Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

panda_no 5

Citat din link-ul de mai sus

"Tronsoanele de autostrada planificate a fi deschise traficului rutier in anul 2015 sunt: autostrada Nadlac - Arad si drum de legatura lot 2: km 22+218 - km 38+882 - 10,664 km; autostrada Bucuresti - Ploiesti, tronson Bucuresti - Ploiesti, Sectiunea I, km 0+000 - km 19+500 - 6,5 km", a comunicat Compania de Drumuri pentru MEDIAFAX."

Cum sa finalizeze Bucuresti - Ploiesti sectiunea I km 0+000 - km 19+500 ?????
S-a reziliat sau nu de la Popasului pina la Gherghitei????????
Daca nu s-a reziliat , de ce nu se lucreaza??????
Daca s-ar lucra de maine ar termina in 2015?????

MNU

E CAMPANIE... si ne iau drept imbecili!... Pe toti!!

Tot acolo intra si declaratiile "prietenilor" Rus si Ponta referitor la centurile incluse in Master Plan... anume ca sa auda timisorenii. Din fericire, nimeni nu-i mai crede.

Scuze Ionut.

Ionut

Campanie. :) Everybody just chill. Se va deschide doar A1 Saliste-Cunta. Nadlac-Pecica probabil nu va fi deschis. Vom vedea. Altceva, exclus 100%, dupa cum stiti prea bine. Discutam pe A1 despre deschideri ca doar acolo sunt sanse.

stangabriel

#4488
Nu stiu daca are legatura cu numarul mare de masini care folosesc "nodul" Rafov de pe A3 Bucuresti Ploiesti,dar Google maps ruteaza pe acolo. Vad camioane ce intra si ies, ocupa toate benzile pe sens,mai ales cand sunt supraincarcate si nu pot vira strans . Pana cum UMB a lucrat bine,inca nu a aparut nici o denivelare . Nodul acesta era foarte bun pentru zona de est,a judetului,castigul e de aprox 8 km.

Acolo incepe si se termina,depinde de unde vi,banda de selectare pentru parcare si ai linie discontinua,insa e semn de interzis la iesire,cand deja ai virat,insa la intrare pe autostrada nu au pus. Plus acolo sta si politia si te opreste unde ai loc....pe banda 1.



TibiV

Multumiri @tone_iulian

Este ca in filmele alea apocaliptice care arata lumea distrusa de radiatiile unui razboi nuclear - cu sosele intacte dar pustii....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


disney


pasadia

Asta nu dovedeste nimic. Daca chiar vor finantare europeana vor trebui sa depuna solicitarea la viitorul AM POST (bine, nu POST se va chema ci POIM - Programul Operational Infrastructura Mare). Din cate stiu nu e aprobat inca acest PO, ca atare nici AM pentru el nu avem, asa ca si in ipoteza halucinanta in care CNADNR ar avea documentatia pregatita oricum nu ar avea unde sa o depuna.

north

Cf.: http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/ritm-de-lucru-electoral-pe-autostrada-transilvania-de-la-gilau-la-nadasel-primarul-din-gilau-nu-si-mai-recunoaste-dealurile-galerie-foto--132446.html

Coordonatorul de proiect ne mai explică traseul bucăţii de autostradă, care este trasat cu roşu pe panou:

,,Acum suntem la km 4, la limita cu comuna Gârbău. are în total 8,7 km, cu o descărcare în DN 1 F ( n.r. şoseaua Cluj Zalău) unde va fi un sens giratoriu şi două bretele de racordare"

Cf. tot ce știam anterior:



Anyone?
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

alexV

sa fie solutia temporara pana la tronsonu urmator? cum a fost centura sibiu ce se termina in giratoriu pana s-a continuat autostrada, apoi s-a facut nodul.

adigsm

#4497
Quote from: vancouver on September 19, 2014, 10:31:29 PM
Acolo trebuia facut un sens giratoriu la nivelul solului la intersectia DN1F cu DN1J, din care sa plece si ramurile pentru intrarea / iesirea de pe autostrada.



Este mai ieftin, mai logic si cu mai putini morti in viitor.

Se pare ca au folosit ceva din solutia asta de mai sus.

Asemanator cu desenul de mai jos:

alecu26

nu e nevoie de dubla trompeta. ce naiba...am mai discutat asta parca. Autostrada aia in general nu va avea trafic, mai ales ca A1 va fi mult in fata ei. Sa mai faci si nod dubla trompeta....pentru ce? Ce trafic iese prin acel nod ca sa nu se poata intersecta la nivel (in T sau in giratoriu) cu traficul ramas pe acel DN amarat?  Zona este foarte foarte slab locuita...neexistand nici un trafic local semnificativ. MZA 4900 daca nu ma insel. Si din asta...oricum se muta pe autostrada 70-80%.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#4499
cred ca acele doua bretele se refera la o solutie in care pentru anumite directii nu mai este nevoie sa intri in sensul giratoriu. Este parca la Ploiesti asa ceva si pe CB...la intersectia cu A3.

Al doilea desene e perfect.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).