Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Andi

Quote from: cristi5 on April 14, 2018, 11:23:17 AM
are cineva vreo idee care 3 km? Probabil e vorba de noile poduri peste Tarnava?
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=13/46.121/24.367/0

Nu cred, acele poduri sunt gata, se circula deja pe ele (firul 1) iar firul 2 este gata.

QuoteAr fi interesant de stiut daca pe Vintu-Simeria au rezolvat acel podet cu caramida in culee.

A postat Phenol recent un video de pe traseu, au inceput sa lucreze la acel podet si e singurul ramas de facut de pe tronsonul Blandiana-Sibot.
Video: https://youtu.be/B4sJNZX3UR8?t=10m31s

Ionut


Ionut

Quote from: cristi5 on April 14, 2018, 11:23:17 AM
Quote from: Ionut on April 14, 2018, 08:58:25 AM
Receptie pentru aproximativ 144 km de pe coridor pana la finalul anului 2018. "Vom incepe receptiile" pe:
- Sighisoara-Atel - in perioada septembrie-octombrie

integral? cu tot cu tunel?

Fara tunelurile Danes & Sighisoara (din ce-mi pot da seama). Sau poate cu tuneluri, trebuie clarificat. :)

TibiV

Quote from: cristi5 on April 14, 2018, 11:07:03 AM
Brasov-Predeal:

Quote from: Ionut on April 14, 2018, 09:01:05 AM
ba o triplare de linie...

Interesant, in loc sa lungesti trenurile de marfa prin reducerea declivitatii, faci loc pt mai multe trenuri simultan. Problema e ca in Darste si Predeal ar fi in continuare operatii scumpe si de durata pt refacerea garniturilor.

Si inteleg ca la momentul actual problema la marfa (si la calatori) nu e capacitatea ci viteza de tranzit. Deci e interesant dar nu pare sa aiba rost...

Ma gandesc ca triplarea este un fel "banda pentru vehicule lente" pe sensul de urcare.
Adica de la Brasov spre Predeal marfarele sa urce pe o linie, incet-incetisor, iar "pasagerele" pe a treia, mult mai rapid, depasind marfarele de pe "firul lent".
Deci nu va fi nevoie de descompunerea/refacerea garniturilor....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway


cristi5

Banuiesc ca un al treilea fir ar insemna inca un tunel/viaduct

Pt marfa la viteza mica, curbele pot fi stranse banuiesc.

Phenol

Confirm prezenta forezelor la Coslariu:



Poza facuta ieri, 14.04.2018.

perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Phenol

Revin cu situatia actuala de la tunelurile Sighisoara si tronsonul Soghisoara - Coslariu.

Noul pod, care este cel mai in urma in zona Sighisoarei.


Intre cele doua tunele si groapa de gunoi din Sighisoara. (GPS)


Capatul vestic al tunelului Sighisoara. Au pus deja piatra sparta pana la capatul celalalt al tunelului. (GPS)


Vazut de sub pod. (GPS)


Pe sinele care sunt puse pana aproape de supratraversarea DN, deja a trecut ceva utilaj. (GPS)

Phenol

Vedere spre tunel Danes, mai aproape nu am reusit sa ma duc, sunt foarte multi caini prin zona. (GPS)


Spre Sighisoara. (GPS)


Vedere din tunelul Sighisoara spre vest.  (GPS)


Tunelul, este piatra sparta pana la capat doar pentru firul 2. Se poate trece prin tunel (pe jos), cu trenul mai incolo. (GPS)


Din interior. (GPS)

Phenol

Capatul celalalt. Sunt tare in urma cu acest pod.
(GPS)


Mai este de lucru. (GPS)


Portal tunel Sighisoara, dinspre est. (GPS)


Vazut de pe podul DN. (GPS)


Pornim spre Coslariu. (GPS)


Phenol


Phenol

Gara Danes in spate. (GPS)


La iesire diagonalele sunt deja puse, la fel si panourile fonoizolante. (GPS)


Spre Dumbraveni. (GPS)


Supratraversare Danes. (GPS)


(GPS)

Phenol


Phenol

Zona in care era necesara relocarea DN-lui. (GPS)


(GPS)


(GPS)


Mai este de lucru la podul CF. (GPS)


(GPS)