Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

MNU

Quote from: cutter on January 21, 2015, 11:50:48 AM
@MNU: proiectul mare acolo este calea ferată - e vorba de reabilitare, nu SF în acel caz - restul sunt de umplutură

E un risc aici. Daca se gaseste vreo problema proiectului de reabilitare, ramanem cu "umplutura". In schimb, daca se trimiteau mai multe proiecte de reabilitari, cresteau sansele la ceva real.

Eterna poveste, tot ce e mai jos de locul 2 e marginalizat intentionat pentru a creste sansele locului 1. In caz ca locul 1 nu merge mai departe, dam din colt-in-colt ca nu avem alternative pregatite.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

disney

#407
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile pe care le gasiti aici.







disney

Cititi cu atentie raspunsul foarte precis de la punctul 6).  :lol: :lol: :lol:

CataOT

Surprinzator acest raspuns din punctul meu de vedere , cu multe detalii , unele chiar suplimentare . In josul pagini avem semnatura celui care a intocmit documentul , deci poate vor lucru mai cu atentie de acum inainte .

adiarc

Majoritatea proiectelor sunt un dezastru total...se estimează , se va face , se va drege..... >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: disney on January 21, 2015, 10:24:13 PM
Cititi cu atentie raspunsul foarte precis de la punctul 6).  :lol: :lol: :lol:
La fel """de bine""" stau si obiectivele 2, 3 si 4 de la Iasi (intrebarea 5)), adica "nu este prevazuta a se realiza in perioada de programare a MPGT".  :lol:
Haz de necaz!

NGC

Quote from: cutter on January 21, 2015, 11:52:24 AM
Astăzi dimineață, din partea comunității noastre i-a fost trimisă domnului ministru Ioan Rus următoarea scrisoare deschisă:

Avem raspunsul oficial al MT.

Quote
Scrisoare deschisa

Creat: 22 Ianuarie 2015

Către comunitatea peundemerg.ro

Mă bucură existența și implicarea unei comunități serioase, documentate și cu un interes sincer în dezvoltarea infrastructurii rutiere în România. Ideile care se concretizează în urma dialogului pe care îl avem cu dumneavoastră și cu alți reprezentanți ai societății civile, chiar dacă uneori este în contradictoriu, ne ajută să luăm cele mai bune hotărâri. Și chiar dacă acesta este unul din momentele în care poate suntem în contradictoriu, trebuie să subliniez că în luarea unei decizii, trebuie ascultate cât mai multe voci, cât mai multe păreri.

Dovada schimbului de idei dintre minister și societatea civilă este inclusiv seria de dezbateri organizate cu ocazia consultărilor cu privire la Master Plan, consultari în cadrul cărora o mare parte din propunerile înaintate au fost analizate și asimilate.

În scrisoarea deschisă pe care mi-ați trimis-o, ați punctat câteva dintre problemele cu care CNADNR se confruntă în momentul de față, iar ideile și soluțiile pe care dumneavoastră le-ați creionat vor fi în atenția mea și a colegilor mei.

Vă mulțumesc pentru dialogul pe care forumul dumneavoastră îl promovează, cu atât mai mult cu cât sunt convins că bunele intenții și profesionalismul de care ați dat dovadă, vor fi în continuare atributele comunicării dintre instituția pe care eu o reprezint și dumneavoastră.

Cu stimă,
Ioan Rus,
Ministrul Transporturilor

Ionut

^ Multumim pentru raspuns! Eu chiar apreciez raspunsul, de data asta nu ma asteptam sa primim ceva asa personalizat. Normalitatea se simte ciudat.

MHN

In completare la ceea ce a scris Ionut mai sus, si eu sunt de parere ca acesta este maximul ce putea fi obtinut de pe o zi pe alta, fiind de fapt, o recunoastere a deschiderii spre dialog, a gradului de implicare si a nivelului de expertiza tehnica la care a ajuns comunitatea noastra.
Un mare bravo intregii comunitati PUM si mai ales colegului cutter!

igorashu

Bravo! :D
Cred că Rus și cutter vor deveni prieteni cu adevărat! :lol:

brutalway


NGC

Un raspuns mai vechi primit de cutter, care inca nu a fost pus aici pe forum.







cove_adrian

Quote from: disney on January 21, 2015, 10:24:13 PM
Cititi cu atentie raspunsul foarte precis de la punctul 6).  :lol: :lol: :lol:

Hm...cum sa spui ca se face in 2031.  Conform adresei 4159 din 29.01.2013 referitor la centura Barlad aflam ca executia lucrarilor, la pachet cu centura Timisoara-Sud, incepe in 2014-2020.
Acum suntem mintiti din nou ca se face in 2031.Sunt de-a dreptul neseriosi ca sa nu ma exprim mai dur!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

cove_adrian

Quote from: disney on January 21, 2015, 10:24:13 PM
Cititi cu atentie raspunsul foarte precis de la punctul 6).  :lol: :lol: :lol:

Hm...cum sa spui ca se face in 2031.  Conform adresei 4159 din 29.01.2013 referitor la centura Barlad aflam ca executia lucrarilor, la pachet cu centura Timisoara-Sud, incepe in 2014-2020.
Acum suntem mintiti din nou ca se face in 2031.Sunt de-a dreptul neseriosi ca sa nu ma exprim mai dur!

Este in primul rand aberant, ilogic si denota lipsa de respect fata de zona de sud a Moldovei. Barladul in acest moment are nevoie urgenta de demararea executiei centurii ocolitoare. Actualul trafic greu tranziteaza orasul pe Bulevardul Epureanu iar imobilele au de suferit: trepidatii si fisuri din ce in ce mai evidente la structura de rezistenta. In plus, reteaua subterana de apa si canalizare sufera avarii lunare. Pentru remedierea avariilor se intrerupe des apa pentru populatie.
Revenind, din moment ce autostrada Focsani-Albita a fost eliminata din MasterPlanul General de Transporturi fara argumente tehnice si financiare, observam ca si bruma de speranta care ar degreva traficul pe relatia Tecuci-Barlad-Husi-Albita este amanata spre anul 2031. Relatia Focsani-Albita este o ruta intens circulata si tranzitata de transportatori locali, regionali, nationali si internationali. Confirma acest aspect si raspunsul oficial al Politiei de Frontiera Iasi care ne ofera o imagine de ansamblu a traficului prin punctul de frontiera Albita. Conform unei adrese din 2012 aflam ca peste 58.000 de camioane (pe iesire) au tranzitat in 2011 Punctul de Frontiera Albita. Cel mai mare trafic de camioane din estul Romaniei.
Analizand cele expuse mai sus, consider ca este de neacceptat aceasta potentiala noua amanare spre nesfarsit (anul 2031) a lucrarilor de executie a centurii Barlad.
Este cea mai necesara investitie in zona de sud a Moldovei si constituie prioritatea ZERO in infrastructura majora!!! Este un fel de "Sibiu-Pitesti" al judetului Vaslui.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica