[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

irirat

Nu cumva ai observat ceea ce am exemplificat eu mai jos, cei ce ieseau din Bucuresti (fluxul rosu) blocau intersectia de la Metro a.i. cei care voiau sa faca stanga (fluxul verde) nu puteau si formau o coada mare pe banda a doua de intrare in Bucuresti ? Asta observa sotia cand vine de la birou zi de zi, iar la blocaj contribuie si starea execrabila a str. Osiei.
Din pacate, ceea ce propui tu nu cred ca rezolva lucrurile, dupa ce se intra pe Str. Rezervelor se circula fluent, e drept ca e si pe doua benzi + sens unic. Mai bine se repara strada Osiei sau o fac cu sens unic si situatia sigur se imbunatateste.




Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

#1801
Hm, uite ca nu pot fi 100% sigur daca blocajul incepea in dreptul str. Osiei sau dincolo la complexul comercial. Eram la volan si pe sensul meu, spre A1, se circula fluent asa ca nu am putut sa imi abat atentia prea mult de la drum. O sa fiu mai atent rindul viitor.
Acolo ar fi ideal un pasaj subteran ca sa permita virajul la stinga sau in cel mai rau caz o semaforizare optimizata; desi, de la un flux incolo cred ca oricum ai regla timpii, tot nu se rezolva.

paullie

Cred ca inainte de a repara Drumul Osiei trebuie facut Drumul Rotii.

sm33

drumul Osiei rupte! dupa ce treci prin zona de cateva ori pivotii se cer schimbati!

medicul de garda

Zona respectiva mai are o mare problema despre care vad ca nici macar nu s-a vorbit pana acum. Toate tirurile care ies de pe Preciziei (si sunt MULTE), trebuie sa faca dreapta spre oras si sa intoarca la 180 grade un km mai jos, la prima stanga legala, unde nu e semafor si nici macar nu e amenajat in spatiu lateral ca sa se incadreze mai usor la intoarcere. Aici mai mereu vedem politie care dirijeaza traficul ca sa treaca tiristii mai repede, caci manevrele lor blocheaza compleet traficul de intrare in oras si intermitent si pe cel de iesire (caci ies la "mica intelegere" si bineinteles ca forteaza, ducand la frane bruste cand iesi spre Bucuresti).

Aici trebuie ori o bretea din Preciziei pana in acea bucla de intoarcere de sub pasajul A1 peste centura, la pachet cu refacerea geometriei bretelei respective (este mult prea stransa pentru tiruri). Ori un pasaj suprateran pentru intoarcere in U, stiu ca se mai poarta. In zona oricum sunt doar firme si fabrici, nu ar trebui sa deranjeze pe nimeni.
Trust me, I'm an east-european doctor!

rt25

cred ca rezolvarea pentru problema aceasta este de fapt prelungirea bulevardului Timisoara peste linia de centura pana in A0 respectiv A1.
Si atunci va exista varianta de ocolire decenta.

C0ndu

Există inclusiv plan de conectare a Bulevardului Preciziei la Şoseaua de Centură
https://www.facebook.com/ciprian.ciucu/posts/10159626440744203

jonny

Aglomerație și haos în traficul rutier din București încă de la primele ore.
Este aglomerație pe străzile din București încă de la primele ore ale dimineții mai ales că de câteva zile toți elevii s-au întors la școală.

Pe Șoseaua Virtuții, cartierul Militari, mașinile circulă cu 5 – 10 kilometri pe oră, relatează reporterul Digi24

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/aglomeratie-si-haos-in-traficul-rutier-din-bucuresti-inca-de-la-primele-ore-in-militari-masinile-circula-cu-5-10-km-pe-ora-1536293

paullie

Asta e când fumezi concerte si târguri ca Firea, respectiv fumezi tren urban ca Mucusor.

hefaistos

😁😁😁
După un an revin bucurestenii. Cu "furie" .
Iar infrastructura e tot cea din 2019.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

oc7avian

Am identificat locația reportajului (Stația Orșova, Șoseaua Viruții): https://www.google.ro/maps/place/44%C2%B026'24.2%22N+26%C2%B002'07.7%22E/@44.4400465,26.034609,293m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d44.4400448!4d26.0354628

Întrebare, strict legat de orele de vârf (subiectul reportajului): următorul semafor e cel de sub pod Ciurel, cu rol doar pietonal. Intersecția e denivelată. Iar următoarele blocaje sunt în Crângași ori Grozăvești. Și totuși pe Virtuții e aglomerație. Pasajul te varsă repede în aceleași puncte critice. Rezolvăm ceva cu penetrația asta sau de fapt accentuăm niște dopuri de trafic?

Personal, nu văd nicio legătură a articolului cu podul Ciurel, ci cu afluxul imens de mașini la orele de vârf + capacitatea limitată a transportului public (41-le părea plin în filmări, asta deși metroul a mai preluat din traficul spre centru, care avea schimbul la Grozăvești înainte).

voicul

Nu rezolva nimic. Degeaba faci flux pentru 10.000 de masini cand oamenii imatriculeaza 20.000 de masini pe luna.
Dar fara aceste optimizari va fi si mai rau.

Solutia: masina autonoma, car-sharing si transport in comun.
In rest - rata de imatriculare este > ca si constructia de infrastructura.

De fapt infrastructura se face dupa ce apar problemele ca altfel nu renteaza economic.

paullie

#1812
^^Cei din Chiajna care lucreaza in Pipera pe unde crezi ca vin/pleaca de acasa la serviciu si invers? Nu te chinui iti spun eu prin UVERTURII. Pasajul Ciurel nu are mare legatura cu asta, dar legatura Pasaj Ciurel cu Margelelor/1864 are o ENORMA legatura. Sincer, dar sincer crezi ca trenul Chiajna-> Pipera rezolva ceva?

In plus chiar e nevoie ca pasajul Ciurel sa ramâna doar "cel mai scump viraj la stânga"?

oc7avian

Tocmai ai descris problema perfect. Deși cei din Chiajna sunt lângă centură, Pipera idem, traseul optim pentru ei e prin oraș. Ca pentru mulți alții. Ceea ce e nesustenabil și lipsit de modernitate.

Degeaba ajung ei mai repede în Crângași pe Ciurel, că și cei de pe Iuliu Maniu/din Drumul Taberei ajung mai repede. Ai un sfert de cerc din București + zona metropolitană care se înghesuie la convergență pe 2-3 bulevarde, deoarece ai constrângeri: Lacul Morii + zonă urbană cu densitate mare. Iar în zona asta vor fi întotdeauna "piedici": intersecții, treceri de pietoni etc. Capacitatea drumului e limitată

Apropo, în ultimii ani am "militat" pentru un bulevard drept prelungire, dar cu măsuri complementare. Că dacă rezultatul e să aduci și mai multe mașini care tranzitează orașul prin zona centrală (cum ar fi exemplul tău), înseamnă că undeva ai eșuat grav ca administrație. Continuarea trebuie cu cap, pentru că rezultatele pot varia de la super la tragic.

PS: N-am zis nicio secundă ceva de tren. Putem privi strict din perspectiva mașinii. "Pâlnia" se îngustează cu cât te apropii de centru mai mult.

Fred

#1814
Quote from: oc7avian on May 21, 2021, 10:42:20 AM
Am identificat locația reportajului (Stația Orșova, Șoseaua Viruții):

Întrebare, strict legat de orele de vârf (subiectul reportajului): [...] Rezolvăm ceva cu penetrația asta sau de fapt accentuăm niște dopuri de trafic?
Ieri am trecut pe-acolo, nu la ora de varf si tot se circula foarte prost desi dinspre Drumul Taberei traficul era foarte mic. Erau o gramada de masini care veneau de deasupra pasajului spre Ciurel, majoritatea celor care veneau pe Iuliu Maniu ar fi mers pe penetratie daca ar fi existat, deci ar rezolva ceva. De asemenea semafoarele pentru peitoni de la Ciurel si de la Orsova contribuie la blocajul de pe Virtutii, dar fara ele tot s-ar bloca totul in intersectia de la Crangasi care e blocata de fapt din cauza intersectiei urmatoare cu strada Ceahlaul (cea dinainte de podul Grant).

Problema de la Ceahlaul e simplu de rezolvat, daca ar vrea cineva sa o faca: intrucat sunt masini care fac stanga si blocheaza banda 3 si banda 1 e blocata de masini parcate neregulamentar tot traficul dinspre Virtutii se gatuie printr-o singura banda; se adauga semafoarele desincronizate de la eMag, trecerea de pietoni de la piata si cel de la Ceahlaul si rezulta o eficienta groaznic de mica a acelei artere.

Solutia? Ridicate toate masinile de pe banda 1 din zona intersectiei cu Ceahlaul, facuta banda 3 spre pasaj banda dedicata de stanga (ca banda suplimentara de incadrare/tampon, nu ca o continuare de benzii 2 de la piata) si sincronizarea celor 3 semafoare. Daca se sincronizeaza si semafoarele de la Lujerului, Orsova si Ciurel, pe Virtutii pot trece de 2-3 ori mai multe masini decat acum. Podul Grant si strada Iordache Golescu pot prelua suficient din trafic incat Turda sa nu se blocheze, desi e nevoie si acolo de eliberat complet banda 1 inainte de intersectie pentru cei care fac dreapta pe intermitent. Am locuit la Lujerului acum 20 de ani, am prins si reabilitarea precedenta a pasajului Grant si tot se circula ceva mai bine decat acum, dar nu existau vreo 2-3 semafoare pe vremea aia.

oc7avian, cei care merg din Chiajna in  Pipera prin oras o fac din cauza intersectiei de la Mogosoaia. Cand locuiam la Lujerului mai mergeam spre Pipera cand aveam nevoie prin Chianja (pe Uverturii), era mult mai rapid pentru ca nu erau blocaje la Mogosoaia. Pe vremea aia intram spre Pipera ba prin DN1, ba pe la Stefanesti, acum exista A3 care e mai rapid si mai direct, nu se mai traverseaza Becalistan. Dupa ce se rezolva la Mogosoaia ma astept ca o parte din trafic sa revina pe centura, dar chiar si asa trecerile alea de pietoni de pe centura si giratoriile vietii sunt o piedica. Chiar nu ma astept sa mearga nimeni din Militari pana la A0 ca sa ajunga in Pipera, ocolul ar fi mult prea mare chiar si pentru cei care stau la Pacii sau Preciziei.


Quote from: paullie on May 21, 2021, 11:18:02 AM
In plus chiar e nevoie ca pasajul Ciurel sa ramâna doar "cel mai scump viraj la stânga"?
Si cel mai lent viraj la stanga, in mare parte si din cauza lipsei marcajului care ii confuzeaza pe foarte multi atat de mult incat reduc viteza la cativa km/h ca sa se prinda cum se incadreaza in trafic. Am facut virajul asta o singura data, intr-o zi cu vreme impecabila si trafic moderat si singura imagine pe care mi-a venit in minte e traficul din intersectiile din India unde e un mare haos circuland la mica intelegere.