Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.




horatiu.cosma

Ca sa inteleg, una buna, una rea? Daca CNSC a dat castigator pe Impresa, atunci se poate continua cu semnarea contractului pe Nadasel-Mihaiesti. Se anuleaza licitatia pentru pod peste Somes la Gilau, deci cresc sansele sa circulam prima data pe Nadasel-Mihaiesti, si abia apoi pe Nadasel-Gilau  :((. Oare de ce nu s-a dat un comunicat de presa cu aceste informatii, am aflat doar pe surse de aceste detalii.

adiarc

Totusi , la ambele se poate face contestație in 10 zile....așa ca nu s- a terminat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Adevarat, dar la o decizie a CNSC se poate continua procedura in teren. Adica cel putin pe Nadasel-Mihaiesti se poate semna contractul.

Eurocopter

Practica recenta a CNADNR contrazice asta in schimb. Se asteapta pana dupa decizia Curtii de Apel...

Xenos


Este justificat, in conditiile in care la CAB se mai si schimba ce zice CNSC-ul...

alecu26

daca decizia e in acelasi sens (si CNADNR si CNSC), mici sanse de castig la CAB. Dar sigur TS va contesta. Posibil ca aceasta eliminare sa fie pur si simplu razbunarea lui CNADNR pentru TL2 si Sebes-Turda 3. Eu nu pot sa cred ca in mod real, TS a facut o greseala in documentatie care sa cauzeze eliminarea. licitteaza efectiv de zeci de ani in Romania, si in ultimii ani chiar nu am auzit de ei sa fie descalificati. Daca au pierdut vreo licitatie, nu au pierdut pe motiv de descalificare, ci pe motiv de pret, dimpotriva....ei fiind tot timpul declarati cu oferta conforma.

Cea ce dovedeste inca odata ca oricând CNADNR poate sa ajute discret asa cum vrea o licitatie. Va dati seama ce va fi can va intra in vigoare noua lege a achizitiilor, când un criteriu relativ obiectiv (cel mai scazut pret) este eliminat si se ajunge la cea mai buna oferta tehnico-economica. O distractie totala. Toate licitatiile vor ajunge in pânzele albe contestate si rascontestate, cu superexperti angajati sa faca superexpertize pe super bani. Numai autostrazi nu se vor face.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Dupa noua lege a achizitiilor publice, pretul nu va fi eliminat, ci va ajunge sa reprezinte un procent din formula finala. Eu zic ca daca se vrea, se poate obtine o formula obiectiva pentru cea mai buna solutie tehnico-economica care sa incorporeze printre eltele si acest pret, si alte criterii cuantificabile. Doar in acest mod se pot evita contestatiile de care vorbesti. Eu nu cunosc oferta TS-ului de pe Nadasel-Mihaiesti, dar la banii ofertati, probabil ca au taiat din structurile din SF. Intrebarea e: avand in vedere experienta lor in domeniu pe care o amintesti, ce i-a facut sa taie asa de mult din structuri? Ce s-au inteles cu CNADNR care sa le dea sperante ca o astfel de oferta poate fi conforma?

holger

Probabil ca am pierdut eu o bucata, dar de ce s-a anulat licitatie la viaductul ? pentru ca oferta de la serenissima era prea mica ??

florin74

Mai degrabă ofertele au fost declarate neconforme. Nu au respectat cerintele de calificare si/sau oferta tehnica nu răspundea cerintelor solicitate prin caietul de sarcini.

bridge

Nici Corsan nu sta foarte bine pe Suplacu de Barcau -Bors.Nu reuseste sa faca o declaratie de proiectare corespunzatoare.Are deja o intarziere consistenta.

Eurocopter

Probleme de translatie sau de competenta? :)

bridge

De competenta si probleme in "asociere" cu proiectantul de specialitate