Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

florin74

#4470
Nu o sa o vezi prea curand. Au pierdut-o pe aia de la ei de acasa unde erau mari favoriti. Oricum s-au inasprit regulile pe proiectele cu fonduri  UE, mai ales la implementare si plati. Cand se aplica corectii de 25% si se taie in carne vie, nu se mai risca CNADNR si consultantii sa accepte la plata tot felul de prostii pe care vor unii constructori sa le deconteze.

alecu26

stia el ce stia Rus cu...Prietene vom trai din banutii nostri. :D
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tavi


timisoreanul

Mi se pare hilar sa ii certam pe cei care isi vad de treaba. Pe mine, ca utilizator de drumuri nationale si autostrazi, ma intereseaza sa se construiasca drumuri de calitate si in termenul asumat de constructor. Mai departe, este problema altor organe daca nu s-au obtinut toate autorizatiile necesare. Sunt de acord sa ii criticam pe cei care nu isi indeplinesc obligatiile, dar cu cei putini care sunt performanti, cred ca este o greseala sa fim mai catolici decat Papa. Nu de alta, dar la noi construirea unei autostrazi pare sa devina la fel de dificila ca si lansarea unei navete spatiale, dureaza ani si ani de zile, se consuma o gramada de resurse si apar multe probleme. Concret: mai intai trebuie ca drumul respectiv sa fie pe vreun cordor european (ca de la buget autostrazile sunt sublime, dar lipsesc aproape cu desavarsire, numai in capul lui Rus suntem pe barba noastra), apoi sa se faca studiu de fezabilitate, apoi o licitatie care stim bine ca poate dura ani de zile, apoi se incepe lucrarea propriu-zisa si apar alte probleme (intarzieri, falimentul constructorului, lipsa platilor beneficiarului, alunercari de teren, cimitire, exproprieri). Si intr-un final apoteotic, mai circulam pe 15 km de autostrada. Asta in conditiile in care ieri trebuia sa avem 2000 de km de autostrada in Romania.
In concluzie, va rog eu, lasati-i in pace pe cei care construiesc si luati-i la rost doar pe cei care merita. Incepeti cu CNADNR-ul care sa mai iasa din lentoarea sa provebiala si continuati cu constructorii care o lalaiesc. Parerea mea.

Klaudiu!!!

#4474
Impartasesc aceeasi opinie ca si timisoreanul
Revenind la topic cred ca UMB face o treaba uimitoare pe A3,daca tinem cont de cand au inceput lucrarile, evolutia lor este un "fenomen paranormal" pe care nu l-am mai intalnit in Romania(tinand cont ca fac tot pe cheltuiala lor pana in acest moment); Problemele cu autorizatia de constructie,mediu,etc nu ii putem invinovati in totalitate pe ei, vina o au atat CNADNR-ul, cat si MT-ul, Enel-ul(in unele cazuri) ajungand pana la Statul Roman( Legile acestuia);Birocratia este cea care omoara firmele de constructii,birocratie care te face sa alegi in a incalca legea si a plati o amenda sau a sta degeaba pe cheltuiala ta pana cand obtii actele necesare,cheltuiala care depaseste cu mult amenda! Corectati-ma daca gresesc!!!
Corect mi s-ar parea ca in momentul in care s-a dat ordinul de incepere al lucrarilor sa ai toate autorizatile obtinute(aici trebuie o mai mare implicare a institutilor) ca si constructorul sa poata sa-si vada de treaba!
Inchei prin a va aduce aminte ca NU sunt multe exemplele unde UMB-ul a dat-o in bara, priviti si partea plina a paharului! Dn 24,24b,Dn 18, Dn 1h, dn 2d,etc cat si pe A1 si A3, drumuri pe care am circulat si sunt foarte bune!!!!(scuze de off-topic Ionut)

tone_iulian

 din departare se veadea ca au instalat niste panouri informative pe segmenul popasului  CB   stie cineva mai multe informati  despre aceasta portiune  sau daca se mai lucreaza la Gherghitei .

dr4qul4

Nu se mai aude nimic.
Dar poate ai timp in weekend si dai o tura cu bicla si ne aduci si niste poze, inclusiv cu panourile. Asta ca tot ne-ai făcut curioși  O:-)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panda_no 5

Au finalizat si semnalizarea rutiera.Panouri, indicatoare, tot.
Portiunea e la cheie.
Pina la 200 de metri de Popasului.Doar atat.
Multumim Sova pentru reziliere.
Probabil ca totusi s-a reziliat si nu se mai negociaza nimic mai departe.
Daca e asa mai avem cam 2 ani pina sa vedem traffic.

stangabriel

Am trecut adineauri pe la panou pe popasului si era corectat:durata 24 de luni si finalizare 15 04 2015. Cnadnr consultant. E vechea negociere.

adiarc

la cata viziune are CNADNR , poate coboara cineva de la MT , vreun prieten , din spatiul minciunilor electorale , pe Pamant , pt a realiza Muzeul Sectoarelor de Autostrada Finalizate , dar Neutilizabile.....bravo mai baieti...ne faceti mandrii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

200 m? Nici de alegeri sa nu inaugurezi pt 200 metri?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

Cand am trecut pe timpul zilei pe A3 la inceputul saptamanii,italienii lucrau de zor la ecologizare,piatra sparta era pusa la canale,din pacate prima parcare dinspre Capitala ce speram sa o deschida e inchisa,cu asfat doar 5 metri la intrare si iesire,sa vad ce fac la a doua parcare care a fost si baza,inca mai aveau de spart cantarele si alte constructii,insa restul e neteda cu piatra fina. Parca astepta asfaltul,ar fi mare pacat sa o inchida si pe asta,deoarece e cea mai mare parcare de pe Ploiesti Bucuresti. Asta e,avem de asteptat mult pana va fi finalizata spre oras.

In zona Gruiu a aparut indicator de vreme rea cu vitezele maxime,plus indicatoare de Cauciucuri de iarna pe zapada in mai multe locuri.

NGC

^^^ Apropo de Gruiu, indicatorul catre Gruiu ar trebui sa nu mai fie acolo dupa cum a zis CNADNR in 12.09.2014. Puteti verifica?

panda_no 5

O sa incerc sa fac niste poze la sfarsit de saptamana.
Pe camp e mai greu de intrat spre autostrada pentru ca apa balteste in multe locuri si te afunzi in noroi.
Pe singura cale de acces e bariera cu paza si nu te lasa sa treci.
O sa incerc.
Sublim ar fi sa dea drumul si la iluminat sa se vada ca pina la 200 de metri de Popasului e totul gata.