Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Phenol

Daca va uitati pe google maps, podurile se vad foarte clare. Ele sunt diferite pentru ca au lungimea diferita.
Daca am masurat bine, cel sudic are in jur de 95 m, cel nordic undeva la 75 m.
De aici si diferenta.

Andi

Am auzit ca licitatia pentru Brasov-Apata si Cata-Sighisoara a fost suspendata, e adevarat?
Despre tronsoanele Km 614-Gurasada si Gurasada-Simeria ce se mai aude?

NGC

Da, licitatia pentru Brasov - Apata si Cata - Sighisoara este suspendata. Se stia de saptamana trecuta ca va fi suspendata si azi au suspendat-o.
La Gurasada - Simeria este proces la CAB si evaluare / reevaluare oferte.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Phenol


nairda

Una dintre cele 3 contestatii depuse la CNSC:
http://imgur.com/DBdZBBA

Vice33

Nu inteleg bine, care este problema cu aceste suspendari? Deja adevenit o "moda" ca firmele participante la licitatie sa conteste aceste licitatii.

Nu sunt bine concepute aceste licitatii, si daca nu, de ce sunt concepute defectuos?

Daca sunt totusi concepute bine, ce interes au cei care contesta? Scuzati-ma, dar acum 15-20 de ani nu vedeam "tigania" asta cu contesatiile la proiecte urgente si prioritare...

pasadia

Nu vedeai, sau nu aflai de ea? Sau erau toate lucrurile aranjate dinainte, intre cei interesati cu plicuri multe?
Iar daca nu e clar - majoritatea documentelor puse la dispozitie de contractanti (CNADNR/ CFR Infrastructura) sunt prost concepute, au lipsuri sau sunt disproportionat de defavorabile pentru posibilii ofertanti. Asta cu ofertanti rau-voitori nu o mai cred de mult timp, nu cand vad cat de multe obiectiii si solicitati de clarificari au acestia.

florin74

Quote from: Phenol on January 09, 2017, 03:05:14 PM
^Care e motivul suspendarii?

Una din contestatii e pusa, a doua se leaga in mare parte de aceleasi chestiuni, Daca o sa am timp o pun mai incolo.

NGC

Quote from: alecu26 on January 09, 2017, 10:36:06 AM
Florin, link te rog catre contestatie?

Florin probabil ca a uitat, asa ca raspund eu.

Probabil ca te referi la contestatia de la CAB.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000714534&id_inst=2

TibiV

NGC,

Pe feroviar nu s-au făcut plăţi de sfârșit de an ?..

Cele mai recente par a fi cele din octombrie...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

mr.L, se desfiinteaza toate trecerile la nivel cu calea ferata, pe Brasov - Curtici?  :o

caz concret: in Blaj sunt 2 treceri la nivel (bine, si 2 pasaje pe sub respectiv deasupra CF care nu intra in discutia de fata). nu am vazut lucrari pentru pasaje aici. urmatoarea localitate in directia frontierei e Craciunel, unde e o trecere la nivel. din nou nu se vad semne ca se face pasaj. In partea ailalta, parca inainte de Valea Lunga e o trecere la nivel, idem. Ceva nu se leaga.

LE: mesajul nu pare a fi in threadul corect :)

mr.L

Nu. Se desfiinteaza toate trecerile la nivel pe variantele de viteza, deci tronsoanele de160km/h,.

Ori acolo avem: Blaj-Craciunel v.max 150km/h
Zona Blaj-Campu Libertătii 80km/h
Deci 160 km/h pe nicăieri.

Tot ce e cu 160km/h poate fi upgradat ulterior la 200km/h, ce e cu 150km/h asa va ramane.

cristi5

Daca am inteles bine din proiect, "variantele de viteza" sunt portiunile in care s-a reconfigurat traseul pt viteza sporita. Pe portiunile drepte unde nu a trebuit reconfigurat, se desfiinteaza ceva? S-a desfiintat o trecere la nivel la Curtici, unde s-a facut pasajul ala pacatos. Dar in rest?

Sau sa intelegem ca tot ce e 160 in proiectele Brasov-Curtici nu va avea treceri la nivel?

mr.L

Mai exact tot ce este luat in calcul pentru a fi upgradat in perioada urmatoare de la 160 la 200km/h.

Nu este cazul tronsonului Arad-Curtici, doar 17km cu oprire obligatorie in Curtici chiar si dupa intrarea in Schengen opririle la frontiera se păstrează, scad doar timpii de stationare foarte mult, deci upgradeul la 200km/h nu isi are rostul iar trecerile la nivel raman la locul lor.