Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 21 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

#18810
^
Cu placere, let me know daca mai e ceva de modificat pe undeva.

Vice33

"Mobilizare pe tronsonul de la intrarea în Capitală a autostrăzii Bucureşti – Ploieşti (A3). Constructorul lucrează și în weekend, sub stricta monitorizare a consilierului ministrului Transporturilor, Lucian Șova. Muncitorii fac excavații sub podul din zona Popasului, continuă lucrările de marcaj și montare  a parapetului și panourilor antifonice".

Sursa: https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FMinisterulTransporturilor%2Fposts%2F2330703833825159

vancouver

monitoriza-mi-as  :lol:. Da' strict.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ciprebbe

Ieri la Nod Iernut forfota mare, au trecut cu finisoarepe pe celalalt sens (sensul Tg Mures - Iernut e gata cu uzura pe el).
Bariera a stat jos undeva la 17-18 min, coada formata de masini in acest timp este foarte lunga.
Se asteapta pe maine sa vina CFR-ul in zona sa reduca timpii de la barieara.



Se trage foarte tare in zona nodului, au adus sute de balize pentru semnalizare si le-au depozitat intre sensuri(le-am vazut la intoarcere, undeva pe la ora 20 si nu se putea poza).

Se lucra bine de tot la relocarile LEA de la termocentrala.



Respect cataratorilor! (click pt zoom)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

#18814
Lucrau si azi la 17 la marcaje la intersectia cu petricani, mai sunt de pus dalele (sau asfalt) pe trotuarele care oricum se termina nicaieri ca petricani nu are trotuare pe partea cu autostrada, lampile sunt toate, mai sunt de montat semafoarele (partea electrica, consolele si stalpii sunt deja), si cateva indicatoare - nu e nici un sens giratoriu
Ieri era mare agitatie la nod la popasului, cu vertatel cu al ei neverending story - mai era cate ceva de mutat ca sa largeasca giratoriul cat "incape" acolo sub gabarit
Mi se pare ca mai construiesc un acces dinspre voluntari inspre centura - un bypass al sensului giratoriu, iesi direct din Popasului si ai o bretea care nu intra in giratoriu, ceea ce e un lucru foarte bun dar de ce nu l-au pus de la inceput ???
Partea inspre centura - se vedea pe bretele o cisterna de la supercom, foarte probabil ca au inchiriat-o cu perie de la operatorul de salubritate sa curete de noroi
Strada Cumpenei, abia acum balasteaza, toate strazile lui pandele sunt facute superficial, apoi restrictie de 3.5 tone si carpacite forever, asta surprinzator ii face fundatie cum scrie la normativ, ar fi prima strada facuta sub ocarmuirea inteleapta a lui pandele ca la carte, cu fundatie si trotuare - daca se deschide A3 odata cu prelungirea Cumpenei mai avem de asteptat
Utilajele - Straco grup si micii subcontractori ai lui aktor, nr de DB etc

Sorin62

^^
Nu cred că vor aștepta terminarea străzii Cumpenei pentru deschiderea autostrăzii. Ăsta este și sensul recepției parțiale. Nici la Moara Vlăsiei nu s-a făcut nimic, deși lucrarea este practic finalizată.
Eu cred că au văzut prognozele meteo și și-au dat seama că dacă nu deschid acum, până vine vremea rea, așteptăm până în primăvară. Iar Aktor are nevoie de bani... Așa că au hotărât să-și mai reducă profitul angajându-i pe STRACO (noroc că au început lucrările la Fabrica de Glucoză și și-a făcut STRACO organizarea de șantier acolo)...

pentium10

Nu stiu cati au observat, dar sunt si indicatoare cu GIRATORIU si limitare de 30 puse dupa bretele de iesire/intrare a nodului Iernut.
Clar ca vor sa deschida, altfel in regim santier si nu exista giratoriu acolo inainte, nu puneau.

Quote from: teoneo on November 24, 2018, 10:54:50 PM



Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

teoneo

Poze de vineri (23.11) de pe lotul Strabag (1C-3), aflat în plină procedură de pre-recepție.

Primele 4 poze sunt de pe breteaua de acces spre autostradă, cu spatele spre A3, spre sensul giratoriu de pe E60 (DN15).



breteaua (de evitare a sensului giratoriu) spre Ungheni/Târgu-Mureș:


de lângă intrarea spre CIC:




În direcție opusă, din apropierea de sensului giratoriu: intrarea către autostradă dinspre E60:



Intrarea spre CIC (spre Vest):



Ultimele lucrări în zona CIC-ului:




Pe partea stângă a bretelei se vede, în stânga, capătul actual al autostrăzii A3.



teoneo

Breteaua 1 spre și dinspre A3:









Aici, din breteaua 1, se desparte breteaua 2, de urcare pe A3 spre direcția Iernut-Luduș-Turda.



Iar noi continuăm pe breteaua 1, care subtraversează autostrada.



În direcție inversă, de pe breteaua 3, de ieșire de pe A3 (vedere spre Nord, spre E60). Multe poze le-am făcut din mașină. Din nefericire, aici utilajul obturează din bretea. În unele poze care urmează, făcute de pe A3, se poate vedea mai bine zona de ieșire din nod, spre E60.


Ajunși sus, pe sensul Turda - Târgu-Mureș, fotografiez "în contrasens" breteaua 4 (pe care am urcat, în stânga imaginii) și sensul autostrăzii pe care vor veni mașinile după ce lotul 1 va fi contractat și finalizat (secțiunea 1C-2). Până una-alta cel puțin un an și ceva ce se vede în imagine nu va fi folosit. Autovehiculele vor ieși de pe autostradă, prin spatele acelui Van (Mercedes dacă nu mă înșel).



Detaliul cu rambleul pe care e cocoțată această bretea 4.


Din același loc, vedere peste celălalt sens, spre CIC și E60.




Vedere spațiu median, spre capătul estic al A3.


thinker

da, daca au amplasat indicatoarele si la cum se misca probabil vor sa deschida
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

teoneo

Și invers, de la capăt A3 (km4+500) spre Vest. De acum vom merge spre Vest (spre nod Iernut):





Exact la capăt:








De pe A3, vedere spre E60.
Autobuzul și microbuzele vin din zona Parcului Industrial (dincolo de pista aeroportului, la nord de aceasta).


Detalii triunghi "rambleiar" format de bretelele 1 și 2 și terasament autostradă:








Și două poze de jos, de pe bretea 1:



teoneo

Continuăm spre Vest. Urmează locul în care ne întâlnim cu breteaua 2, de urcare dinspre E60 (Ungheni/Aeroport) pe A3.




O vedere spre Est, din zona km5+800:

Spre Vest din nou.








cu focalizare diferită: km 6 e în dreptul Aeroportului.


Aeroportul și podețul de la km 6.





teoneo

Pasaj inferior DE, km6+061. Se vede și Mănăstirea Recea.










Puțin mai sus.




În dreptul mănăstirii Recea. Panourile fonoabsorbante. Detalii.











teoneo

Quote from: Nelu63 on November 24, 2018, 05:27:16 PM
Multumesc teoneo pentu filmari, foarte frumoase. Mi se pare mie sau, la unde au sapat in deal, au plantat copaci?

Ceva de genul. Par a fi arbuști. Dar poate aflăm din documentații. Nelu, la km 11 i-am fotografiat mai în detaliu!













Din jurul km7+780.




Debleul de pe sensul opus celui pe care mă aflam.




Din același loc, spre Vest.



zoom

și mai zoom.

teoneo

Spre spațiul de servicii nordic.




Intrare spre SS.


Ieșire interzisă pe contrasens!


Microbusul e pe E60 (merge spre TgM).




Aruncăm o privire spre Est.