Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 61 Guests are viewing this topic.

Ionut

Uite asta e un detaliu interesant. Posibil sa se re-asfalteze toata intersectia Petricani?! :o Nu cred ca este exclus pentru ca in proiectul de semnalizare avem marcaje de ghidare. Plus ca vorbim de configurare masiva a intersectiei. Sper sa fie timp... si vreme uscata si cat de cat calda pentru a asterne in liniste straturile de asfalt.


Vlad94

Interesant e ca pe plansa de mai sus nu apare extinderea la patru benzi a strazii Fabrica de Glucoza. Aceasta extindere nu va modifica realizarea marcajelor in intersectie?

paulmare

Cu utilajele si mana de lucru a lui straco, si cu echipa de greci de la parapeti si panouri antifonice, aktor a prins un pic de viteza si noi speram intr-o deschidere de ziua nationala de exemplu
Si fabrica de glucoza - pe mai incolo, duamna are alte prioritati, vrea si sens giratoriu acolo nu stiu ce va face cu linia de tramvai, cand va fi gata fabrica de glucoza vor reconfigura intersectia - dar deocamdata sunt doar 2 benzi pe sens

alexbb

#18093
Quote from: Ionut on October 01, 2018, 12:10:01 PM
Uite asta e un detaliu interesant. Posibil sa se re-asfalteze toata intersectia Petricani?! :o Nu cred ca este exclus pentru ca in proiectul de semnalizare avem marcaje de ghidare. Plus ca vorbim de configurare masiva a intersectiei. Sper sa fie timp... si vreme uscata si cat de cat calda pentru a asterne in liniste straturile de asfalt.

Din ultima filmare se vede mai clar acum.



Practic se mai construiesc 2 benzi pe Petricani pe o distanta de cateva zeci de metri. Va fi interesant de vazut cum vor realiza lucrarile (si cand)...
/in plus, FdG se 'largeste' pe partea opusa Mobexpert, deci dupa largire vom avea ambele sensuri decalate.

voicul

Interesant ca A3 trebuie sa dea prioritate la Petricani!

TibiV

Quote from: Vlad94 on October 01, 2018, 01:49:30 PM
Interesant e ca pe plansa de mai sus nu apare extinderea la patru benzi a strazii Fabrica de Glucoza. Aceasta extindere nu va modifica realizarea marcajelor in intersectie?

Quote from: alexbb on October 01, 2018, 02:45:21 PM
Practic se mai construiesc 2 benzi pe Petricani pe o distanta de cateva zeci de metri. Va fi interesant de vazut cum vor realiza lucrarile (si cand)...
/in plus, FdG se 'largeste' pe partea opusa Mobexpert, deci dupa largire vom avea ambele sensuri decalate.

Actuala FdG este aliniata cu sensul spre Ploiesti al A3.
Sensul "spre Bucuresti" al A3 de fapt "da" in parcarea Mobexpert.
Cum FdG se va largi  spre Sud, nu vom mai vorbi despre o intersecie in "T", ci despre o intersectie in "S".
Mai exact in "$", de zici ca semnul asta a fost special inventat...

In mod normal sensul "spre Bucuresti al A3 ar fi trebuit sa fie aliniat cu actuala FdG, astfel ca dupla largirea FdG am fi avut o aliniere normala.
Chiar nu stiu ce "geniu al Carpatilor" a gandit in felul asta... Singura explicatie ar fi colectorul ApaNova, dar ala va cadea oricum sub noile benzi din FdG...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Quote from: voicul on October 01, 2018, 03:23:15 PM
Interesant ca A3 trebuie sa dea prioritate la Petricani!

E si bine asa. De pe autostrada pot veni fluxuri fabuloase de masini (vorbesc teoretic). O banda de autostrada are capacitate cam 1800 vehicule pe ora, una din oras doar 500-600, maxim 900-1000 la un bulevard cu prioritate gen Mihai Bravu. Asadar de pe autostrada poate sa vina pe 3 benzi un flux cat pentru 8-9 benzi din oras. Daca este lasat cu prioritate sa intre efectiv, atunci poate pur si simplu bloca zona, o paralizeaza.

In tarile mai calde, toate intrarile de genul asta in orase sunt semaforizate si urmarite. Daca in oras treaba se ingroasa, fluxul de la semaforul de intrare este redus. Astfel se creeaza o coada de asteptare pe autostrada (ambuteiaj), dar macar e singurul ambuteiaj, in loc sa avem un cartier complet blocat.

Dupa parerea mea trebuie si un semafor pe breteaua la dreapta, tocmai cu acest scop, e a opri revarsarea de vehicule la ore de varf. Bine, se pot face multe si ulterior, dupa ce se vede concret ce se intampla. Pentru inceput eu nu prevad probleme majore. Dar dupa ce se face A7 Buzau - Ploiesti o sa mai vedem.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

+1 Vancover - are foarte mult sens explicatia: de ce e cedeaza pe A3.

adiarc

zona va trebuii f.f bine semnalizata cu panouri imense nu doar semne clasice si panouri luminoase si toata zona luminata,pt ca altfel vor zbura multi de pe A3....pe principiul capatului centurii Sibiu....doar ca la Sibiu se termina in camp si multi se urcau pe giratoriu...aici poate fii mult mai grav....cel puțin in prima faza pana se obisnuiesc conducatorii auto
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

^ Este este. Se vad stalpii de iluminat si din ultima filmare facuta de mine. Bine, acum mai trebuie sa tii si pornita lumina... si sa platesti factura de curent...

NGC

"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Quote from: NGC on September 04, 2018, 10:31:07 PM
CNAIR evita sa dea un termen nou pentru evaluarea ofertelor pentru toate loturile.

Pentru lotul 1 noul termen pentru evaluarea ofertelor este 31.10.2018.

Pentru loturile 2 si 3, se aude ca au bagat astazi ore suplimentare si ca au incheiat acum vreo ora oficial etapa de evaluare financiara. :lol:

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pentium10

ce sunt acele sapaturi de sub supratraversare?
si observ bine, fierul e bagat, si e pregatit pt suprabetonare?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alinuttt

Eu zic să ne luăm gândul de la finalizare în acest an.

mihaihedes

Nodul Iernut cred că este mai mare decât orașul. Chiar nu sunt noduri mai simple/ieftine/ușor de făcut?