Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 33 Guests are viewing this topic.

spy_flo

Confirm, azi am văzut un SUV De BC în Gilău. UMB a început lucrul,sperăm sa ii țină tot așa anul acesta.

Gyn

#5116
Vedere spre vest cu drumul vechi pe care veneau betonierele si utilajele grele (pe el se afla basculanta si cainele) si noul drum de acces pe care-l niveleaza grederul cu lame in dreapta sus

Vedere spre nord de pe drumul care iese din Gilau spre santier (str. Feser) interzis in principiu utilajelor grele, folosit doar de stafful UMB, personalul tehnic si microbuze.
La stanga spre viaduct2 si locatia de mai sus, la dreapta spre viaduct1 pe langa niste vile de mare lux.
Spre fericirea localnicilor care innoata in noroaie...   


Ieri s-a adus si un transport substantial de conducte cu diametru mare pentru finalizarea subtraversarii magistralei de gaz. Pe strada respectiva n-am avut curaj sa intru ca n-am 4x4 sau 8x8 (nu stiu cate roti motoare ar fi necesare exact). Utilajele sunt tractate cu buldozerul in locatia dorita de pe santier, n-am vrut sa apelez la bunavointa meseriasilor de-acolo  ;)

horatiu.cosma

Am fost eu in decembrie in zona kilometrului 0 pe jos, nu a fost chiar imposibil, pe strada respectiva santul lateral e betonat si acoperit cu dale de beton, am umblat pe ele, ca pe drum, cum zici tu, pacat de localnici :).

ciprebbe

Horatiu, pozele lui Gyn nu sunt din zona Km 0 , sunt intre viaduct I si II.
Acolo UMB-ul isi face loc sa poata urca (pana acum intorceau cu spatele in Y-ul din ultima poza).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Ultima poza as fi putut jura ca e din zona km 0, cea cu o casa galbena. Relocarea conductei nu e in acea zona?

Gyn

#5120
Quote from: horatiu.cosma on January 24, 2015, 10:45:40 PM
Ultima poza as fi putut jura ca e din zona km 0, cea cu o casa galbena. Relocarea conductei nu e in acea zona?
La km0 se iese pe str. Republicii, daca citesti ce-am scris vezi ca apare si denumirea strazii din poza  ;)
Incerc sa dau cat mai multe repere, puncte cardinale si denumiri cat mai exacte pentru o cat mai buna orientare si identificare a locatiilor.

florin74

Nu, are dreptate Cip, este intre viaductull 1 si 2.  In dreapta ajungi la viaductul 1, in stanga ajungi la viaductul 2.

ciprebbe

Ia uite la pozele mele de acu 1 sapt.
In prima imagine e acelasi cadru ca in poza lui GYN doar ca e mai larg ( in mijlocul pozei sus pe la mijlocul dealului se vede culeea de la viaduct 1). Apoi am urcat prin stanga ( unde acuma UMB ul modifica drumul).
Tot ce inseamna utilaje, camioane, betoniere merg pana in capatul dinspre Oradea al Gilau-lui apoi fac dreapta pe langa benzinarie si se intorc spre santier prin spatele comunei. Pe acolo vor intra si cu grinzile. Mai au un hop de rezolvat aici si au terminat cu drumul de acces.
Pariul meu este ca se vor aproviziona prin zona de la min 0.20 din filmuletul asta si vor inainta spre III - IV - V iar in celalalt sens spre II.
Urcarea sus pe deal pt o sedinta foto in conditiile de acum e destul de riscanta fara offroad dar nici progresul si ritmul lucrarilor nu o impun inca.
Zublin-ul si-a retras toate utilajele si "accesoriile" semn ca fundatiile sunt gata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia

Apropo de acest raspuns.

Vehiculeaza o suma privind alocarea bugetara din 2013 (369 milioane RON) pe care in urmatorul paragraf o impart functie de obiectul platii. Totalul defalcarilor e insa mult mai mic(vreo 197 de milioane). Diferenta de 170 de milioane oare se refera la plati pentru lucrari deja efectuate in anii precedenti? Daca ar fi asa ar fi trebuit sa se regaseasca in primele plati efectuate in 2013, insa acestea conform anexei sunt de doar 60 de milioane.


NGC

^^^ Am terminat de verificat platile CNADNR pentru tronsonul Bucuresti - Moara Vlasiei (PIZZAROTTI / TIRRENA) si totul pare in regula.
Vedeti mesajul de pe pagina anterioara, pentru ca sa nu il mai repet aici.


ciprebbe

#5126
In 1 septembrie era asa dealul

Iar poza principala din articol e facuta la 1 dec din varful lui( ce a mai ramas din el  :D).

Un articol in care se vede ca s-a documentat autorul(Victor). Bravos.

LE: Aici si articolul original ( http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_proiecte-19179257-autostrada-a3-gilau-cluj-vest-nadaselu-micul-ciot-langa-cluj-napoca.htm)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

UMB a inceput demersurile pentru defrisarea padurii pe Gilau-Nadasel. Sunt aproximativ 7,5 ha.
http://www.drdpcluj.ro/anunt20012015.pdf

horatiu.cosma

Era si cazul. Mie mi se pare ca e destul de mult de escavat acolo. Diferenta maxima de nivel e de vreo 15 de metri, si se intinde pe 7-800 de metri lungime.

tone_iulian

#5129
http://www.zf.ro/zf-24/ciotul-de-6-5-km-de-la-intrarea-pe-autostrada-bucuresti-ploiesti-nu-e-gata-nici-in-2015-desi-lucrarile-au-inceput-acum-trei-ani-13787106  nu sunt in stare sa construiasca cei de la CNADNR  si guvernul 3 KM de autostrada intrun an de zile cata  neputinta  si prostie.