Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

vancouver

Daca nu ceri si nici macar nu stai cu mana intinsa, sigur nu primesti nimic. Ca nu o sa vina CEF sa ne bage pe gat o prelungire.

Daca cerem si justificam poate ca o sa si obtinem. Poate iesim din cercul vicios al lui NU SE POATE, pentru ca.... si intram in cercul lui LUCRAM PROACTIV SI CAUTAM SOLUTII DIN TIMP.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alinuttt

Quote from: alecu26 on November 07, 2014, 04:14:15 PM
peste minim juma de an as zice eu ca se va lansa. Si peste vreo 2 ani minim ca sa vedem ceva in santier.

momentan exista o singura firma, hai sa zicem doua in Romania care fac proiectare si au monopol pe piata de proiecte CF. Si ei sunt FULL doar cu ce e acum Sighisoara-Simeria.

Plus ca in cateva luni va fi si Simeria-Km 614.

Nu cred ca mai exista resurse sa se lucreze serios la Sighisoara-Bv...sa se creioneze cat de cat un proiect pe care sa se poata licita. Dapoi sa se mai si faca detalii de executie???

Mă apucase nostalgia și mă uitam pe la paginile 50 de pe coridor. Discuția de mai sus e despre data la care credeam mulți că va fi scoasă la licitație reabilitarea Brașov-Sighișoara și începerea lucrărilor. Ce optimiști eram acum ȘASE ANI!  :lol: :lol:

Ionut

Nu optimisti, naivi. :) Puteti cauta in arhive, sa vedeti ce sperante, idei si inocenta aveam inainte de 2014-2015. (Nu doar pe CF.)

cuculean

Statia CFR Deva, 29.04.2020 - Primul tren pe linia nou deschisa Linia 4 + Simeria - Deva Dubla I



Stadiu lucrari Statia CFR Deva



Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

cuculean

Pai, nu sti??? Se preconizeaza relansarea transportului de calatori si marfa...

Cetatean

Pentru ca o sa fie o platfroma pentru containere cu macara, cladire de mentenanta si tre' sa opreasca si trenurile alea de marfa undeva cand o sa vina trenurile alea pe viteza :))

Io

 :lol: Asa, la un oras de cit, 60 000 de locuitori? Care nu-i vorba, misca economic dar ce-i cu atitea linii? La Simeria da, e nod de magistrale plus ca acolo sint reparatia de locomotive si cea de vagoane (ce va mai fi functionind din ele) plus triajul din sud, dar la Deva? Ce-i cu proiectul asta?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Cetatean

Multimodal =)) Deva a avut si inainte macara pentru containere. Banuiesc ca in Simeria era deja prea plin, sa mai dea si la altii o pita.

Io

Pina acum citiva ani am lucrat eu vreo 12 ani exporturi de-acolo, productia era la citiva kilometri de Deva, veneau containerele la incarcat la noi in curte si camioanele duceau containerele (25-30 lunar intr-un singur transport pe luna, multimodal inclusiv naval) la tren la Simeria nu la Deva! Nu stiu sa existe azi asa ceva in Deva.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.


cuculean

Vor fi 6 linii de circulatie + cele 3 linii mentionate de colegul dojaalex.
Banuiesc ca s-au facut la Deva pentru ca era teren disponibil; in Simeria nu prea mai este teren disponibil in zona caii ferate.
Apoi, accesul la viitoarea platforma pentru containere este mai facil la Deva; este in vecinatatea centurei Devei cu acces rapid la autostrada.

alinuttt

Și să nu uităm că Deva va prelua din traficul gării Simeria când aceasta va fi în reabilitare..

dan tm

Pentru o resedinta de judet care mai are si ceva industrie unde se mai foloseste transport feroviar sint multe linii?
in sensul spre Simeria la Deva sint mereu garnituri de cisterne, nu mai pun fierul vechi unde de multe ori am vazut manevre.

Cîte linii sint in Glogovat de exemplu?

colegul frunzaverde parca, a explicat in unele postari ca in parcurs multe statii au mai putine linii dupa modernizare, deci scade capacitatea sectiei.

ioandorin

6 linii sunt în Glogovat ! De multe ori mai rămân doar cu linia 2 și încă 1-2 trenuri de Glogovat care așteaptă în alte stații din lipsă de linii ! Glogovățul chiar are activitate chiar și față de Arad.