Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Cristi N

@PlayStation Exista o tentativa de CIC in nodul Snagov, pe bretea se vad 2 indicatoare cu acces interzis si CNADNR bla bla: GMaps

RazesIesean

#27856

Salut,

Cei de la Nurol sunt super bine vazuti in Turcia. Au lucrat inclusiv la 0-5 ce leaga Istambul de Izmir via Bursa.
Am mers pe portiunea de la Kocaeli pana la Bursa de foarte multe ori chiar de la inaugurare (datorita muncii) si se prezinta super (la 180KM cu un Clio, pedal to metal) nu se simtea nici o denivelare.
Au necesitat lucrari complexe, viaducte, tuneluri si sper ca isi respecta blazonul.



~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

NGC

"Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550)"

Tot de pe frontul de Vest, niste cinteze transmit ca se va anunta in curand incheierea etapei de evaluare tehnica (plus DUAE). In cursa sunt ramase doar asocierea condusa de CONSTRUCTII ERBASU si asocierea condusa de DRUM ASFALT.
Oferta asocierii conduse de RIZZANI DE ECCHER a fost respinsa si e de asteptat ca ei sa conteste respingerea. Turcii in schimb au fost respinsi mai demult.

Ionut

Nușfalău-Suplacu este un lot banal. Super banal. Dacă nici pe-asta nu il fac(em) la timp... noapte bună.

paulmare

Drum asfalt era si in "vecini", cu Trameco lider de asociere ?
daca iau certificat negativ, nu iau toti ? doar liderul de asociere ?

mike_us

Deja in aprilie aveam o declarație ca proiectul e deja depus, acum ca proiectul va fi depus in iunie. Continuând tradiția asta devine greu sa credem ca lucrurile se schimba. As prefera ca un ministru sa verifice intii înainte de a veni cu o știre pozitiva care nu e adevărata.


"Astăzi, în ședința Executivului am adoptat hotărârea pentru ultimele exproprieri de culoar necesar în județul Sălaj pentru Autostrada Transilvania. E vorba de sectorul dintre Nușfalău și Suplacu de Barcău (lung de 13,5 km, în valoare de 384 milioane de lei). Antreprenorul a depus deja proiectul pentru autorizarea lucrărilor, iar în următoarele săptămâni vom emite autorizația de construire și vor începe lucrările"



vladioan_bv

oare selina asteapta rezultatul acestei licitatii ca sa se apuce sau nu de treaba?

hvm

^
pai nu e PAC (proiect de autorizare a constructiei) si PTE (proiect tehnic de executie)?

Nu vad unde e dezinformarea.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

cfdp

ieri am vazut pe A1 spre Pitesti un mic convoi NUROL (trailere cu tuilaje terasiere ( autogreder si chiar un  cap tractor(auto))

Adisan

Din pacate am uitat sa pornesc filmarea si 6 minute am zburat fara rost :/ prindeam mai mult dinspre partea de Mihăieşti, dar daca urmaresti pana la sfarsit ma reintorc spre acea zona. Se mai intampla, asta e :)

https://www.youtube.com/watch?v=Fmm2ICEa1Y8&ab_channel=Adisan

mvmocanu

Ce frumoase-s dealurile salajene pline de padure. Foarte faina filmare!

Feri

CoBra -> Traseul la Azuga pare sa se fi modificat si va include un tunel:

QuotePotrivit noului proiect, autostrada, în zona montană din județul Prahova, va avea în componență patru tuneluri, două în Sinaia, unul în Bușteni și unul în Azuga. Până acum nu era în discuție ca A3 să aibă în componență un tunel la limita județului Prahova, dar s-a ajuns la aceasta variantă după ce autoritățile au realizat că vechiul proiect ar fi afectat un cartier din Azuga, unde mai multe case și blocuri ar fi trebuit demolate.
https://www.brasov.net/dupa-15-ani-de-discutii-se-schimba-din-nou-traseul-autostrazii-comarnic-brasov-noua-varianta-prevede-patru-tuneluri-de-8-kilometri-prin-munti/

vancouver

Da, f. bine. Mai citez din articol:

QuoteVarianta celor patru tuneluri este agreata de toți primarii din stațiunile montante de pe Valea Prahovei. ,,Deși este mai costisitoare, autostrada prin munte are o serie de avantaje. Execuția se poate întinde pe întreg anul, spre deosebire de varianta autostrăzii de la suprafață unde nu s-ar fi putut lucra decât cinci, șase luni pe an din cauza vremii, se poate întreține mult mai ușor pe timpul iernii, și nu produce poluare masivă", a mai spus primarul din Sinaia.

Trebuie presiune maxima pe zona montana, Sinaia-Predeal. Trebuie lansata prima la executie, fiindca va dura cel mai mult si in lipsa ei celelalte tronsoane nu ajuta aproape cu nimic.

Terminati proiectul cat mai repede pe zona montana si abia apoi vedeti restul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

hvm

Ceva vesti de la ne-a Beniamin legat de lotul selina? sau asteptam data de 18 sa vedem daca ii ia la intrebari dna Ionita?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

ovicor

Inteleg ca tronsonul UMB este propus la PNRR cu statii de incarcare electrice. Oare se organizeaza licitatie separata pentru acele statii, sau se incredinteaza UMB aceasta lucrare?