Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 63 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

O mica mentiune aici vancouver. Cresterea salariul minim va duce la cresterea incasarilor la bugetul de stat. Salba de mariri a salariului minim s-a facut pentru ca in Romania e practica generalizata ca firmele sa impuna salarii minime pentru angajati si restul banilor pe sub mana, pentru a plati mai putin la stat sub forma de CAS si alte taxe.

dr4qul4

Oricum, mai mult de 100 mil E/an de la buget pentru VP (CoBra/tunele/centuri) nu vor fi alocati niciodata, si nici macar atat.
Singura varianta sunt fondurile europene, limitate si ele, dar din care o parte poate fi directionata pentru a incepe unele sectiuni.
Chiar ma bucur ca au inceput sa ia in considerare varianta in care sa faca 1-2 tunele in zonele cele mai dificile.

Bancile mari nu mai dau bani pt asemenea proiecte. S-au ars prea mult in Grecia.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

cândva se va face.

Se poate incepe foarte bine de exemplu cu primul tronson....centura Comarnic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

igorashu

Quote from: Eurocopter on January 30, 2015, 11:46:30 AM
O mica mentiune aici vancouver. Cresterea salariul minim va duce la cresterea incasarilor la bugetul de stat. Salba de mariri a salariului minim s-a facut pentru ca in Romania e practica generalizata ca firmele sa impuna salarii minime pentru angajati si restul banilor pe sub mana, pentru a plati mai putin la stat sub forma de CAS si alte taxe.
Dap. Între timp au reușit să colecteze cu 4 miliarde lei mai puțin TVA în 2014.
Pe unde se preconizează a trece centura Comarnicului? Est sau Vest? Also, e posibil să se facă pe traseul A3 half-profile?

alecu26

Prin vest. S-ar urca pe autostrada printr-un drum care va avea giratoriu cu DN 1 unde e acum intersectia lui DJ 101R.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

@ alecu: nu inteleg de ce ai pune ca prima prioritate centura Comarnic. Tot timpul am considerat ca punctul cel mai nevralgic este Busteni-ul. Daca ar fi sa se faca doar o mica, mica parte din proiectul CoBra, eu as zice ca tunelul de la Busteni ar trebui sa fie prima investitie. Accesul din nodul prevazut la nord de Sinaia (dupa Lukoil-ul de pe dreapta cum urci) si iesirea in DN la nord de Busteni, in zona acelor casute cu kitch-uri de vanzare.

Abia a doua investitie ar trebui sa fie la Comarnic, dar aceasta nu ar trebui sa fie doar pana la nord de Comarnic (pana la acel nou nod pentru care cerea noul acord de mediu) ci ar trebui sa fie pana la sud de Sinaia, in zona cu 4 benzi, ocolind astfel si portiunea dintre Sinaia si Posada, portiune circulabila decent doar in lipsa traficului greu.

Cu aceste 2 investitii aproape ca as spune ca ar putea sa redeschida DN1 traficului greu. Evident, urmatorul pas ar fi centura / tunelul Sinaia, pentru a lega cele 2 bucati intre ele, si abia apoi bucata de la nord de Busteni (pana la nodul Predeal).

dr4qul4

Punctul nevralgic este Comarnic-Posada-Sinaia. Acolo sunt cele mai mari ambuteiaje.
In plus, degeaba cresti viteza de deplasare dinspre Busteni si automat numarul de autovehicule pentru ca nu vei reusi decat sa maresti coada de la iesire din Sinaia.

Ar fi o prostie sa faca orice altceva, in afara de sectiuni care pe viitor sa poata fi upgradate/incorporate in autostrada.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Uite un contra-argument.

Quotedegeaba cresti viteza de deplasare dinspre Busteni si automat numarul de autovehicule pentru ca nu vei reusi decat sa maresti coada de la iesire din Sinaia

Ce legatura e intre viteza de deplasare si numarul de autovehicule? Tot atatea autovehicule vor trece pe parcursul unei zile, doar ca vor trece mult mai repede, fara a mai forma cozile de la trecerile de pietoni din Busteni.

dr4qul4

Am facut acel drum de prea multe ori, de tot felul de sarbatori asa ca il stiu destul de bine.
Capacitatea drumului este data de punctul in care viteza este cea mai mica iar acest punct este pe serpentinele de la posada care se termina fix in trecerea de pietoni de la comarnic.
Daca aduci acelasi numar de masini, mai repede acolo nu rezolvi nimic, pentru ca ce au castigat la Busteni, vor pierde la Posada.

La Posada, viteza maxima poate ajunge la 30 km/h (podurile acelea cu asfalt praf nu fac decat sa o mai si scada), in timp ce la Busteni, viteza maxima poate fi de 50 km. 
Ok, avem mai multe treceri, dar la Sinaia-Comarnic avem si treceri, si intersectie cu un alt DN si 2 viraje la stanga si cedeaza (la intrare si iesire pe centura) plus giratoriul de pe centura.
Si mai avem ceva, din Sinaia avem si mai multe masini!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Punctul in care viteza e cea mai mica e tocmai Busteni-ul.

Dar let's agree to disagree.  8)

stangabriel

Un alt argument ca drumul pe valea Doftanei nu va ajuta cu nimic este ca traficul de tranzit/marfa e predominant Ploiesti-Sibiu, deci pe valea Doftanei ajungi la Sacele , apoi ocolesti tot Brasovul ,noroc de centura care are sperante de finalizare. Chiar e o afacere proasta pentru noi aceasta solutie.

dr4qul4

De acord cu tine ca V Doftanei e cea mai proasta solutie (de fapt nu e solutie), dar nu pentru ca ajunge la Sacele. Tot acolo ajunge si DN1A pe care merg acum camioanele!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cricric

Dar cine a zis ca DN1A e solutie buna? Sau doua variante proaste fac cat una buna?

horatiu.cosma

Singura solutie e A3 Comarnic-Brasov, punct. Nu pe 8,5 miliarde, ci pe maxim 1,5, impartita in loturi mici, tunelele separate, daca nu sunt destui bani in acest moment, prioritizate tronsoanele si inceput cu ceva, si in 6-7 ani finalizata. Restul solutiilor sunt de umplutura, fiindca nu rezolva problemele principale.

Storyteller

I. Rus a zis in 13 ian: "Șeful de la Transporturi a precizat că, în 2016, cu siguranță se va putea circula pe Sibiu-Nădlac și pe Cluj-Borș, excepție făcând o zona cuprinsă între Mihăiești și Suplacu de Barcău, care s-ar putea să fie finalizată în 2017. De asemenea, tot din 2016 se va putea circula pe Cluj — Tg. Mureș, pe Tg. Mureș — Făgăraș, Sibiu — Făgăraș și Făgăraș — Brașov." Ceva vesti macar despre Suplacu - Bors?