Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

alinuttt

Micăsasa-Coșlariu. Da, e gata. Până ce se termină semnalizarea se circulă pe un fir.

ioandorin

Săvârșin gata de deschidere a lin.III și 4 ,de la o sursă de pe teren ! Ms !















Powered by API/PUM imgur uploader

Phenol


Knattspyrnufelag

Vreo veste de la licitația pentru lotul Apața - Cața?

Dagda

^
QuoteÎn data de 11.03.2020 şi în data de 18.03.2020, CAB a amanat cauza pentru data de 29.04.2020.
Solutia pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 191/10.03.2020 a Sectiei pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii si situatia actuală care impune adoptarea unor măsuri pentru prevenirea răspândirii infectiei cu coronavirus SARS –COV- 2, în baza art. 230 Cod proc. civilă, va dispune preschimbarea termenului de judecată acordat în cauză la data de 29.04.2020, pentru când se vor cita părtile prin e-mail, fax, cu o copie a prezentei încheieri.

mi se pare asa o ineptie ca s-au suspendat si procesele pt marile proiecte pe fonduri europene... puteau sa introduca o exceptie...

alexV

Quote from: alinuttt on April 27, 2020, 01:41:02 PM
Micăsasa-Coșlariu. Da, e gata. Până ce se termină semnalizarea se circulă pe un fir.

apropo de semnalizare, acum 2 saptamani montasera noi bariere la cel putin 3 traversari. nu erau inca in functiune, doar asezate langa cele vechi. semn ca ceva ceva lucreaza si pe partea de semnalizare.

alinuttt


Ionut

API pe Facebook

Marcel, unul din membrii comunității noastre, a vizitat în ultimele patru zile șantierul magistralei 200 între stațiile Deva și Simeria, parte din Coridorul Feroviar Rin-Dunăre.

Pe forum găsiți reportaje din fiecare zi (23-26 aprilie) cu sute de fotografii excepționale și câteva clipuri video care descriu în detaliu operațiunile din teren: https://bit.ly/2Sbu6m6.

Imaginile surprind procedurile spectaculoase de ridicare a podului vechi peste râul Cerna și de translatare a celui nou pe poziția finală. În plus, a început demontarea catenarei, a stâlpilor de susținere și a șinelor pe al doilea fir care urmează a fi reabilitat, în timp ce traficul se va muta pe prima linie deja finalizată.

Lucrările pe magistrala Arad-Simeria vizează modernizarea prin reconstrucție a 144 de km de cale ferată dublă electrificată pentru aproximativ 1,7 miliarde de euro, cea mai mare parte fonduri nerambursabile.

Distanța este împărțită în patru loturi: 2A Ghioroc-Bârzava executat de Astaldi-FCC (peste 40% stadiu fizic), 2B Bârzava-Ilteu cu aceiași antreprenori, Astaldi-FCC (tot 40% progres), 2C Ilteu-Gurasada cu asocierea Alstom-Aktor-Arcada (în urmă, sub 20% în teren) și tronsonul 3 între Gurasada și Simeria construit de FCC-Astaldi (aproximativ 30% stadiu fizic).

Estimăm că lucrările vor fi gata în anul 2024 când trenurile de călători vor circula cu 160 km/h (viteză maximă) pe un traseu reconfigurat care include 9 poduri noi peste Mureș, două tuneluri, dar și stații reabilitate, moderne.

Knattspyrnufelag

@Dagda
Mulțumesc, care sunt șansele ca o soluție să fie data curând și ce posibilități de recurs mai sunt disponibile?

alinuttt

Poate că ar fi mai bine pentru viitorul coridorului să nu se semneze și să se anuleze licitația pentru Cata Apata. A fost mai în spate cu câteva pagini discuția, vor expira fondurile și nu va putea fi fazat pe un alt program ca si loturile de capete. Daca se semnează, ne putem trezi peste vreo 5 ani  cu circulație pe un singur fir pe o bună parte din Cata Apata, fara alte perspective și cu un contract prelungit ani de zile din lipsa finanțării.

vancouver

Nu se poate anula asa pur si simplu. Firmele alea au investit bani in ofertare, nu poti sa-ti bati joc de treaba asta. Daca statul anuleaza fara motiv, firmele participante pot cere in instanta anularea anularii si probabil vor avea castig de cauza.

Nu suntem la ping-pong, suntem la o licitatie pe miliarde de lei.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Cred ca se poate anula relativ usor daca se argumentează prin riscul major de pierdere a finanțării. Ar fi interesant de întrebat la ANAP.

AlexxC

https://www.euractiv.ro/eu-elections-2019/comisia-europeana-aproba-masurile-propuse-de-romania-pentru-combaterea-covid-19-18723
"În urma negocierilor, România a obținut flexibilitatea alocării de sume între fonduri"
Ajuta aceasta flexibilitate in cazul Apata-Cata?


alinuttt

Oricum licitația în cauză prezintă risc mare de anulare pentru că e blocată în instanță. Sunt mai multe dosare.

Phenol

Nu zic nimic de programul CEF in articol, deci probabil ca asta nu se aplica si pentru Apata -Cata.