Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

dan tm

Am ajuns in fuga la Turdas. Am facut niste poze cu telefonul. M-am gindit ca poate intereseaza pe cineva, chiar daca nu prezinta lucrarile de pe sectie.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


Phenol

Eu consider ca macazele cu viteza sporita se renteaza doar in unele pozitii cheie unde multe trenuri schimba firul de mers (de ex: Ilia - spre Lugoj, in proiect la Campuri Surduc spre Zam si exemplul amintit, Glogovat) ca in rest majoritatea trenurilor circula pe firul direct (Dacia pornea din Simeria pe firul 1 si asa merge pana la Arad, la fel circula si 1821, 1621 samd; desigur, astazi e santier si se circula haotic).

Nu va raportati la ce vedeti astazi in teren.

dobrogean

CFR a stabilit urmatoarea regula pentru proiectanti:
- pe sensul de mers (considerand ca trenurile circula pe partea dreapta, adica pe firul din dreapta al caii duble) la intrarea in statii pentru acces la liniile abatute se amplaseaza macaze cu raza mica, si deci cu viteza mica in abatere (30 de km/h la CFR, la alte cai ferate 40 de km/h, deoarece accepta un soc lateral mai mare, cu efecte mai neplacute pentru calatori);
- la iesirea din statii (la fel pe sensul din dreapta) cu acces de la liniile abatute se amplaseaza macaze cu raza mare, si deci cu viteza mai mare in abatere (80 de km/h la CFR, la alte cai ferate 90 de km/h, deoarece accepta un soc lateral mai mare, cu efecte mai neplacute pentru calatori);
- pe sensul opus se procedeaza simetric.
Ideea este ca trenurile care intra la linie abatuta de regula opresc in statii, si atunci pot reduce viteza la 30 de km/h. Trenurile care ies din statie de la linie abatuta, de regula dupa o oprire, sa poata demara fara sa reduca viteza in dreptul macazelor.
Intre cele 2 linii directe din statii se amplaseaza, de regula, macaze cu viteza sporita in abatere, si la intrare si la iesire. Dar in functie de situatia de la teren se pot face exceptii, deoarece un macaz cu viteza sporita in abatere este mai lung decat unul cu viteza redusa, si in functie de configuratia terenului este posibil sa fie nevoie de scurtarea liniilor din statie, ceea ce pentru traficul de marfa este un dezavantaj major. CFR s-a angajat sa asigure cel putin la 750 de metri lungimea liniilor din statii pe coridoare, pentru a putea permite gararea trenurilor de marfa.

Andi

La 6 luni de la debutul lucrarilor in statia Brasov, situatia nu e cea mai fericita din punctul meu de vedere, mi se pare ca lucrurile se misca greoi. In prezent se desfasoara lucrari la linia 7 unde s-au montat recent prefabricate pentru marginea peronului urmand ca probabil sa se continue lucrul la peronul dintre liniile 7 si 8






















AndreiB

Superbe poze, mersi!

Side note: cat de urat poate sa fie vopsit automotorul Softrans. Nu e nimeni acolo cu un minim de simt estetic?

oc7avian

Mulțumim de poze :D

Opinie: începutul a fost aproape insesizabil ca progres, deci nu sunt surprins de evoluția mică. Iarna e normal să fie progres infim, pentru că vremea e schimbătoare. Între ultimele poze și prezent a mai fost o ninsoare. Până atunci au continuat treaba într-un ritm pe care nu pot să-l evaluez din lipsa de experiență

29.01.2021, mai spre curba prinsă în quote


Quote from: Ovii Stîngaciu on January 25, 2021, 10:54:27 PM
Reabilitarea căii ferate Brașov Sighișoara , [...] 24 ianuarie 2021 :o  ;)


Vedere către muncitorii de la Aktor sau Euroconstruct Trading 98? (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Ovii Stîngaciu

Pai de 6 luni au început lucrările în gara Brașov și de vreo 5 luni jumate s-au apucat sa demonteze infrastructura până la Bod( sper că după ce va trece iarna evoluția lucrărilor să fie într-un ritm mai alert) măcar până la sfârșitul anului să fie realizat un fir până la Feldioara . Oricum va fi foarte greu că urma prima varianta care e mai greu de realizat. Când am fost pe 28 decembrie și am filmat acolo în depărtare se vedeau niste utilaje de la Euroconstruct Trading 98. Și în gara la Brașov trebuie sa fie într-un ritm mai alert . Acum vom vedea ce o fi!
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Xenos

Desi ma repet, mi se pare ca Brasov - Apata intr-o tara civilizata s-ar face in maxim 1 an, hai sa zicem ca la noi in 2 ani. Deci pana la final de 2022 ar trebui sa fie totul gata. Sper sa n-o lalaie groaznic cu cate 5 km pe cate un fir pentru ca termenul contractual e mai lejer.
De vreme ce aceiasi antreprenori au si celelalte loturi, mai grele, ar avea sens sa-l termine pe acesta mai rapid si sa-si concentreze apoi toate eforturile pe loturile 1 si 2, iar deranjul pt calatori n-ar fi omniprezent.

frunzaverde

O demolare completa si reconstructie de la zero sub trafic nu ar dura nicaieri "in lumea civilizata" mai putin de 3-5 ani. Chestia e ca nu o sa vezi asemenea lucrari, pentru ca efectiv nu se fac, decat in rarele dati cand se face un upgrade la HSR (prin filosofia "ABS"), si chiar si atunci intr-o formula mai simpla.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

Intrebarea mea ar fi totusi urmatoarea: din cate stiu, inclusiv pe Sighisoara - Simeria acordul de mediu spunea ca linia se va reface cu trenuri de lucru (nu prea s-a respectat). Apata - Brasov e 95 % pe vechiul amplasament. Ce impiedica folosirea unui tren automat care schimba terasamentul direct si pune traverse, sine etc? Cam genul ala de tren pe care vrea sa-l cumpere CFR.

frunzaverde

Proiectul tehnic de executie (facut cu Google Translate, dar asta e alta poveste), care cere demolare completa si mutari frecvente de amplasament (la modul planse dupa planse pe care firul rosu mutat jumate de metru mai la stanga fata de firul galben - existentul care se demoleaza).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

Pai asta e, intr-adevar, o aberatie, ori ai o corectie relevanta ori pastrezi traseul si gata!

Asta m-a mirat mereu si la reconstructiile din gari, se demoleaza total peroanele si spatiile pt linii pt ca nea Caisa a prevazut noul peron unde erau liniile si viceversa. Ne batem joc de bani.

TVlad

Pe Cernavoda - Constanta am impresia ca au lucrat cu un tren de lucru sau, in orice caz, au terminat lucrarile mult mai rapid decit pe restul tronsoanelor unde taraganeaza cu anii. Pina si pe Bucuresti - Ploiesti au lucrat acceptabil, dupa "standardele" actuale desi pe vremea aceea mi s-a parut ca au lungit-o nepermis de mult.

Xenos

Foarte buna observatia, TVlad! Ploiesti - Bucuresti, care a durat 3 ani si mi s-a parut enorm la vremea aia (eram obisnuit cu RK-urile din anii 90, la care inca am mai vazut chiar si soldati...chiar pe Bucuresti - Ploiesti!) a mers vis, struna pe langa Campina-Predeal, unde lalaiala a fost imensa, la fel Cernavoda-Constanta vis pe langa datul cu ciocanul de pe restul M 800, unde a fost o imensa bataie de joc.