Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 44 Guests are viewing this topic.

florin74

Spre padure. Aval daca vii dinspre Gilau  :) (adica spre padure). Desi au sapat la greu si acolo ca sa coboare cota, dar parca mai putin decat au sapat in amonte de pasajul in discutie. Acolo sapasera deja 16 m saptamana trecuta si mai aveau cel putin inca 10 metri sa ajunga la nivelul la care era deliminat traseul.
O sa merg maine seara pe acolo sa vad ce s-a mai intamplat, daca e vremea OK.

delacroix

Sau Spedition UMB sunt cei mai tari si au modificat proiectul, sau l-au citit cu capu'n jos sau ...fac cut&cover.
Plan

sectiuni.. in amonte

Asa ca ma duc sa beau o bere.

ciprebbe

#3707
Quote



Oricum sunt curios cum vor executa pilotii acolo. Ori vor sapa (exact ce spune eu ca nu are logica) sau vor face o mare platforma sa se ridice la o cota orizontala comuna cu acel marcaj.

Se va sapa :D

Delacroix daca acela e planul viaductului e clar ca au modificat proiectul acolo ( culei decalate in proiect, in poza nu)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

E mai rentabil sa faca tunel? WTF, baietii astia reinventeaza constructiile. Sau nu inteleg eu. E mai bine ca fac tunel, clar, dar nu inteleg atunci de ce se proiecteaza deblee imense daca iesi mai ieftin facand cut&cover. :o

delacroix

Quote from: Ionut on August 19, 2014, 04:46:54 PM
E mai rentabil sa faca tunel? WTF, baietii astia reinventeaza constructiile. Sau nu inteleg eu. E mai bine ca fac tunel, clar, dar nu inteleg atunci de ce se proiecteaza deblee imense daca iesi mai ieftin facand cut&cover. :o
Rentabil? Nu dar ,cine stie, poate le-au cerut un pasaj pentru ursi, viezuri, parsi etc. prin padure asa ca imbina placutul cu utilul.

alecu26

eu zic doar ca au coborat mult mai jos (ca sa scurteze podul)....altfel n-mi explic de ce e asa mare sapatura pe ambele parti.

Oricum am impresia ca si la Lugoj-Deva au scurtat TOATE podurile la minimum necesar (cat sa treaca peste obstacolul respectiv...gen DJ, CF, DN, etc) chiar daca asta inseamna ramblee de peste zece-15 metri sau....sapaturi foarte mari.

Plus ca utilajele multe de terasament proprii...ii avantajeaza sa faca terasamente cat mai multe. (oricum si la un cut&cover faci multe terasamente...dar o sa vedem repede daca se apuca de asa ceva).

Delacroix....pune te rog si lungul...ca e mai edificator...chiar daca e facut prin ax.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Pai acolo excavatia in planuri parca merge spre 27m, iar in poze abea ne apropiem de 20m.
Nu cred ca au coborat (inca) cota. Vedem cand se aopresc cu excavarile.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

#3712
unde a pus Delacroix transversale...excvatia e maxim 10 metri. Oricum cred ca deja ne si incurcam in locatii.

Si North...si eu sa zic avem dreptate. Acolo vor fi culeile...si ceva mai jos primele pile. Fundatia lor e practic la nivelul terenului....si ele se inalta cam 12 metri deasupra (culea Oradea)....deci cam acolo sunt deja la nivelul corect cu excavatia.

Va fi interesant de urmarit cum vor executa pilotii forati pentru culee, dar si pentru pile, trebuind sa pregateasca o platforma serioasa (mare si orizontala) pentru masina de forat.

Acolo la km 4+100 va fi intradevar un pod interesant, nu la fel de mare a a lui Imbegilo, dar spectaculos, datorita formei foarte abrupte a versantilor. Pila maxima va avea peste 30 metri inaltime.


Mai este un pod interesant la km 2+500.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Quote from: delacroix on August 03, 2014, 11:57:29 AM
Quote from: nicolaem on August 02, 2014, 09:09:48 PM
conform Google se pleaca de la alt 390m, se urca la 590m, si se coboara iar la 390m. asta in doar 8km de drum. dupa poze, solul pare similar cu cel din  Feleac de la centura de Est. stie cineva ce debleu avem in varf? o sa avem la anu un Aciliu reloaded?
Km0 CT=399m. CA=408m; km5 CT=570m, CA=552m. Nici vorba de Aciliu2, distantele sunt prea mici. Mai jos (km4) avem debleu de 22 m pe ax. Pante autostrada pana la 5.5%!
SF facut de SEARCH. Foarte conservativ, pante la deblee 2/5!

22m cica
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

delacroix

Quote from: alecu26 on August 19, 2014, 05:25:08 PM
Delacroix....pune te rog si lungul...ca e mai edificator...chiar daca e facut prin ax.
CRC failed. File is broken. Sorry!
Km 3+500

north

Quote from: alecu26 on August 19, 2014, 05:44:26 PM
Va fi interesant de urmarit cum vor executa pilotii forati pentru culee, dar si pentru pile, trebuind sa pregateasca o platforma serioasa (mare si orizontala) pentru masina de forat.

Corect!
...Makes me think - aici am putea avea un punct de facut poze pentru a genera pe viitor o animatie in timp a evolutiei situatiei si lucrarilor... se baga cineva la aceasta actiune? (I mean, facut poze de-a lungul timpului din exact aceeasi locatie, ca la Sanovita.)
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

ciprebbe

E greu, dar nu imposibil.
La viitoarea vizita am sa incerc sa gasesc o locatie si sa o marchez :D.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

reed

un time lapse de la lucrarile incipiente pana la finalizarea acestora ar rupe "gura targului".Sper sa reusiti fellas 8)

spy_flo

A3 București Ploiești :la kilometrul 56 sensul spre București se înlocuiesc parapetii mediani deteriorati

MHN

N-am ajuns sa verific cat a fost perioada de garantie pe acest lot, dar e de bine.