News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 28 Guests are viewing this topic.

horeaa

In proiect apare Pasaj peste autostrada pe DN15 la km 37+190 deci pare ar fi inclus in lotul Campia Turzii-Chetani (apropo ii DN peste autostrada si nu invers).

crideargos

DN1 trece peste A3. Altfel ar trebuie să strice o porțiune deja gata din A3.

horeaa

Quote from: crideargos on January 29, 2015, 04:15:41 PM
DN1 trece peste A3. Altfel ar trebuie să strice o porțiune deja gata din A3.
Asta ziceam si eu :) Si apropo, ii DN15, DN1 o ia spre Alba-Iulia la Turda.

horatiu.cosma

De obicei e DN-ul sus si autostrada la nivel, ca e mai scump sa ridici o autostrada peste un DN decat invers.

tonică

care a fost logica acelui lot 3? Logica licitarii a doar 4 km adica? Ramasese asa de cand voiau sa liciteze doar pana la ogra sau e vreun alt motiv care-mi scapa?

alecu26

venise din impartirea avuta de Bechtel. La Ogra era marele split intre cele mai mari firme de proiectare din Romania.

Bechtel tot timpul a gandit limitele intre loturi astfel incat sa existe posibilitate de deschidere independenta a loturilor atacate, dar si continoarea lucrarilor sa se faca fara afectarea a ce e deja construit.

Ulterior, CNADNR a licitat separat bucatica intre nodul Iernut si vechea limita de sectiune....de la Ogra. O decizie in final buna, eu as specula facuta special pentru Teldrum...care e si drept a iesit pe locul 2...dar nimeni nu se astepta la acel pret incredibil de mic de la Geiger.

Altfel nu poti creste firme Romanesti...daca nu le dai sansa sa castige cumva loturi mici. Firmele mari, pe de alta parte nu sunt eficiente pe loturi mici.
Drumurile noastre POATE;


NGC

#5212
Ne pregatim de anuntarea esecului la Comarnic - Brasov?  :p

http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/726-intalnirea-ministrului-transporturilor-ioan-rus-cu-reprezentantii-consiliului-judetean-prahova

Quote
Intalnirea Ministrului Transporturilor, Ioan Rus, cu reprezentantii Consiliului Judetean Prahova

Creat: 29 Ianuarie 2015

Ministrul Transporturilor, Ioan Rus, împreună cu reprezentanți ai Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), a avut astăzi, 29.01.2015 la Ploiești, o întâlnire cu conducerea Consiliului Județean Prahova pentru dezbaterea unor soluții care să decongestioneze traficul în Valea Prahovei.

În cadrul discuției, ministrul a subliniat importanța rezolvării problemelor legate atât de transportul de persoane, cât și de mărfuri.

,,Am discutat azi despre Valea Doftanei, despre transformarea acelui drum județean de dinante de Câmpina până la Sacele. Cu sprijinul Consiliului Județean și al Prefecturii am putea avea într-o lună de zile toate documentele puse la punct, astfel încât să introducem în Guvern decizia de a materializa acest drum. În același timp studiem și posibilitatea unei centuri la Comarnic și una la Bușteni". Drumul Județean 102 I, Câmpina – Valea Doftanei – Săcele, are lungimea de 61,975 km și reprezintă o alternativă viabilă, având în vedere rapiditatea cu care acest drum ar putea fi modernizat, a arătat Ioan Rus.

emanu1800

Dupa criza barilului si francului care banci mai finanteaza drumul bucurestenilor la munte? De-ar face macar banda aia a 3-a de 100 milioane euro si tot s-ar mai simti o imbunatatire.

stangabriel

Cred ca pentru prima oara se va tine de cuvant si va fi punctual pe 15 februarie cand va anunta esecul.

pasadia

Quote from: emanu1800 on January 29, 2015, 05:56:39 PM
De-ar face macar banda aia a 3-a de 100 milioane euro si tot s-ar mai simti o imbunatatire.

La ce "banda a 3-a" te referi?

ArKE

Uitandu-ma pe harta, ma gandesc ca ar fi fost frumos din partea lor sa bage in lucru si o bucata de A3/A8 pana la Acățari, vreo 10-11km

NGC

^^^

Quote from: pasadia on January 27, 2015, 07:52:59 PM
Insa da, ar fi fost frumos sa se mai liciteze inca un lot, chiar si half-profile, pana la nodul proiectat pe A8 cu DN13 la sud de Acatari. Ar fi salvat casele din Craciunesti, Gheorghe Doja si celelalte sate ingramadite intre Acatari si Ungheni de traficul de tranzit ce foloseste constant acel drum.

Pentru acel tronson se depun oferte pentru licitatia de revizuire a SF-ului, conform raspunsului CNADNR, dar de fapt e un rezultat indirect, pentru ca de fapt se revizuieste SF-ul pentru Targu Mures - Ditrau.

nenea_hartia

[OFFTOPIC]
Quote from: NGC20 on January 29, 2015, 05:42:48 PM
Quote
În același timp studiem și posibilitatea unei centuri la Comarnic și una la Bușteni".
Dă-le, Doamne, mintea de pe urmă! Sunt peste doi ani de când eu tot spun asta.

Quote from: NGC20 on January 29, 2015, 05:42:48 PM
Quote
Drumul Județean 102 I, Câmpina – Valea Doftanei – Săcele, are lungimea de 61,975 km și reprezintă o alternativă viabilă, având în vedere rapiditatea cu care acest drum ar putea fi modernizat, a arătat Ioan Rus.
Nu este nicio alternativă viabilă! Poate doar pentru Cosma, care probabil vrea să mai sifoneze niște bani. Traficul ar trece prin Câmpina, pe o așa-zisa centură aflată în stare precară (în realitate tot prin localitate), apoi pe drumuri de calitate îndoielnică și pline de curbe până la ieșirea din oraș. Serpentinele de la barajul Paltinu sunt aproape imposibil de negociat de către TIR-uri, iar comuna Valea Doftanei este lungă cât o zi de post. De la Trăisteni încolo este drum comunal neasfaltat, iar de la Valea Neagră și dincolo de fosta unitate militară e de-a dreptul drum forestier. Situația e un pic mai bună în județul Brașov, în sensul că drumul e ceva mai lat. Ar trebui băgați o grămadă de bani (Cosma își freacă probabil mâinile), iar rezultatul ar fi o struțo-cămilă fără folos pentru șoferi. Alternativa viabilă, logică și fezabilă sunt cele două centuri sus-pomenite.
[/OFFTOPIC]

pasadia

Insa la Busteni nu cred ca avem alta varianta in afara de tunel. Stiu de SF-ul initial care prevedea constructia pe deasupra raului Prahova, insa tind sa cred ca tot tunelul e solutia future-proof.