Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

dorum

fantastic!

...alte cuvinte nu-mi vin la ora asta!

stangabriel

Frumos. Pe marginea debleului deja au pus pamant vegetal? Chiar vor la inaugurare sa arate bine?

Tavi

Deschid pe 1 Decembrie pe un singur sens?  :p

adiarc

superrrrrr..multumim ciprebbe
altfel , avem nevoie ca de aer de capital romanesc si capitalisti romani puternici , asa ca mi-ar parea tare rau ca UMB-ul sa traga obloanele
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SILVIUFG

#4114
Quote from: Tavi on October 06, 2014, 09:34:32 AM
Deschid pe 1 Decembrie pe un singur sens?  :p

:D Radem , glumim dar in ritmul asta anul viitor in oct lotul va fi gata. Dar ce facem cu viaductul de la Gilau? Trecem Somesul cu barca?

P.S. Gyn si ciprebbe : multumim pentru poze.

rocklee

multumim pentru poze si reportaj ..gyn si ciprebbe...mati facut dimineata fericita ....umb-ul daca pe ilia deva a lasato mai usor ...vad ca pe gilau nadaselu trage tare ..foarte bine ne arata ca si firmele romanesti stiu sa lucre.si unele sunt serioase.... :cheers: :cheers: :cheers:

rocklee


ciprebbe

#4117
Comparatie  :

31.08.2014





04.10.2014



Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Quote from: stangabriel on October 06, 2014, 08:32:29 AM
Frumos. Pe marginea debleului deja au pus pamant vegetal? Chiar vor la inaugurare sa arate bine?

Vor sa termine cu excavarile pe partea asta( Gilau) anul acesta !
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

igorashu

Quote from: ciprebbe on October 06, 2014, 01:22:50 AM
Poate ma insel dar distanta dintre pile e mare iar armaturile pilelor seamana izbitor ca dimensiune si forma cu cele facute de Bechtel
Hmmm... o fi fost UMB-ul la cumpărături la recenta licitație Bechtel? Poate se "antrenează" cu lansatorul de grinzi pe bucata asta ca să știe ce licitează pentru viaductul neterminat?

Ionut

Lansatorul pana la urma se stie/se poate afla cine l-a cumparat in licitatia de acum ceva vreme de la Savadisla?
Ori este deja fier vechi?

alecu26

se pregatesc misto pentru iarna: la baza taluzului deja cofreaza pentru rigola, ca sa poata fi colectata apa in urmatoarele 6 luni...(pana prin martie) si sa protejeze corpul autostrazii de infiltratii si eroziune.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

#4123
http://www.evz.ro/primul-drum-din-taxa-de-7-eurocenti-se-face-pe-banii-constructorului.html

Atât prin vocea ministrului Transporturilor, Ioan Rus, cât și prin cea a premierului Victor Ponta, Guvernul promovează intens primul proiect finanțat din taxa de 7 eurocenți pe combustibili, introdusă în acest an. ,,Din taxa de 7 eurocenți finanțăm începerea lucrărilor la Nădășel- Sibiu" ???  :lol:, spunea zilele trecute Ioan Rus, care nu era însă foarte sigur de banii colectați din taxă. Tronsonul face parte din Autostrada Transilvania. Numai că, deși autoritățile spun că au alocat fonduri pentru acest segment, în teritoriu lucrurile stau altfel.

La ultima vizită pe șantier a premierului Victor Ponta, șeful Spedition UMB, compania care realizează lucrările, s-a plâns de faptul că de la bugetul statului nu a primit niciun un leu pentru lucrările executate şi că ,,tot ce se vede pe şantier, toate costurile sunt suportate din conturile societăţii".

Ar putea fi gata înainte de termen

Deși au fost finanțate până acum în mare parte din veniturile constructorului, lucrările sunt totuși în stadiu înaintat. Firma lui Dorinel Umbrărescu, Spedition UMB SRL, lucrează în ritm alert, iar lucrările ar putea fi finalizate cu câteva luni mai repede decât data estimată, şase aprilie 2016. ,,Au început lucrările în septembrie, și deja au excavat două milioane de metri cubi, dintr-un total de aproape cinci milioane de metri cubi. Dacă se continuă în ritmul ăsta, lucrările vor fi gata mult mai repede decât data estimată. În afară de excavaţii, acum se lucrează intens şi la pilonii care vor susţine viaductele şi podurile care sunt proiectate, în total şase viaducte, cinci pasaje de trecere şi 13 podeţe", susţine un oficial al CNADNR.

Valoarea proiectului este de 258,19 milioane lei, costul fiind suportat integral de la bugetul de

Lucrările au început în data de 7 aprilie 2014 şi trebuie să se termine în aprilie 2016. În primele luni, constructorul s-a ocupat de proiectarea tronsonului de autostradă, lucrările efective fiind demarate la începutul lunii septembrie Ieri, patronul Spedition UMB, Dorinel Umbrărescu, nu a putut fi contactat.

istvan78

Umbrarescu trebuie ca e foarte increzator ca va fi platit. "Leap of faith"...
Is curios pana unde e pregatit sa mearga fara a fi platit? Excavatiile sunt relativ ieftine, dar cand incepe sa bage cantitati mari de fier si beton, s-ar putea sa-i piara dispozitia de a lucra din buzunarul propriu...