Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 41 Guests are viewing this topic.

Allex

#18795
Cred ca putem fii cu totii de acord ca lotul Strabag poate fi trecut ca finalizat, fara acces, pe harta API.

...

L.E.: a modifcat cineva imediat, multumim





Powered by API/PUM imgur uploader
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Daca tot ati pomenit de STRABAG, sa mai spunem ceva.

"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Quote from: NGC on November 01, 2018, 09:46:40 PM
Si aici trag de timp cu anuntarea oficiala a castigatorului pentru lotul 1 si au dat un nou termen pentru evaluarea ofertelor (etapa financiara). Noul termen este 29.11.2018.
Prin targ umbla vorba ca se asteapta rezultatul contestatiei STRABAG pentru lotul 2.

O vrabiuta a comunicat ca li s-a respins contestatia pentru lotul 2. Mai poate urma CAB.

Ionut

Pentru Chiribis-Biharia avem contestație doar de la Strabag, da? Era zvon ca mai depune cineva dar nu s-a confirmat, cred. Stii sigur tu ca avem doar de la Strabag?

marinul

Pe lotul vecin, cel fara contestatii cand semneaza oare contractul?

NGC

#18799
Quote from: Ionut on November 24, 2018, 11:05:02 AM
Pentru Chiribis-Biharia avem contestație doar de la Strabag, da? Era zvon ca mai depune cineva dar nu s-a confirmat, cred. Stii sigur tu ca avem doar de la Strabag?

Referitor la zvon, te referi cumva la ICTAS?
Din informatiile ajunse la centrul de comanda, rezulta ca doar STRABAG a contestat pentru lotul 2.
ICTAS a avut o cerere de interventie pentru a sustine printre altele criticile STRABAG in ceea ce priveste oferta TRAMECO si declararea ofertei TRAMECO ca neconforma, dar cererea a fost respinsa.
Clasamentul pentru lotul 2 este TRAMECO, ICTAS, STRABAG.

Ionut

^ Da, Ictas. Dar era vorba si de o posibila contestatie de la Constructii SA-Hidroelektra. Ar fi bine sa fi ramas doar contestatia Strabag. Cel mai probabil vor merge si la CAB, vor destul de tare lotul.

cristi5

#18801
Quote from: pasadia on November 24, 2018, 07:35:02 AM
insa tot va fi o struto-camila acolo: santier (caci trebuie sa faca pasajul), bariera CF, plus restul de lucrari spre vest.
Dar asa se intampla daca vrei neaparat sa deschizi de centenar.

Tot asa sa deschida si dupa centenar! Ma bucur ca se fac deschideri partiale. Asa e logic pt cetatean, chiar daca nu si pt birocrat.

Tronsonul ocoleste 4 localitati si multe curbe aiurea pe DN. Daca se gaseste o solutie decenta la bariera va fi chiar OK.

Semnalizarea de acum la bariera e cam de sec XIX, poate trece in sec XX macar.

zuma80

Cateva poze de azi A3 Bucuresti, venind de pe Fabrica de Glucoza, unde, ca o paranteza, nu am vazut multe utilaje la lucru pe acest tronson de cand s-au apucat de treaba!
Pentru A6!

Ionut

De acum putin timp, A3 intrarea in Bucuresti. In mod normal, in 14 zile de vreme buna se termina ce trebuie terminat pentru deschiderea traficului. Sa speram ca vremea tine cu noi si in jur de 15-20 decembrie, inainte de inchiderea sezonului, se deschide. Vedem.


















stangabriel

La Popasului era mai multa miscare.  Dar nimic special.

pasadia

@cristi: cred ca ai inteles gresit: nu sunt suparat ca deschid acea bucata de autostrada, doar am senzatia ca putea mai bine - adica ca ar fi trebuit sa construiasca breteaua si sa deschida pe acolo. Asa insa, ei s-au concentrat pe segmentul de autostrada, construindu-l pe acesta in dauna bretelei viitorului nod, si cred ca astfel isi vor face viata grea anul viitor cand vor trebui sa faca pasajul.

Si da, dau vina pe centenar. Daca nu era presiunea asta cred ca puteau lua in calcul si varianta cu breteaua.

ivladbogdan

Eu unul imi doresc foarte mult sa se deschida aceasta bucata, de la Ungheni pana la Iernut, chiar si cu improvizatia aia de la Iernut.
Cine face des drumul Cluj-Napoca-Targu Mures si retur stie ca se pierde foarte mult timp pe aceasta bucata de drum din 3 cauze mari si late:
1. Atat Cipau, cat si Ogra "au foarte multa linie continua" si cateva treceri de pietoni, mai mereu se circula foarte incet in coloana in aceste localitati si se pierde mult timp.
2. Deja faimosul pod de la Sanpaul nici pana in ziua de astazi nu este finalizat, au asfaltat cam jumatate din el si apoi l-au lasat asa. Deja s-au facut niste cratere unde nu au asfaltat si trebuie redusa viteza pana la 10-20 km/h, altfel iti rupi masina efectiv.
3. Dealul de la Sanpaul este o zona extrem de periculoasa, unde au fost foarte multe accidente si din pacate e plin de cruci pe marginea drumului in zona aia.

Eu unul aleg oricand sa stau sa astept la calea ferata pana la anul cand e gata nodul Iernut, decat sa mai experimentez cele 3 situatii de mai sus.

Nelu63

Multumesc teoneo pentu filmari , foarte frumoase. Mi se pare mie s-au la unde au sapat in deal au plantat copaci?

Sorin62

La Popasului, la ora 16, se finaliza turnarea stratului de uzură pe latura de nord a giratoriului:







La intersecția cu DNCB mai este de turnat doar stratul de uzură. Care, după cum se vede în ultima poză, probabil va fi turnat în seara asta.






teoneo

#18809
Pun rapid doar pozele de pe lot Astaldi/Max-Boegl, din viitorul nod Iernut. Sunt făcute la finalul zilei de ieri.
Nu sunt deloc mulțumit de cum au ieșit, dar e de înțeles, date fiind condițiile slabe de iluminare (se pare că am compensat prea mult iluminarea din aparat), plus faptul că majoritatea au fost făcute din mers la mică viteză, focalizarea nerealizându-se cum ar trebui. Dar le postez, pentru că tot e ceva decât nimic.

Prima poză e cum se vine dinspre lotul Geiger.


Pasajul din nod.




Mergem spre DN14A.


Se asfalta pe terasamentul autostrăzii (zona sensului giratoriu).




De lângă DN14A.






LE: Restul pe mâine.