Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Seraphymus

Deține cineva informații despre activitatea turcilor pe de lotul Suplacul de Barcău - Nușfalău? Teoretic deja trebuiau sa intre in teren, oare e cineva din comunitate in acea zona care ne-ar putea oferii niște imagini, niște informații?

Cristian 74

#27391
@pasadia: este E81, din greșeală am scris DN81, mulțumesc! O să pun mai încolo și o variantă de filmare care urmărește mai vag traseul și insistă pe utilaje în mișcare, e fain de urmărit.

Cristian 74

Salutare! Pun varianta promisă a filmuleţului care urmăreşte UMB la lucru de la Sâncrai până lângă Sântămărie, judeţul Sălaj. Urmăreşte traseul, dar se combină cu cadre mai apropiate. De asemenea, am zăbovit puţin asupra nodului de la Zimbor.

kumar


calino

Multumim pentru filmare Cristian 74!
Ce investigatie arheologica se vede la minutul 10, e drumul roman?

Cetatean

Quote from: MihaiD on April 13, 2021, 08:58:31 PM
ce indexări de prețuri, în afară de manoperă? pe ce bază legală? cine nu și-a făcut aprovizionarea marchează niște pierderi acum... mari de tot. Totul s-a scumpit. Ori niște rezilieri amiabile cam forțate, ori certificate negative.

- exista si in Fidic un paragraf care te poate "scoate" , printr-o fraza de genul sa nu lucrezi in pierdere, daca preturile au luat-o razna.
- pe partea ailalta, daca de la momentul in care ai castigat licitatia, pana intrii in teren trec 2-3-4 ani, cred ca esti indreptatit sa ceri indexare daca preturile au crescut
- cat despre aprovizionare...nici un constructor nu lucreaza cu stocuri mari. Iti poti imagina cum e sa cumperi o data tot fierul pentru un proiect?


Bachus01

Tocmai aici este secretul pentru un profit mare . Cantitati si sa stii cand sa cumperi .

Umb a cumparat anul trecut fier pt tot lotul 3 DX 12 . Anul acesta preturile au luat o razna la fier . Peste tot

Ma rog , artificial . Si asta in toata economia indiferent de segment . Intelegeri intre marii jucatori , iar cei mici profita la randul lor . In loc sa isi creasca cota de piata prefera mai mult profit .

Cand puterea de cumparare scade , la fel si volumele preturi merg natural in jos . Anul acesta a fost fix invers

Cetatean

hai sa-i lasam pe umb din schema, care si-a produs in 6 luni grinzile pentru un tronson si pe langa asta, au afaceri in infrastructura de isi pot negocia preturi. vorbim de aiuritii care o lalaie pe 3-5 ani.

Bachus01

Adevarul oricum este undeva la mijloc . Sa fim seriosi , 101% Selina stia in ce se baga si au investigat terenul si lucrarile la virgula . Pe mini lotul de la Biharia sau descurcat foarte bine . Aici chiar daca vor inchide cu pierderi de 5% tot merita sa il duca pana la capat, iar ulterior ii putem vedea la licitatii pe alte tronsoane.

Nu este de ieri pe piata Selina , au destui angajati si utilaje proprii (chiar amortizate majoritatea) .

Raman doua variante , ori Selina nu se multumeste cu profit mic sau nu sunt obisnuiti sa piarda (mult tare nu cred) . Nu cred ca risca un certificat negativ . Poate pune lacat dupa .

MihaiD

^^^^ mersi. Asta cu ,,ești îndreptățit" nu prea cred că merge. Deci, dacă Selina nu au ceva solid contractual, legal... ar cam trebui să respecte condițiile din licitație, chiar dacă nu prevedeau posibilități de majorare a prețului ofertat.


vladioan_bv

Dacă  cei de la umb sunt nevoiți sa mute din dealuri, mai sunt nevoiți sa aducă pământ de umpluturi din altă  parte și de altă calitate?

ciprebbe

Nu.
Au un exces de peste 4 mil m3, asa ca vor muta dealuri de pe traseu si vor ridica altele noi mai pe lateral.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Parca si pe Gilau-Nadaselu au făcut un deal nou.

carutasul

era o caricatură de-a lui Mihai Stănescu cu un turnător care îl dădea în gât pe unul: "tovarășu', ăsta vrea să mute munții noștri" :)