Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

alecu26

TibiV, trecere la nivel nu se elimina pentru masini, ci pentru trenuri. La 160 la ora sau 200, e cam nasol pentru tren sa loveasca un SUV sa zic, si poate deraia.

O intrebare....trecerile la nivel nu sunt permise la 160 km/h sau doar de la 160 in sus? Eu stiam ca inclusiv de la 160 km/h trebuie sa ai pasaj denivelat, de ai se si fac atatea pe Sighisoara-Simeria....dar intradevar nu 100%. Unde nu se fac, sunt zone in general in apropierea garilor unde va exista restrictie oricum la 100, 120..sau mai jos.

Un caz interesant este cel de la Geoagiu, unde in proiectul autostrazii Deva Orastie acolo era prevazut pasaj superior, dar....Deva-Orastie sa amanat vreo 10 ani, Orastie Sibiu a fost cumva accelerat...si s-au finalizat practic deodata si nu a mai fost nevoie de acel pasaj.

CFR conta pe el, asa ca, acum, nefiind pasaj acolo, o zona perfect dreapta si perfect apta de 160 km la ora va avea restrictie la 140.

PS: posibil sa fie multi kilometri apti de 200 km pe ora, dar fiind foarte fragmentat...si luând destul de mult timp sa accelerezi de la 160 la 200...si sa franezi...nu cred ca vom vedea in urmatorii 20 de ani circulând ceva pe acolo cu 200 la ora.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nenea_hartia

@vancouver: De acord! Și eu am circulat, și nu doar o dată, între Bruxelles-Köln, Bruxelles-Paris, Bruxelles-Amsterdam (cu TGV, cu Thalys sau cu ICE). E drept că trenurile opresc în Lille, Antwerpen sau Aachen, orașe aflate lângă granițe, dar doar pentru că e vorba de aglomerări mari și foarte mari (zona metropolitană Lille-Roubaix-Tourcoing are ~ 1,5 milioane locuitori, iar Antwerpen, cu peste 500.000 de locuitori, e al doilea oraș ca populație din Belgia după aglomerarea Bruxelles).
La fiecare tren personalul a fost același pe toată durata călătoriei, nu s-a schimbat la graniță sau mai știu eu unde. Spre exemplu, belgieni la dus spre Köln, nemți la întors spre Bruxelles. Ambele echipe vorbeau germană, engleză, franceză și neerlandeză. E drept, belgienii sunt obligați prin regulamentul SNCB să cunoască franceza și neerlandeza (limbile oficiale ale statului), indiferent de linie sau de rangul trenului. Dar olandezii de pe Thalys-ul de la Amsterdam vorbeau și ei franceză fluent.

frunzaverde

Quote from: alecu26 on January 11, 2017, 07:55:39 AM
O intrebare....trecerile la nivel nu sunt permise la 160 km/h sau doar de la 160 in sus?

Conform instructiei romanesti:

<= 140 km/h : se permit fara conditii speciale.
141 km/h - 160 km/h : se permit doar in conditii exceptionale, prin derogari. In cazul reconstructiilor care se fac acum, CFR a dat derogari la (aproape) toate daca au bariera completa, nu semibariera.
> 161 km/h : nu se permit in nici o circumstanta.

In alte tari exista alte restrictii: 190 in Rusia, 177 in SUA, 160 in Germania si Franta, 140 in Finlanda si Olanda, 130 in Japonia (160 cu niste conditii dure). In SE e 160, dar exista o exceptie pentru 200 : trecerea trebuie sa fie prevazuta cu 1. o poarta care sa inchida complet accesul masinilor, 2. doua dispozitive separate care sa detecteze prezenta unui vehicul/pieton in spatiul de siguranta si doua dispozitive separate care sa detecteze functionarea bateriilor, 3. doua dispozitive separate de autofranare a trenului (doua balize ATC separate), 4. trafic vehicular redus (MZA <500/zi). Exista dorinta scoaterii acestora pana in 2025 (pasaje) si reducerea vitezelor peste bariere la 120 de la 160 unde vor ramane.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut


alecu26

Da, viteza pe coridorul CIV. Care are atat de multe treceri la nivel...incat 160 va fi un vis. In sensul ca derogare speciala, va fi de fapt limitare de viteza la 140.

Si daca tot vorbim de Bucuresti Constanta, un castiga mare de viteza va fi obtinut prin rezlvarea intrarii in gara Constanta, dinspre Bucuresti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

28 treceri la nivel pe Bucuresti-Constanta, din care vreo 15 treceri peste DN sau peste DJ sau strada care nu are alta cale de acces in DN...



http://overpass-turbo.eu/s/lcA

NGC

Quote from: NGC20 on December 09, 2016, 08:05:12 AM
Quote from: florin74 on December 02, 2016, 12:12:28 PM
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000714534&id_inst=2

Primul termen la recursul de pe tronsunul 3, Lot 2 Gurasada -Simeria (castigator desemnat ASTALDI) : 08.12.2016

S-a amanat pana in 12.01.2017.

12.01.2017

QuoteTip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Respinge cererea de intervenţie accesorie ca inadmisibilă. Acordă termen pentru continuarea judecăţii la 09.02.2017.

Lider de asociere este FCC.

vancouver

Pe M800 la toate trecerile din zonele de 160 avem 160, dupa ce au fost indeplinite cerintele de siguranta. La fel se va proceda si pe M300+M200a+M200 si in mod normal nu vom avea restrictii de viteza la treceri.

Totusi cred ca ar trebui sa pledam pentru un program la CNAIR, prin care nici un DN sa nu mai intersecteze magistralele reabilitate (indiferent de viteza de acolo) la nivel si TOATE trecerile pe DN sa fie denivelate cu pasaj. Aici se incadreaza si cele 2 pasaje de pe centura Arad.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

frunzaverde

Quote from: vancouver on January 12, 2017, 11:24:10 PM
Pe M800 la toate trecerile din zonele de 160 avem 160, dupa ce au fost indeplinite cerintele de siguranta.

Exista treceri restrictionate pe M800.

Uita-te aici pentru un exemplu: https://goo.gl/maps/PVGBRLDnx7v

De ambele parti ale trecerii avem placa de limitare permanenta care indica sfarsitul limitarii (160 km/h in 0 metri). De partea cealalta (n-avem Google Track View) avem placa de limitare permanenta care indica limitarea peste trecere (140 km/h in 0 metri daca nu ma insel).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

Limitarile nu mai sunt valabile. Se circula cu 160 pe acolo. Imaginile din google sunt din 2012, deci vechi.


andry_tm, forumtrenuri.ro: "O înregistrare din IR 1983 de la sfârșitul lunii trecute", adica din 20.08.2016:





sursa: http://www.forumtrenuri.com/t4392p435-m-800-bucuresti-nord-fetesti-constanta-mangalia


Sau filmare din 2014, de cand circula trenurile cu 160:


De ex. la min 16:55 - 17:00 se trece prin Islaz si apoi imediat este trecerea la nivel - eu zic ca se poate vedea destul de clar ca viteza este constanta. Trecerea prin Branesti este la 15:20-15:25.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Andi

La Branesti e limitare de 100 acum (daca nu cumva s-a scos intre timp)

Phenol

Sa lamurim limitarile de pe M800.

Conform BAR-ul pentru astazi (neluand in considerare vremea din ultimele zile), pe Magistrala 800, pe liniile curente si cele directe in afara de intrarea in Constanta si lucrarile de la poduri, sunt 3 limitari de viteza:

1. Intre Pasarea si Branesti, (km 27.850-27.900), limitare de 100 km/h aici (Firul 1). Asta e chiar pe trecere, nu stiu motivul restrictiei.



2. Gara Ciulnita (km 107.800-111.730), limitare de 140 km/h (Firul 2). Gara nu a mai fost reabilitata odata cu restul magistralei, aceasta limiatare o sa fie aici pentru mult timp.



3. Gara Fetesti (liniile 2,3 - directe), limitare de 50 km. Aceasi situatie ca la Ciulnita, gara nu au mai fost reabilitata.



Deci, se circula conform livretului, cu 160 km/h pe treceri, chiar si la Branesti.

Phenol

@NGC20: in legatura cu treceri peste calea ferata, conform proiectului Brasov - Sighisoara, ce are in vedere pentru ele CFR?

Am facut o lista cu cele mai importante:

1. Bod - DJ 112A.
2. Feldioara - DJ 103A
3. Maierus - DJ 103G
4. Apata - DJ 131
5. Langa Ormenis DJ 131B va subtraversa CF? (Conform schitei publicate de tine despre Tunelul Ormenis)
6. La capatul estic al Tunelului Homorod - DJ 131C
7. Homorod - DJ 132
8. Archita - DJ 133
9. Mureni DJ 133
10. Vanatori - DN 13C
11. Albesti - str Lunga
12. Sighisoara - str Stefan cel Mare.

Este ceva trecut in proiect in legatura cu aceste treceri?


PS. Sper sa nu ajungem la situatia DJ 107C de la Vintu de jos.

frunzaverde

#2308
Quote from: Phenol on January 13, 2017, 05:33:25 PM
Sa lamurim limitarile de pe M800.

Limitarile permanente (paleta alba, viteza indicata pe paleta) nu sunt trecute in BAR decat in mod exceptional.

Limitarile temporare (paleta galbena, viteza indicata cu panou aditional) sunt trecute in BAR.

Quote from: Phenol on January 13, 2017, 05:33:25 PM
1. Intre Pasarea si Branesti, (km 27.850-27.900), limitare de 100 km/h
Deci, se circula conform livretului, cu 160 km/h pe treceri, chiar si la Branesti.

Restrictia de 100 este exact in locul pus de mine in Google Street View (se vad placutele kilometrice).

Si pe banda inregistratoare de viteza scade viteza trenului la 85 km/h in zona km doua-zeci-si-ceva. Pe film nu-mi pot da seama cat e viteza acolo.

Deci pare ca au scos limitarea permanenta de-acolo, marcata cu panouri albe (ca nu se mai vede in video) si au inlocuit-o cu o restrictie nemarcata in teren si fara inductor. Deci prezenta doar in BAR. Cum nu s-au chinuit sa puna inductor, presupun ca nu e din cauza de risc de circulatie (nu cade trenul de pe sina) asa ca presupun ca are de-a face cu trecerea la nivel.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.