[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

irirat

#1830
Pe Nicusor nu-l impiedica nimeni sa imparta lucrarea in trei segmente si sa le inceapa in ordine, respectiv: (1)- Ciurel -> B-dul anului 1864; (2) -B-dul anului 1864 - > DNCB; (3) - DNCB - >A0 si sa inceapa cu primul segment care in mod cert ii ajuta pe votantii lui directi aducand o noua alternativa la Iuliu Maniu si Uverturii si mai elibereaza traficul de pe stradutele din zona. Nici nu vad ca trafic sa mai atraga, el e atras deja doar ca e blocat pe stradute in loc sa deflueze spre bulevarde.

Ai doilea segment ne va ajuta pe cei ca mine care traiesc in zona dar lucreaza in buricul targului si care baga bani indirect in conturile PMB prin cei 50% din impozitul pe venit al angajatilor, care se redirectioneza catre autoritatile locale.  In alte cuvinte platesc de 10 ori mai multi bani catre PMB fata de cat platesc catre primaria Chiajna prin taxe si impozite locale (Nu incepeti cu hate ca trebuia sa ma gandesc cand m-am mutat acolo, ca am casa inainte de a fi ridicat primul bloc din Militari Residence si faceam pana la Lujerului maxim 10 minute si atunci erau alte zburatoare in discutie)

Al treilea segment poate sa-l inceapa cand o sa fie A0 pe terminate si atunci nu vad de ce traficul de tranzit ai mai trece pe la Unirii.

Dupa darea in folosinta a pasajului Ciurel am observat mai multe efecte interesante:
-   Intersectia Virtutii x Uverturii e mai libera, multi prefera sa o ia pe Amilcar Sandulescu ca sa "sara" peste linia lui 41
-   Coada spre podul Grant ajunge pana la Orsova, asa cum zicea Fred se face un dop frumos la intersectie Ceahlau x Virtutii din cauza masinilor parcate neregulamentar pe banda 1
-   Din cauza dopului din Crangasi e mai rapid sa ajung in Romana unde am eu serviciu folosind DC21 (proaspat reabilitat) prin Giulesti Sarbi. E mai lung drumul cu 5km dar fac si cu 15 minute mai putin.

LE:  am vazut mesajul lui dr4qul4 si ma gandeam sa mai completez putin:
Nu (mai) am nici un vecin care sa lucreze in Pipera, majoritatea lucreza pe la Office Building-urile din S6 sau centru, eu lucrez cel mai departe. Sotia a lucrat o perioada in Pipera, dar s-a lasat de sportul asta si s-a reorientat in zona, ca facea si cate o ora jumatate pana la birou indiferent de mijlocul de transport (masina, metrou, tramvai sau combinatia lor)
Eu insist ca traficul infernal nu e datorat doar navetistilor, ci e cauzat in mare masura si de transportul copiilor spre scoli, daca primariile de sector si cele ale comunelor limitrofe ar fi interesate in a reduce decalajele dintre scoli in privinta calitatii invatamantului, situatia ar fi alta.

paullie

Asa cum am zis eu personal, din zona, nu vreau nimic. La serviciu nu merg pe Ciurel, la o bere pe Centrul Vechi sau aiurea nu ma duc cu masina, o data la 2 saptamâni când merg pe Ciurel nu ma intereseaza daca se face ceva sau nu. Ca Mucusor ii da inainte cu strapungerea Timisoara si Giulesti bravo lui, dar acestea nu vor rezolva decât intrari/iesiri din Buc (eventual) iar Uverturii tot full va fi, pentru ca este drumul zilnic la si de la serviciu pentru multi. Foarte multi.

Iar mult trâmbitata, de catre Fred, deschidere a pasajului Mogosoaia nu va rezolva mare lucru. Doar cei care stau in Chiajna mai catre DNCB si care nu au birouri la A Vlaicu sau D Pompeiu, vor merge prin Tunari. Adica vreo 10% din traficul actual de pe Uverturii. Uite colegul @irirat e unul din cei 90%. Si cu 5% degrevare datorita Giulesti plus Timisoara... Uau ce trafic astronomic ramâne in continuare pe Virtutii.

Macar sa-l lase pe Ciucu sa faca pâna la Margelelor/1864 daca el nu e in stare. Sincer incep sa-l regret pe grobianul de Base.

Puffyk


Fred

Quote from: oc7avian on May 22, 2021, 11:06:35 AM
Prelungirea Podului Ciurel e exclus de la finanțare în forma actuală, deci doar din buget se poate face. Deci da, merită să punem stop deocamdată la ceva deja început. E păcat? Tot da.
Nu inteleg cum merita sa punem stop. Putem pune pauza daca nu sunt bani anul asta, dar asta inseamna facut SF, proiect si blocat terenurile de pe traseu, peste 5 ani cand o sa fie bloc langa bloc costul o sa fie astronomic si desi unii spun ca nu poti sa darami casa omului, nu poti nici sa omori un oras blocat din cauza caselor si blocurilor trantite aleator prin el. Vezi zona de Bragadiru din interiorul centurii, e un ghetou nou-nout cu zero bulevarde, zero capacitate de trafic si pana si trotuarele lipsesc pe bucati pentru ca unii si-au facut zid de proprietate peste trotuar si primaria nu vrea sa ii demoleze. Uite exemplu de strada: https://www.google.com/maps/@44.4078546,25.998477,3a,75y,354.03h,95.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGT2HCacWIy98XvwD2d6yhg!2e0!7i13312!8i6656 . In conditiile astea cum se poate face o penetratie peste 5 ani? Cate blocuri daramate degeaba si cu ce cost suplimentar pe care cine il plateste? Sigur nu ceferistul Nicusor.

oc7avian

Stop deocamdată. Și de forma actuală m-am luat. Bănuiesc că există deja un SF care blochează traseul. Puffyk ne zicea că și proiectul ar fi gata și constructorul e gata de intrat în teren. Ceea ce m-a mirat, pentru că n-am auzit de vreo licitație etc.

@Dr4kul4 Adevărat. Totul a pornit însă de la un exemplu. Pentru majoritatea zonelor periferice aș zice că se aplică abordarea de traseu. Pentru Uniri/Universitate nu există soluție exclusiv auto la orele de vârf. Zona deja e suprasaturată. Doar cu P&R masiv la Petrache Poenaru. Plus pe M3. Și îmi place să cred că nu mai suntem ca administrație la mentalitatea de tona de benzi în centru, zona cu cea mai mare densitate de transport public (cu mari hibe azi, însă)

Pe infrastructura actuală prezic să devină uzual coloane masive, dar mai aproape de centru. Gen Grozăvești - Petrache Poenaru "parcare" de mașini (se mai întâmplă ocazional)

Goldmund

Daca se face prelungirea, de ce se face, daca nu se face de ce nu se face...
Verzii europeni sunt oricum pentru interzicerea traficului auto personal cam peste tot si incurajeaza ...bicicleta si mersul pe jos(dar nu prea sunt trotuare ca lumea in zona)
Nici eu nu am fost pentru aglomerarea Cheiului Dambovitei(Splaiul Independentei si in continuare Splaiul Unirii), dar pe undeva trebuie sa intre oamenii in centru, plus aprovizionare, iar pentru autobuzele de linie trebuie strazi ca lumea, chiar si cu penetrari noi ale orasului(la metrou usor spre periferie in acea zona nu mai visez).

dr4qul4

Avem un bulevard mare care traverseaza orasul pe directia NV-SE. Exact prin centru (unde este partial intrerupt).
In partea de SE acesta ajunge pana in soseaua de centura (eu spre sa-l prelungeasca pana in A0). In partea de NE se opreste in inelul median. Asta desi pana acum 20 de ani acolo era camp.
Eu consider ca se merita prelungirea lui pana in A1. Dar trebuie facut un proiect de bulevard urban care sa schimbe si zona pentru ca in anumite parti arata ca o mahala.
Cand spun bulevard urban, ma refer in primul rand la transport in comun, de preferat tramvai (dar merge si banda unica), plus piste de biciclete si spatiu verde.
Eu nu-l vad ca pe un DX care va aduce trafic in centru, ci ca pe un bulevard care va scoate traficul din centru.
Iesirea din Bucuresti dureaza mereu mai mult ca intrarea. Asta pentru ca la intrare ai varianta de a face dreapta pe Preciziei.

Dar inteleg pozitia primarului. A contestat mereu si nu v-a sustine niciodata acest proiect. Daca cineva l-a votat si sustine acest proiect, atunci ar trebui ca data viitoare sa se documenteze. Poate ca pana acum nu a facut nimic dar, cel putin in privinta acestui proiect s-a tinut de cuvant!  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

irirat

În situația curenta, transportul în comun din zona e total neatractiv, ca sa funcționeze, trebuie sa-l separi de restul traficului și nu ai unde pe Uverturii sau pe Iuliu Maniu (segmentul dintre Lujerului și A1, ai 2 benzi jumătate, marcate ca și 3), asa ca trebuie infrastructura noua prevazuta cu banda speciala de autobuz sau tramvai, piste de biciclete și trotuare). Oricum, continuarea pana la DNCB o vad ca bulevard urban, nu șosea de mare viteza, drumul expres asa cum era el prevazut inițial al bloca și mai rău zona.

Nu mai comentez ca temerea vanturata de actualul primar, cum ca va aduce traficul de tranzit prin centru, nu si-a exprima-o în cazul lui A3 care continua kilometri buni in interiorul centurii, iar acum la A1 trebuie sa-i pună dop. Poate din cauza va pe A1 sunt mult mai multe centre logistice decât pe A3 unde lucrează bucureșteni și vrea sa le facă viata mai interesanta. Vezi altfel viata când stai pe 13 Septembrie și ai serviciu vis-a-vis de Cișmigiu, ar putea merge pe jos dacă tot promovezi asta și transportul în comun, dar nu cred ca o face pentru ca în prima lui zi de primar a venit cu mașina la PMB, dar a parcat-o regulamentar langa Liceul Gh. Lazăr.
Ce așteptări sa mai ai după asta?

Dragosdimitrescu

Faptul ca Giulestiul s-a conectat cu Chiajna este un lucru bun pentru cei din Chiajna si Dragomiresti si care au treaba in centru.
Se vede ca din ce in ce mai multi folosesc aceasta varianta in valorile, necuantificate exact - doar ochiometric, de trafic de pe Calea Giulesti si cozile de dimineata pe urcarea pe breteaua podului Grant, dar mai ales seara (15:30-19:30) in zona Operei Comice si a stadionului Rapid pe sensul de intrare in cartier.
Ma gandesc ca daca s-a prelungi str. Sabareni pana in Centura valorile de trafic ar creste si mai mult.

Cristiano

Daca il duce doar pana in Strada Dambovitei o sa se fie aglomerate toate stradutele din zona de case, ar fi util si poate sa il convinga PNL isti sa il duca macar pana in Bulevardul Uverturii la intrarea in comuna Chiajna, pod Canal Arges, asa s ar elibera Uverturii si Virtutii!
Oricum este o aberatie sa te bazezi pe Calea Giulesti , fiind doar o banda pe sens!

architengi

#1840
Soluția simplă (in loc de multe păreri ai celor din diverse zone și diverse experiențe care au multă relevanță, dar nu pot dovedi și concluziona situația).
1. Se face analiza traficului curent.
2. Se face simulare de trafic pe calculator.
Pentru 1.
1.1. Se pune camera la intrarea pe autostrada A1 înainte de mall (Carrefour, Auchan, și toate super marketurile din zona de Vest a Bucureștiului) și se memorează in o bază de date toate numerele - plăcută de înmatriculare de ex AG-99-PIT, să zicem un număr total de mașini/oră care trec pe acolo N1.
1.2. Cameră și stocare numărul de mașini/oră după centura DNCB la intrare pe Bd. Iuliu Maniu, un Nr de mașini N2
1.3 Cameră și stocare numărul de mașini/oră care intră în Buc pe Bd Iuliu Maniu după intersecția cu Preciziei.
1.4 Cameră și stocare numere înmatriculare înainte de intersecția cu Virtuții, un număr total de mașini pe oră N4
Așa se poate dovedi tuturor, și lui ND că majoritatea traficului de pe Iuliu Maniu este intern din Cartierul Militari și nu sunt în majoritate mașini din Arges AG sau de tranzit, prin citirea bazei de date adică cate din totalul N4 au fost și în totalul N1.

carutasul

păi bine, așa demonstrezi că ăsta e traficul acum. Problema ridicată de el e legată de traficul de după finalizare, când pare logic că o parte din traficul de pe Iuliu Maniu sau chiar de pe centură s-ar reorienta. Un sâmbure de realitate există în asta, problema ar fi să stabilești cât s-ar reorienta.
Acum, contraargumentele ar fi că la anul se termină ( sper) Domneștiul și traficul de pe centură nu ar mai avea motiv să intre prin oraș ( oricum pe Splai se blochează undeva, cel mai probabil la Unirii) iar după finalizarea și a A0 sud și celelalte două pasaje chiar nu ar mai avea de ce să intre trafic de tranzit în oraș ( ba chiar ar fi de așteptat ca o parte din trafic să se reorienteze pe centură). Ori astea s-ar termina oricum mult înainte de finalizarea lucrărilor de străpungere.
Pe de altă parte probabil cel mai mare argument e anul ăsta bugetul, la care e greu de comentat...

Cristiano

Breaking News

Un teren din strada Dambovitei, cred ca cel care tocmai facea legatura cu strada venind de pe pasaj, acum doua zile a fost curatat cu buldozerul!
Motiv?
Daca apare bloc, PA-PA prelungire!

TVlad

Ii trebuie autorizatie de constructie de la sect. 6 si nu cred sa o obtina.

paullie

Sau o fi obtinut-o pe vremea lui Mutu. Vezi si situatia de la Valea larga.