Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Tavi

Confirm partea cu inlocuirea parapetelor deteriorate. Sistemul de semnalizare este insa unul precar spre inexistent. Vinerea trecuta era sa se infiga un BMW X5 alb in ei. Oamenii lucrau pe banda 2 la parapetele median si aveau la vreo 40-50 m in spatele lor niste niste conuri portocalii puse pe jos si nicio semnalizare luminoasa. Grav! Este adevarat cu si X5-ul avea cam 180 Km/h :o

florin74

Pregatiti F5 in seara asta. UMB schimba relieful.  :lol:

danutzu_1069

Pana vin pozele promise, va aduc eu o stire care nu cred ca s-a spus. Pe Bucuresti - Ploiesti, pe sensul asta, la "nodul"Gruiu a aparut si un indicator artizanal pe care scrie Gruiu, si cu o sageata corespunzatoare.
Ca sa-i ajutam pe oamenii din zona, eu zic sa facem ceva munca volutara si sa mergem cu un trafale si ceva vopsea neagra si sa "interrupem" linia continua ce delimiteaza banda pentru oprire de urgenta, si sa facem in felul asta, in zona respectiva, banda de accelerare si de decelerae.... asa cum este la orice nod care se respecta.
Ce ziceti? cine se baga?

ciprebbe

Pana se incarca restul pozelor una care nu  mai are nevoie de comentarii, practic au unit zonele in care au lucrat pana acum si avem lucrati continue pana la km4+600m
Si asta in 3 zile.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

frunzaverde

Quote from: danutzu_1069 on August 20, 2014, 10:05:15 PM
Pana vin pozele promise, va aduc eu o stire care nu cred ca s-a spus. Pe Bucuresti - Ploiesti, pe sensul asta, la "nodul"Gruiu a aparut si un indicator artizanal pe care scrie Gruiu, si cu o sageata corespunzatoare.
Ca sa-i ajutam pe oamenii din zona, eu zic sa facem ceva munca volutara si sa mergem cu un trafale si ceva vopsea neagra si sa "interrupem" linia continua ce delimiteaza banda pentru oprire de urgenta, si sa facem in felul asta, in zona respectiva, banda de accelerare si de decelerae.... asa cum este la orice nod care se respecta.
Ce ziceti? cine se baga?

Eu zic sa luam o masina de politie, doi politisti, un chitantier cu proces verbal, o masina platforma (din aia de ridicari cu vinci si troliu), si niste sarma ghimpata. Le plasam pe toate in zona respectiva. Cum intra cineva in zona interzisa, pac, amenda. Si ii ridicam si masina, pentru ca a intrat intr-o zona non-publica (bretelele sunt exclusiv pentru mentenanta/deszapezire). Eventual semnam contract cu o firma de ridicari din Satu Mare, sa aiba de mers individul sa-si ia rabla inapoi. Cine a plasat indicatorul, daca se gaseste, bagat la parnaie.

Mi se pare ca inconstienta, necivilizatia si nesimtirea e incredibila. Mi se pare ridicol sa se ajunge ajunge la spart lacate, furat gardul si ignorat un imens semn de interzis, in conditiile in care exista nod functional, dotat cu tot ce-i trebuie, la 3 km distanta, si un drum al carui ocol nu ia mai mult de 5 minute, drum "albastru" . Sa pui in pericol niste nevinovati, sa te pui in pericol pe tine... e de o prostie crasa...

La Gruiu nu este nod. Intersectia aia e o iesire de urgenta pentru vehicule de interventie/deszapezire, respectiv o evacuare de urgenta in cazul unor probleme pe autostrada (in conditiile unei astfel de urgenta, evacuarea se va face cu politia, si va fi adecvat semnalizata, bineinteles). Nu are caracteristici de nod, si nu se poate transforma in nod fara lucrari suplimentare semnificative (nici nu e nevoie, exista nod la 3 km distanta).

In conditiile in care nu se poate rezolva civilizat, cu semn de interzis, porti si marcaj propriu-zis, as monta urmatoarele:
1. parapete New Jersey pe 1km in ambele directii fata de iesirea de urgenta intre banda de urgenta si benzile de merss. Lipsa benzii de urgenta acolo pe 2 km este mult mai putin periculoasa ca o improvizatie nenorocita.
2. porti de intrare PE banda de urgenta din 250 in 250 de metri, pe sectiunea blocata. Portile se pot deschide cu un transmitator (am asa ceva la garaj). Practic, ca sa ajungi de pe autostrada la "iesirea de urgenta", trebuie sa treci prin 4 porti. Semne pe fiecare poarta, "il spargi, la brutarie ajungi". Camere cu inregistrare pe fiecare poarta.
3. un sump-buster coborabil electric, la fel, cu transmitator. N-ai transmitator, pa si la revedere masina.

E nesimtire la nivele de-astea, e nevoie de masuri de puscarie, daca nu se poate cu civilizatia...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

panda_no 5

 :cheers:
Frunzaverde un mare like de la mine.
Chiar daca unii gandesc ca e bine ce se intampla acum pe A3 intre Bucuresti Ploiesti.

alecu26

deci...aia e zona...unde e si profilul pus de Delacroix. la mijloc va fi o mica umplutura.

Masinile de forat unde lucrau? la care viaduct?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Acolo sus unde discutam noi, o echipa
jos la primul viaduct alta echipa
si UMB ataca al III lea viaduct deja de data asta pe fundatii directe
Si avem 2 mici alunecari de teren.

Acolo la marcajele de pe deal unde am discutat se va nivela si face platforma. Am intrebat acest lucru special :D.
Am dat si peste echipa de arhitecti si proiectanti care studiau cele 2 locatii cu alunecari.(Nimic grav)


Mai dureaza pana incarca pozele
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Eu am terminat la A1, preluati voi.
Ma bucur ca v-ati imprietenit cu baietii de la UMB, avem update-uri asigurate si ei PR bun atat timp cat lucreaza asa. O:-)

Fiti blanzi cu tastatura si cu serverul nostru. :) Noapte buna.

ciprebbe

Incepem de jos, imediat dupa viaductul abandonat de Bechtel
Au inceput de azi decopertarile si aici


Avem si panou info aici


Si urcam spre locul decopertat
Aproape de locuinte pe aici



Spre Cluj


Vedere din acelasi loc spre Oradea


Viaductul bechtel in departare






Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

reed

Podul asta abandonat de Bechtel a fost trecut sub tutela UMB?Grinzile cum le vor monta in lipsa celebrului lansator de grizi al Bechtelului? :o

ciprebbe

Schimbam locatia si incercam sa ajungem la padure.
Pe urcare surpriza, drumuri noi( fata de vineri) si locatii noi pline de utilaje.





















Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

^ pozele de mai sus toate din aceeasi locatie

urcam si mai sus















Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe











Aceeasi locatie, vedere in sens opus(Oradea)






Mai sus in zona viitorului viaduct











Exact deasupra marcajelor culeilor.... vedeti panta dealului...


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Si sus in capat..."la padure"





Si pt prima data poze si de pe partea opusa filamrii lui Eurocopter si a pozelor de pana azi

Am traversat dincolo pt ca nu se mai lucra in aceasta zona datorita bolovanilor


















Vedere spre viitorul viaduct




Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe