară, am dibuit cel puțin 10 puncte/unghiuri  de unde voi putea obține foto rezonabile cu garniturile ce vor tranzita această zonă! E drept, am spus de la început că varianta de reconfigurare a coridorului în zona Turdaș  este cea mai costisitoare posibil, dar, pentru un fotograf atras de segmentul ăsta, e mană cerească! O:-)

Andi

Omul a zis ca daca totul merge bine in 2 luni termina consolidarile si se pot apuca de suprastructura, ma gandesc ca abia in toamna sa vedem circulatie pe firul 2.

Vice33

Intre Vintu de Jos-Simeria, cat de mare va fi diferenta reala intre un tren tras de o locomotiva electrica si una Diesel, avand in vedere ca se schimba la Simeria. Din ce spunea si FrunzaVerde locomotivele Diesel nu prind mai mult de 100 de km/h? Nici cele GM care trag IR 74/75, sau fostul IR 1622/1621...?


Andi

GM-urile pot circula cu maxim 100/120 km/h in functie de clasa, insa depoul Sibiu are doar GM-uri de 100.

Vice33

Inseamna ca rapidele DACIA, ISTER si FAGARAS vor fi repuse pe la Sighisoara dupa finalizarea lucrarilor si vor exista diferente intre trenurile trase cu GM si cele electrice, intre Vintu de Jos-Simeria.
Sunt curios daca la anul va RE-Introduce IR 1621/1622...


Phenol

^se inchide (din nou) racordul Coslariu - Podu Mures, si probabil incep lucrarile in gara Podu Mures.

Phenol

^^^IR 1621/1622 a fost anulat pe Sibiu - Timisoara din cauza lucrarilor nou incepute de pe Simeria - Arad. In cel mai fericit caz, cu un orar putin modificat poate va fi reintrodus prin Lugoj dupa ce se va putea circula pe ambele fire intre Vintu de Jos si Orastie, insa si asa doar in cazul in care nu se suprapune cu IR 1819.
Uitate la traficul de trenuri de calatori prin zona Simeria incepand cu ora 18.00 cand ajunge 75 pana la ora 23.00 pana cand trece si 346 prin zona. Trenurile de calatori IR vin unul dupa altul si si asa se asteapta prin gari (IR 1766 vine in spatele lui IR 75, IR 1819 asteapta zilnic in Orastie IR 1812 dupa care IR 1838 o asteapta pe IR 1819 in Mintia si daca asta intarzie si 5 minute IR 1838 nu mai ajunge la timp in Orastie pentru cruce cu IR 346 astfel este tinut aproape o ora in Simeria [efect domino]; da, asta se intampla zilnic). Si inca ceva, nu am luat in considerare trenurile R care sunt cel putin 4 prin zona in acest interval + trenurile de marfa.
Daca imi aduc aminte bine, IR 1621 trecea pe la ora 19.00 prin Simeria, adica tocmai in acest interval foarte aglomerat unde efectiv nu mai ai loc pentru trenuri.
Btw: inainte de lucrari era R 2343 Teius - Savarsin, care la fel a fost anulat ca trecea tot in acest interval prin zona Devei. Asi zice ca acest tren ar fi mai important decat 1621, insa pana cand nu se termina lucrarile nu ma astept sa se schimbe ceva.