Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

TibiV

pasadia,  eu am rămas mască de când au lansat licitația pentru capătul dinspre Brasov, pentru că nu am înţeles (nu înţeleg nici acum) de ce s-au oprit la DJ112B...
Dacă mai făceau cei 4 km până la DN1, cu nod, atunci într-adevăr capătul ăsta de A3 ar fi avut sens şi utilitate...

De ce s-or fi zgârcit pentru 4 kilometri ?...
Sau poate bucata aia vor să o facă din prima la 3 benzi?
Deşi nu ar avea mare logică...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Nu stiu exact, cred ca e ceva legat de faptul ca proiectul Bechtel incepea chiar de la sud de DN1 si deci SF-ul folosit de CNADNR pentru CoBra tot timpul se termina in acel DJ. E o distanta mica, sub 4 km de teren absolut plat, dar asta e nivelul de planificare strategica din capul lor.
Iar DN1 in acea zona chiar are profil de 2+2, transformabil usor in 2*2, deci ar prelua traficul fara probleme atat spre Sibiu cat si spre Brasov fara a mai fi nevoie de drumuri de legatura.

@ caf: la est de Ploiesti (sau ma rog, la SE de Ploiesti) va fi acel DX/A7 spre Moldova care probabil va avea si o conexiune spre DN1B prin zona Valea Calugareasca. Dar A3-ul va trece pe la vest, vazusem asta pe niste planse mai demult. 

AdrianB1

Quote from: panda_no 5 on October 15, 2015, 09:05:46 AM
Eu trec zilnic pe str Popasului, strada peste care ar trebui sa treaca A3.
Cand vad ca totul este gata pina la 200-250 de metri de str Popasului ma apuca dezgustul si revolta simultan.Am ajuns sa intorc capul sa nu mai vad imaginea cu tronsonul gata.
Daca nu se face largirea strazii Fabrica de Glucoza, un pasaj la Doamna Ghica si bucata din Pipera (giratoriu-pasaj) degeaba se termina A3 pentru ca nu are in ce varsa traficul; Petricani e blocata in ambele sensuri, Fabrica de Glucoza si Pompeiu sunt blocate, daca mai vine in plus traficul de pe A3 iese o varza. Trec si eu aproape zilnic pe-acolo, noroc ca nu merg cu masina ca as inebuni.

pasadia

@ Tibi: de ce 3 benzi? Nu o sa fie nevoie de 3 benzi niciodata. Efectiv e o chestiune birocratica la mijloc, un segment de drum pe un SF si altul pe alt SF. Si nu au fost in stare sa schimbe actele.

horatiu.cosma

Exact asta scriam si eu :). Au licitat strict ce aveau pe acel SF de dinainte de Vinci-Aktor-Strabag.

TibiV

Quote from: pasadia on October 15, 2015, 03:02:44 PM
Si nu au fost in stare sa schimbe actele.
Te doare mintea....
Şi eu căutam explicaţii complexe... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Tin minte ca a zis doamna Boagiu cand era ministru la transporturi, ca a reusit sa deblocheze niste tronsoane din autostrada Transilvania de la Bechtel, si doar asa s-au putut organiza licitatiile. Printre aceste tronsoane se regaseste C.Turzii-Tg.Mures,Gilau-Mihaiesti,Suplacu-Bors, probabil si Suplacu-Mihaiesti. Nu sunt foarte sigur ca au reusit sa deblocheze si partea spre Brasov, si atunci ar fi de inteles ca CNADNR nu reuseste sa liciteze si cei 4 km pana in DN1.


Ionut

De dimineata cand am scris mesajul meu nu aveam informatia. A aparut pe surse si acum in Hotnews. Confirmam si noi, pun si la stiri. E culmea ca s-a adus in discutie subiectul asta chiar acum. Mai sa fie, tot felul de coincidente.

captiva

E oficial:

Comunicat

15.10.2015

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România face următoarele precizări privind procedura de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului având ca obiect: "Proiectare şi execuţie finalizare Autostrada Bucureşti – Braşov, Secţiunea Bucureşti – Ploieşti, Sector 1, km 0+000 + km 3+325; Nod Centura Bucureşti, km 6+500 şi Nod Moara Vlăsiei, km 19+500"

În data de 19.05.2015 a fost iniţiată procedura de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de achiziţie publică care a avut ca obiect "Proiectare şi execuţie finalizare Autostrada Bucureşti – Braşov, Secţiunea Bucureşti – Ploieşti, Sector 1, km 0+000 + km 3+325; Nod Centura Bucureşti, km 6+500 şi Nod Moara Vlăsiei, km 19+500" prin publicarea în SEAP a Anunţului de participare nr. 159571.

În data de 15.10.2015 s-a comunicat ofertanţilor rezultatul procedurii de achiziţie publică (licitație deschisă), contractul fiind atribuit în urma finalizării acestei proceduri Asocierii Aktor S.A. - Euro Construct Trading '98 S.R.L. şi are o valoare de 129.180.727,51 lei fără TVA.

Durata contractului este 70 luni din care 4 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de execuţie şi 48 luni perioada de garanţie a lucrărilor.

În prezent, procedura de achiziţie publică se află în perioada de depunere a unor posibile contestaţii împotriva rezultatului procedurii.

Ionut

Ar fi de vis sa nu fie contestatii, sa finalizeze in iarna proiectarea si din primavara sa intre tare in santier. Pfff, da' ce-am baut?!

paulmare

oricum, cred ca o sa conteste luca way/serenissima
apoi o sa fie de expropiat dincolo de calea ferata in sect 2
Cine stie cand se apuca de lucru

TibiV

Ionuț, mi-ai luat vorbele din gură...
Când să dau previzualizare, apăruse postarea ta cu vorbele mele...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

ma bucur de aceasta veste   :D...dupa atatia ani.... poate in sfarsit  se face .... !! :dance: :vroomvroom:

tonică

se face, se face...in 22 de luni!!!!!!
Astia au niste sabloane cred, fie liciteaza 25 km, fie 8, fie 3,3 intr-acest caz ei dau aceleasi termene...Ce dracu, 18 luni de constructie propriuzisa pentru doar 3 km??? Vor angaja pe cineva sau lucreaza unul singur cu un tarnacop si o galeata?
Stiu, vorba aia, apar eu cu nemultumiri, noroc ca s-a licitat...:( Daca se semneaza repede si nu apar contestatii acesti 3 km trebuiesc dati in folosinta undeva prin 1 decembrie 2017..din punctul meu de vedere o vesnicie pentru o asa distanta... :((