Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 51 Guests are viewing this topic.

alecu26

ce simpatic e Prietenu.

A uitat de tunelul Meses. Nu ca ce ar fi zis in rest e complet credibil si fezabil.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Calin

#5251
Tocmai. Tunelul Meses este chiar intre zona cuprinsa intre Suplacu de Barcau si Mihaiesti.Iar aceasta portiune de autostrada ,conform celor spuse....." S-AR PUTEA să fie finalizată în 2017"......

horatiu.cosma

Daca CNADNR zice acest lucru despre tunelul din M.Meses, atunci ar cam trebui sa inceapa cat mai repede procedurile pentru realizarea studiului de fazabilitate pentru restul sectorului Suplacu-Mihaiesti, altfel o sa avem un tunel de 50-60 de milioane de euro folosit pentru transhumanta oilor.

horatiu.cosma

Ma tot gandesc, nu l-ar putea cineva ingropa de sa isi doreasca pensia la afirmatii de genul ca in 2016 sau 2017 circulam de la Tg.Mures la Fagaras, sau de la Sibiu la Brasov, fara studii de fezabilitate, fara surse de finantare, fara fara fara.

tonică

astia chiar si dupa ce trec de alegeri continua promisiunile electorale...cred ca sunt inca in transă nu si-au revenit.. :lol:

vancouver

Quote from: dr4qul4 on January 30, 2015, 12:03:04 PM
Oricum, mai mult de 100 mil E/an de la buget pentru VP (CoBra/tunele/centuri) nu vor fi alocati niciodata, si nici macar atat.
Singura varianta sunt fondurile europene, limitate si ele, dar din care o parte poate fi directionata pentru a incepe unele sectiuni.
Chiar ma bucur ca au inceput sa ia in considerare varianta in care sa faca 1-2 tunele in zonele cele mai dificile.

Bancile mari nu mai dau bani pt asemenea proiecte. S-au ars prea mult in Grecia.

Cum nu???? Pai daca chiar se face concesiunea semnata deja cu Vinci-Strabag, atunci trebuie de la buget 330 milioane anual incepand cu ziua in care devine functionala, timp de 26 ani. Iar daca se facea concesiunea din 2008-2009, atunci acum trebuia deja sa dam 180 milioane anual.... Eventual minus 10-20 milioane incasari din taxa.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

fuscobal

Nu se poate face o centura-tunel doar pentru cei 4-5km necesari ocolirii Comarnicului ? Daca nu vor A3 prea curand, ceva tot trebuie facut...s-a ajuns la blocaje totale pe DN1 in anumite perioade !

dr4qul4

Exact astea sunt intentiile cf ultimelor declaratii.
Tenele\centuri pt comarnic si busteni.
Probabil doar half profile, dar e de ajuns!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Eu n-am vazut nicaieri vreo pozitie oficiala in sensul asta. Ca ne imaginam noi aceasta solutie, da, insa declaratiile lor nu indica asa ceva.

dr4qul4

Pe phon.ro, pretenasul, intr-o filmare, vb de "centuri la comarnic si busteni" care sa rezolve problemele pana se da drumul nla autostrada.
Nu am incredere in nimic din ce spun politicienii, dar cred ca tocmai a cantat prohodul CoBra!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


nenea_hartia

^ ,,Lucrările încep în acest an", spune Prietenul. Cu propoziția asta l-a depășit pe Șova în topul celor mai habarniști și/sau mincinoși responsabili ai Transporturilor. Lucrările la ce? La studiul de prefezabilitate, poate.


stangabriel

Fain. A3 incepe dupa Statia de taxare,la curba spre dreapta in filmare? Oare asa vor face si in realitate? nu pregatesc nici un nod?

adyneamtu

In proiect nu e desenat vreun nod. E asa cum l-a desenat delacroix. Trebuie neaparat proiectat un nod trompetă in perspectiva continuarii A3 fara a incurca traficul pe viitor. Drumul de legatura e proiectat 2+2. De ce oare ? Probabil nu au in plan continuarea A3 prea curand.
Harta completa aici https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zRcKMaU5yJOY.kyumJ3jZys68