Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#7635
Quote from: TibiV on February 05, 2015, 02:42:17 PM
Comunicat cald de la CNADNR... Dat la ora 14.36

Quote

COMUNICAT DE PRESĂ
-05.02.2015-

  Urmare solicitării Ministrului Transporturilor, Ioan Rus, adresată conducerii Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale de a identifica de urgență soluții pentru finalizarea construcției Autostrăzii București – Ploiești, CNADNR SA, împreună cu Antreprenorul şi Consultantul, a stabilit un calendar al măsurilor pentru rezolvarea actualului blocaj, astfel: 

1.         Depunerea la Primăria Municipiului Bucureşti a cererii de emitere a Certificatului de Urbanism pentru sectorul cuprins între km 0+000 şi km 0+750 până la data de 06.02.2015;

2.         Recepţia la Terminarea Lucrărilor pentru sectorul km 7+400 – km 19+500 până la data de 13.02.2015;

3.         Preluarea în administrare de către CNADNR SA a sectorului de autostradă cuprins între km 3+325 şi km 7+400 până la data de 13.02.2015;

4.         Notificarea Antreprenorului privind încetarea contractului până la data de 16.02.2015, de la 0+000 la 3+325;

5.         Inițierea procedurii de atribuire pentru contractarea lucrărilor pe sectorul de autostradă cuprins între km 0+000 şi km 3+325 până la sfârşitul lunii martie 2015;

6.         Primirea ofertelor pentru contractarea lucrărilor pe sectorul de autostradă cuprins între km 0+000 şi km 3+325 până la sfârşitul lunii aprilie 2015;

7.         Finalizarea procedurii de atribuire până la sfârşitul lunii iunie 2015.

  CNADNR SA

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Cam asta a fost istoria bunei conduite in CNADNR. Stiu ca in perioada aia ii laudam, dadusera castigatorii pe C.Turzii-Tg.Mures, semnasera ceva contracte pentru realizarea de SF-uri. Chiar parea ca se pregatesc de un an cu absorbtie puternica...

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Mă acuza un coleg că "poluez" forumul cu comunicate CNADNR...
Uite, de aia...
Avem ce au scris ei cu mâna lor..

P.S.
De aia nu îmi plac PDF-urile...
Este imposibil să le găseşti după un cuvânt cheie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

#7638
Aha, ziceau ca finalizeaza procedura pana in iunie 2015. Hai iulie, hai august. Deja e octombrie... Ce-o fi asa de greu sa anunte castigatorii?
Ah stati asa, mi-am adus aminte: aici e vorba de bani de la buget. Gata, am rezolvat problema. :|

panda_no 5

Multumesc pentru raspunsuri.
Eu trec zilnic pe str Popasului, strada peste care ar trebui sa treaca A3.
Cand vad ca totul este gata pina la 200-250 de metri de str Popasului ma apuca dezgustul si revolta simultan.Am ajuns sa intorc capul sa nu mai vad imaginea cu tronsonul gata.
O sa incerc sa va fac 2-3 fotografii.

raulbogdan23

#7640
Hmm daca se incepe sectorul de autostrada de la Comarnic nu ar putea sa inceapa si licitatiile pentru Comarnic - Ploiesti ca totusi bucata aia mica se fie legata de ceva?
Nu s-ar putea face un upgrade la DN1 intre Ploiesti si Comarnic la nivel de autostrada sau macar DX?

dr4qul4

pt ce? Avem 2 benzi pe sens intre Comarnic si Ploiesti si localitati mai deloc. Parapet median si e de ajuns. Cel putin pana se termina CoBra si se leaga si de alt oras.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Pana nu e gata CoBra si se va da drumul non stop la tir-uri pe Ploiesti-Comarnic, cred ca e in regula asa. Totusi, vorbim de unsector de drum ppe care viteza de deplasare medie se apropie de 100.

AFC

Subscriu la ce spune @dr4qul4. DN1 intre Ploiesti si Comarnic duce trafic cu o viteza de parcurs decenta chiar si in weekend-uri. Daca ar avea viziune, CNADNR ar putea licita ceva lucrai de arta si ma refer in special la denivelarea intersectiilor Centura Ploiesti- DN1, trecerea la nivel de cale ferata, intersectia cu DJ215 Baicoi, DJ100D Banesti, DJ720 Floresti. Daca structurile astea ar fi executate luand in calcul upgradarea ulterioara a DN1 LA DX sau A, putem astepta linistiti. Btw, are cineva idee pe unde ar trebui sa treaca A3 in perspectiva in care se continua spre Brasov? Se upgradeaza centura Vest sau se adopta alt traseu?
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

horatiu.cosma

A3 merge de la Cristian spre Sibiu. Drumul de legatura licitat cu bucatica pana la Rasnov cred ca inteapa in centura. Intrebarea ta e buna pentru continuarea spre Bacau.

AFC

Multumesc de raspuns Horatiu, dar ma refeream la continuarea A3 de la Ploiesti spre Comarnic.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

horatiu.cosma

A, scuze. Despre Ploiesti-Comarnic nu cred ca se stie de vreun traseu. A fost vreodata SF pe acest sector? Cred ca e mai simplu de facut traseu nou decat upgradata centura Ploiesti.

pasadia

#7647
Intrebarea lui caf se referea la capatul dinspre Ploiesti, centura vest a Ploiesti-ului. Si raspunsul corect cred ca e acesta: "propunerea e sa se faca un alt traseu, distinct de centura vest Ploiesti si de DN1 actual" dar va mai curge multa apa pe Prahova pana atunci.

In ceea ce priveste zonexiunea cu Brasov-ul, s-a mai discutat acest lucru - acel drum de legatura ce-l creaza NU se leaga in centura Brasov inaugurata cu 2 ani in urma ci in DN73. Si mai ales se leaga in zona de DN73 care are o singura banda pe sens.
Practic in zona vom avea, intr-un viitor previzibil, o situatie de genul urmator:



nod A3 Rasnov Sud (DN73 dinspre Bran, DN73A dinspre Paraul Rece, DN73 + DN73A dinspre Rasnov si Zarnesti)
A3 - profil autostrada, 2+1 pe sens, pret de 6 km pana in DJ 112B Cristian - Vulcan (insemnat cu verde)
drum de legatura spre DN73 (cu mov), profil 2+2, avand intersectie cu DN73B Cristian - Ghimbav
DN73, profil 1+1 pret de circa 1km pana la intrarea in Brasov (cu gri)
DN73, profil 2+2, largit de Primaria Brasov pe cheltuiala ei pret de circa 3 km (cu portocaliu)
intrare in centura Brasov (cu albastru) prin intersectie simpla in T, folosind un drum 1+1 (cu roz) pe circa 200 m pana la centura propriu-zisa 2*2

Deci vreo 3 profiluri diferite de drum si destule intersectii intre capatul A3 si centura Brasov. Si toate acestea pentru ca, pe deoparte CNADNR nu duce A3-ul pana in DN1 intre Ghimbav si Codlea, asa cum ar fi fost firesc si pe de alta parte pentru ca Primaria Brasov nu a colaborat cu primariile Ghimbav si Codlea pentru a crea o centura comuna, care sa continue centura existenta pe la nord de Ghimbav (zona IAR/aeroport/ Continental) pana la nord de Codlea.

Cat priveste legatura ipotetica cu A13 spre Bacau, repet inca odata o idee mai veche - ea nu se poate face prin centura Brasov caci aceasta nu a fost gandita ca autostrada - are sensuri giratorii, doar 2*2 fara posibilitate de largire si creare de banda de urgenta, etc... Ea ar trebui sa se faca undeva la NV de oras, mai sus de presupusul aeroport, intre Codlea si Feldioara.

AFC

Cred ca un SF pentru Ploiesti- Comarnic ar arata ca variante de traseu ori continuarea mai la vest de actuala centura de vest ori un traseu oarecum paralel cu centura de est. Daca ar fi prin vest, cel putin privind pe gmaps, n-ar mai avea treaba cu DN1 decat pe undeva pe la Floresti. Prin est, un traseu care sa plece de undeva din zona unde A3 se orienteaza spre est pentru conexiunea cu centura ( Goga) si apoi paralel cu DJ139 spre Berceni-Moara Noua-Bucov-Blejoi-DN1 ar arata interesant transformandu-se intr-o centura de est si nord a Ploiestiului. Asta e asa, numai aruncand o privire mai amanuntita la harti si oricum mai curge multa apa pe Prahova pana o sa vedem ceva concret. Scuzati-mi va rog momentul de visare. :)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

istvan78

Quote from: pasadia on October 15, 2015, 01:34:52 PM
CNADNR nu duce A3-ul pana in DN1 intre Ghimbav si Codlea, asa cum ar fi fost firesc

Oare ce explicatie exista pentru asta? Pare atat de firesc...  :o