Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 56 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC on March 20, 2019, 02:07:05 AM
Pentru 3A2 plus 3B1 mai trebuie asteptat putin.

Quote from: NGC on March 20, 2019, 07:29:23 PM
Quote from: horatiu.cosma on March 20, 2019, 07:21:29 PM
Și stați, că dacă nu scot la licitație și 3B1+3A2 (Zimbor-Mihăiești-Nădășel) rămâne Zimbor-Poarta Sălajului muzeu, că nodul rutier de la Zimbor e pe 3B1 (Zimbor-Mihăiești).

Vine si 3A2 + 3B1, poate mai repede decat va asteptati. ;)

Ce ziceam? :p :D

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1009948] "Proiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Subsectiunea 3A2: Nadaselu - Mihaiesti (km 8+700-km 25+500) si Subsectiunea 3B1: Mihaiesti - Zimbor (km 0+000 - km 13+260)".

Valoare estimata: 1.452.517.863,47 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 22.05.2019

Fonduri: POIM

Durata contractului: 96 luni, "12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor"

Clauza / Conditie

Quote
Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta urmatoarei conditii: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in semestru II al anului 2019.

Dominik

You're in Steelers Country

kumar

#20013
^^ Cum de au facut o singura licitatie pentru ambele tronsoane?

neobluenet

Pentru ca pe lotul dinspre Zalau este nod rutier. Ar fi chiar penibil sa gaseasca un constructor prost si sa inaugureze (inca) un muzeu. Asa la Nadaselu este nod construit, iar urmatorul segment are si el un nod la capat. Partea proasta este ca 3B2 se poate termina intr-un giratoriu temporar pe un drum prost, daca constructorul de pe lotul 3A2-3B1 e neserios.

voicul

Montaj facut sa te uiti de 3 ori ca poate sa intelegi odata: ba din drona, ba din masina, ba de pe loc, cu schimbari bruste de cadre sa nu mai stii pe unde esti, DAR e bine ca face si CNAIR update-uri de pe santiere.

E bine ca lumea a trecut peste insolventa Astaldi si se trage din greu pe acel santier.

Poate nu avem "noroc-ul" sa aleaga CNAIR un "aktor (ne)grabit" pe un lot de 29 de km!

cmd

#20016
Si eu cred ca e imperativ un nod la Poarta Salajului, din doua motive:
1. in caz de accident in Tunelul Meses, sa poti evacua inainte de tunel - o masura de minima siguranta
2. pentru cei care vor s-o ia inspre Nord (Baia Mare, Sighet, Ukraina) - vor folosi cu siguranta autostrada, apoi pe relatia Jibou - E58


Quote from: horatiu.cosma on March 20, 2019, 07:21:29 PM
Fiți pe fază. După ani de zile de bibiliri, de refaceri, reîntoarceri, răzgândiri pentru documentația de licitație a tronsonului Zimbor-Poarta Sălajului scos la licitație azi, ghiciți unde se termină la Poarta Sălajului printr-un giratoriu provizoriu până apare tunelul Meseș... Uite aici.

Drumeagul ăsta are 2 cm de asfalt și 5 metri lățime. Chiar era așa de complicat să facă un drum nou de 300 de metri, platformă de 10 metri care să înțepe DN 1F printr-un giratoriu puțin mai spre Zimbor, pe aici pe undeva? O să fie o distracție cu TIR-urile pe drumeagul ăla.

Și stați, că dacă nu scot la licitație și 3B1+3A2 (Zimbor-Mihăiești-Nădășel) rămâne Zimbor-Poarta Sălajului muzeu, că nodul rutier de la Zimbor e pe 3B1 (Zimbor-Mihăiești).

florin74

#20017
Quote from: neobluenet on March 21, 2019, 09:17:26 AM
Pentru ca pe lotul dinspre Zalau este nod rutier. Ar fi chiar penibil sa gaseasca un constructor prost si sa inaugureze (inca) un muzeu. Asa la Nadaselu este nod construit, iar urmatorul segment are si el un nod la capat. Partea proasta este ca 3B2 se poate termina intr-un giratoriu temporar pe un drum prost, daca constructorul de pe lotul 3A2-3B1 e neserios.

Nodul de la Zimbor e pe 3B1.
In alta ordine de idei, o sa fie putini ofertanti pe acest lot de 30 de km
Cerintele sunt complicate: minim 450 mil lei CA in fiecare din ultimii 3 ani, lucrari de constructii drumuri in ultimii 5 ani de minim 500 mil lei, si de poduri, pasaje viaducte de minim 200 mil lei. Plus 2 statii asfalt, 115 basculante, 36 excaatoare, 8 macarale, 3 esaloane complete de asfaltare, 13 autogredere
Estimez un numar de maxim 5 ofertanti, tinand cont ca o sa avem 4 licitatii mari in acelasi timp (3 pe A3, +PiSi 4)

SergiuSerj

Din video-ul postat de CNAIR, se vede mobilizarea destul de buna pe lotul Astaldi. Pacat ca cei de la Strabag bat pasul pe loc pe portiunea ramasa pana la Campia Turzii.

O sa trec astazi pe langa cele doua loturi, sunt tare curios daca e ceva miscare pe la Campi/Hadareni/Chetani. Poate cineva din zona are mai multe informatii despre mobilizarea celor de la Strabag.

perded

Acela e lotul lui Straco, Strabag a terminat deja lotul spre Tg Mures.

voicul

Pff. Ce bine ar fi fost sa fie Strabag pana la Campia. Erau sanse sa termine ... la un moment dat.
Lucreaza Straco acolo si nu este sigur ca termina ei lot-ul.

SergiuSerj

Din graba, si poate din dorinta inconstientului meu  :lol:, Straco a devenit Strabag, greseala meaa! Poate o sa ne uimeasca pe tronsonul asta si o sa devina un Strabag de Romania  :lol: dar slabe sanse. Au adus grinzile de metal in ultima perioada si cam atat

alexandruduma

Da, de la Straco nici o poza... oare de ce?  O:-)

NGC

^^^ Le-o fi frica celor de la CNAIR sa zboare cu drona pe acolo, pentru ca poate le-ar ataca-o colegii de breasla ai ministrului (adevaratii cuci). :lol:

BoGDaN

Păcat, STRACO a dovedit in trecut ca poate. Au construit un sector întreg și fără mari probleme pe A1 Sibiu - Deva.  Trebuie sa accelereze altfel vor risca sa fie înjurați ca Aktor