Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 33 Guests are viewing this topic.

Europiu

Quote from: cmd on March 21, 2019, 09:36:27 AM
Si eu cred ca e imperativ un nod la Poarta Salajului [...]
in caz de accident in Tunelul Meses, sa poti evacua inainte de tunel - o masura de minima siguranta

Corect. Pe aceleași considerente ca la Holdea.
Legat de "subțirimea" DC-ului de acolo, eu zic că o soluție decentă, până la finalizarea continuării spre Zalău, ar fi pur și simplu interzicerea traficului greu pe bucata Zimbor-Poarta. Ieșirea/intrarea greilor la Zimbor, cei mici au voie mai la vest.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

nenea_hartia

(Topa Mică) Mihăiești - Zimbor (Poarta Sălajului)







Nădășelu - Mihăiești (Topa Mică)



Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH


RobertH

#20043
Traseul lotului B2 (Zimbor-Poarta Salajului)


Rezolutie mare

Daca doriti sa vedeti un anumit segment in mod special de pe A2 doar trebuie sa spuneti. Acolo e durere sa pun toate plansele ... sunt vreo 25.

De maine e posibil sa vedeti si pe harta API cele 3 loturi : A2,B1,B2 trasate corect sa fie mai usor de urmarit .

medicul de garda

Eu nu inteleg nici batut de ce CNAIR se incapataneaza cu solutia asta cu giratorii temporare ploconite in capul autostrazilor, cand se stie ca vom avea probleme mai tarziu la conectarea lotului urmator. Ba chiar avem antecedente, cat s-au chinuit la Sibiu cu improvizatia aceea de nod ca sa nu deranjeze traficul enorm de pe A1. Iar aici nici nu va exista alternativa pentru trafic, va trebui inchis tot tronsonul de autostrada pana la Zimbor. Exact aceeasi situatie se va repeta si in capul autostrazii la Suplacu de Barcau (Marca, mai precis), cu un giratoriu fix pe axul A3, care se varsa intr-o bariera cu calea ferata. Apropo de nodul Dobra inchis pentru ca e prea aproape de calea ferata...  :o

Sunt cu atat mai suparat cand ma gandesc ca in ambele cazuri se putea pur si simplu decala giratoriul temporar de-o parte a axului A3, descarcarea realizandu-se printr-o bretea cu costuri reduse (umplutura e minima in ambele situatii, mult mai simplu decat la Holdea). Astfel puteam obtine fie o descarcare de urgenta inainte de tunel, dat fiind proximitatea DN-ului alternativ, fie chiar un nod intreg, de complexitate redusa (bretele scurte care se termina in giratorii, ca la Moara Vlasiei sau la nodul nou de pe A4). Mai ales cand te gandesti cat de putine iesiri are A3 intre Cluj si Oradea...

Erau atat de multe optiuni ieftine si usoare.  :( De fapt, nici macar nu e prea tarziu, poate reusim sa militam pentru adaptarea descarcarii din capete, caci sigur se incadreaza in cei 10% din valoarea proiectului.
Trust me, I'm an east-european doctor!

Ionut

Robert, să spui te rog cand ai reusit sa pui pe harta API tronsoanele scoase la licitație. Merci mult pentru efortul tău!

Europiu

Pentru Nădășelu-Mihăiești avem și o randare de-a lui delacroix de când cu Maltauro. Nu reușesc să o găsesc acum, dar trebuie să fie undeva pe thread cu sute de pagini în urmă...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

nenea_hartia

^ Nu le-am găsit decât dincolo. Exista și un videoclip, dar nu mai e disponibil.

Partea 1
Partea a 2-a

Europiu

Au disparut cam toate video-urile lui delacroix. ???
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

RobertH

^^^^ Ok, ma apuc acum sa pun in OSM datele de licitatie. Pe loturile B1,B2 si B5 exista AM ?

horatiu.cosma

^^^
medicul de gardă, cred că în cazul de față nu va fi așa de tragic respectivul giratoriu provizoriu de la Poarta Sălajului din punct de vedere al conexiunii cu lotul spre Zalău și închiderii circulației aferente. După cum se vede în poza atașată, proiectul de autostradă mai continuă câțiva metri după giratoriu. Deci se va putea termina lotul spre Zalău fără probleme fără a deranja giratoriul provizoriu. Singura perioadă potențială de închidere ar fi strict desființarea giratoriului.

Ce nu îmi e mie clar e cum vor proceda efectiv cu giratoriul. În proiectul normal (fără giratoriu) acel drum comunal e deviat destul de mult până la acea structură peste ceva canal. Prin apariția giratoriului provizoriu, înțeleg că acel drum comunal va intra în giratoriu pe perioada provizoratului și nu va face acel "U" lung. Sper să se facă ceva similar cu ce e azi la Iernut, cu bidonașe și cu marcaje galbene peste cele definitive de autostradă. În cazul ăsta trecerea pe varianta definitivă va lua fix câteva ore (luat bidonașe, șters marcajele galbene cu ceva vopsea neagră, tăiat accesele DC-ului în giratoriu și rutat pe varianta definitivă).



L.E. RobertH, da, există AM.

Ionut

@RobertH, exista AM emis pentru Bors-Ogra. Deci poti trece AM emis pentru toate segmentele licitate de la Bors la Nadaselu.

TibiV

Din pacate revista Capital nu mai este decat umbra a ceea ce a fost o data...
Anyway, are niste cifre si calul de dar...

Quote
Anunț major făcut de Lia Olguța Vasilescu! Fostul ministru al Muncii și-a luat în serios noua sa funcție și are grijă ca românii să fie informați de lucrurile bune pe care coaliția PSD-ALDE le face în România. Este și cazul lucrărilor la mai multe drumuri și autostrăzi.
Autor: Ancuța Paraschivoiu 23 martie 2019

"Activitatea constructorilor începând din data de 15 martie 2019 (deschiderea sezonului de lucrări în șantiere)
(...)
3.​AUTOSTRADA OGRA-CAMPIA TURZII:
Lotul 2: Iernut-Chetani
Constructor: Asocierea ASTALDI SpA – Max Boegl Romania SRL – Astalrom S.A. –
Consitrans SRL
Rezultate verificare în șantier:
•​85 utilaje
•​40 echipamente
•​161 auto
•​313 muncitori
•​174 șoferi si mecanici
•​200 oameni in Organizarea de santier, inclusiv in zona de proiectare.
Se lucrează din plin, la toate structurile neterminate și la cateva terasamente, inclusiv la nodul Iernut.
Sunt șanse foarte mari ca lotul sa fie deschis pentru traficul rutier în acest an.

LOTUL 3: Chețani-Câmpia Turzii
Constructor: Asocierea SC Straco Grup SRL & Specialist Consulting SRL & SC
Total Road SRL
Rezultate verificare în șantier:
•​10 utilaje
•​48 muncitori
Mobilizare foarte slabă.
Se lucrează în cateva zone la structuri, însa cu doar 2-3 oameni la fiecare.
Imposibil să se deschidă traficul anul acesta cu nivelul actual de mobilizare.", a postat Olguța pe Facebook.

https://www.capital.ro/anunt-major-facut-de-olguta-vasilescu-se-face-o-importanta-autostrada.html

Fata asta nu a auzit ca anul asta se dau in folosinta 180 km de autostrada ?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


SergiuSerj

Un stadiu de genu ar trebui postat in fiecare luna de cei de la CNAIR si atunci cand fac afirmatii de genu "anu asta 180km de autostrada" sa se uite putin pe fiecare stadiu in parte..