Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 35 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Fara bani primiti, creste exponential competenta.

bridge

bani nu pot si nici nu o sa primeasca anul asta

holger

Dar suplacu nu-e pe buget de stat?, ar trb teoretic macar sa ii plateasca avansul... nu se pune problema de fazare ca campia turzii-targu mures pe 2014-2020.

horatiu.cosma

Cred ca doar pe fonduri europene e regula cu 15% avans. Pe buget e mai complicat.

teocharis

nu se acorda avans ptr proiectele finantate de la buget, iar constructorii stiu asta.

alecu26

Quote from: bridge on September 14, 2015, 09:01:25 PM
De competenta si probleme in "asociere" cu proiectantul de specialitate

dar de ce probleme? poti sa detaliezi putin?

Proiectantul nu vrea sa faca ce vrea constructorul? Parca ai spus ca au schimbat proiectantul cu care au licitat, si care le-a spus initial care ar fi solutiile tehnice.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

UMB a început sa monteze grinzile la viaductul de la Nadasel. Si dimineata, si dupa amiaza se lucra. Poza mai încolo.

horatiu.cosma

Ce tare, vreau sa vad poza cu monstrul in actiune :).

holger

Super !
Dar dupa parerile voastre lotul dupa nadaselu are vreo un rost asa fara bucata catre suplacu ? ma bucur de fiecare km, bineinteles, dar mi se pare ca este licitat asa numai pt ca este "usor de facut".
Si de studio de fezebilitate pt bucatiile urmatoare nici nu se mai aude nimic... (aveti rabdare cu limba, nu sunt roman)

mersi!

horatiu.cosma

Italian probabil, scri corect, nu iti fa probleme cu asta :). Studiul de fezabilitate pentru Mihaiesti-Suplacu il reactualizeaza Iptana. Intr-adevar, nu mai sunt informatii de acolo, ar trebui sa fie cam gata. Lotul in sine nu are sens, dar nu are sens nici Suplacu-Bors, asa ca nu avem ce face si facem loturi fara sens pana cand o sa inceapa sa aiba. Probabil dupa realizarea tunelului pe sub Meses si legarii lui de DN 1F la capete.

bridge

#7345
Quote from: alecu26 on September 15, 2015, 03:47:30 PM
dar de ce probleme? poti sa detaliezi putin?

Proiectantul nu vrea sa faca ce vrea constructorul? Parca ai spus ca au schimbat proiectantul cu care au licitat, si care le-a spus initial care ar fi solutiile tehnice.
Tocmai schimbarea asta de proiectant ,fata de oferta ,este o problema precum si faptul ca spaniolii care se ocupa acum de proiectare n-au putut prezenta pana acum o declaratie de proiectare corespunzatoare,desi este deja timpul inaintarii Proiectului Tehnic

cutter

Quote from: horatiu.cosma on September 15, 2015, 07:34:23 PM
Italian probabil, scri corect, nu iti fa probleme cu asta :)

Mai bine ca tine :)

ps hai nu te supăra, știi cum e, toată lumea se ia de cel mai mic :)

bridge


TibiV

Quote from: teocharis on September 15, 2015, 03:19:01 PM
nu se acorda avans ptr proiectele finantate de la buget, iar constructorii stiu asta.

Vrei sa zici ca UMB nu a primit avans pe Gilau-Nadaselu ?!...
Are exact acelasi regim de finantare, adica de la buget.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bridge