Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 36 Guests are viewing this topic.

tigrel58

^^
Despre Straco, catre @StefanCelMare si catre @Udar
Am tot spus, citeva pagini in urma ca este rau cu ei, lucreaza MULT in prea multe parti din tara. ESTE RUSINOS din partea lor ca vor sa se EXTINDA fara a avea forta de munca. Este regula forumului sa punem presiune maxima pe ei, pentru ca se crede cu atitea contracte le pot duce pe toate. Desi @Ionut spune sa nu facem politica, sustin in continuare ca au "pile" la conducatori si tocmai de asta sunt in urma cu ceea ce lucreaza, ca si Aktor.
^^
Dupa 10 ani, ma pot duce si eu in zona Zalau cu 1/2 ore economie. Felicitari @alexandruduma si colegilor de la API !!  :D

Allex

Face cineva din zona un efort sa filmeze C.Turzii-Nadaselu de la bord?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Cuneo

Nimic nu-i mai fain, ca asfaltu' ăla negru cu dunji albe! :D

ivladbogdan

Salutare!
Va urmaresc de mult timp dar nu am postat nimic pentru ca nu am avut nimic relevant de spus pana acum.
In primul rand, felicitari pentru forum si pentru aceasta comunitate.

In seara asta am fost si eu pe noul lot de autostrada deschis vineri, Gilau-Nadaselu. Am dat o tura dus-intors si pot spune urmatoarele:
-luminile de la viaductul din curba unde este si limitarea la 100 km/h erau stinse sambata la ora 23.
-la Nadaselu, chiar dupa ce urci pe autostrada, se simt bine de tot niste denivelari la 100-110 km/h.
-"trambulinele" de la imbinari sunt mult mai ok decat pe A10, unde si acolo am mers sa dau o tura chiar dupa inaugurare.

In rest, sambata la ora 23 era plin de camioane pe acest lot, lucru care confirma cat de util este traficului.
Asfaltul este foarte bun, iar lotul in sine te face sa te simti ca pe autostrada in Austria.  :D

Ionut

Nu ca ar conta, dar daca nu ma insel procentul financiar la podul Gilau este 22-25%. Poate ar trebui cateva multumiri si pentru Tirrena, pe contractul asta nu prea avem ce sa le reprosam... au ei pacatele lor, dar la Gilau mi se pare ca au dat un exemplu foarte bun. Poate e un exemplu pentru Aktor care au tot un ciot de finalizat aici pe la Bucuresti... hai ca pe A10 sa zicem ca e un lot mare si greu. Dar cred ca a venit timpul sa faca un efort pe Petricani-Popasului si sa mai spele din pacate.

JohannDB

#18080
Cred că este unul din momentele singulare, când închiderea unui "muzeu" să ne bucure.... S-a pus capăt unei situații de râsu'-plânsu', când între două drumuri (generic spus) să nu ai un pod. Și asta nu trebuie uitată pentru perspectivă.
Pentru relația Cp. Turzii - Zalău (și "împrăștierea" de la Zalău spre alte direcții) tranzitul a devenit ideal....
Pentru relația Cp. Turzii - Borș (via Gilău-Huedin-Aleșd) rămâne, pe mai departe, bătrânul DN 1, cu mai "noile îmbunătățiri" aduse de vreo 4 (patru) ani încoace, prin acele borduri/insule/șicane (la Gilău sunt 7 insule făcute în ultimii doi ani.... 4 la Căpușul Mare....nu mai vorbesc de genialitatea de la Păniceni....)
Pentru mulți (chiar și cu autoturisme) rămâne de trecut "Gârbăul" pe acel DN 1J dintre Căpușul Mare și Gilău spre Gărbău-Nădășel legat acum de A3 și DN 1F ...... Sau ocolirea dinspre Turda venind pe la Vâlcele din DN 1 spre Cluj Est (Centura Lui Boc)/Apahida și apoi toată ramura de nord a Centurii Cluj prin zona "Sub Coastă"....
   Probleme rămân multe, multe, până SE VA TERMINA Nădășel-Borș .... Cu această "floare" (Gilău-Nădășel) încă nu se face primăvară, din păcate.
Și puțin OF TOP... pentru transportatorii "grei": dacă ai de dus piese mai late de 3,5 m din cauza unei surpări de tersament la ieșirea din Zalău (și așa până acum erai trimis pe la Satu Mare-Zalău pentru Cluj-Dej-Bistrița-Suceava sau Cluj-Tg. Mureș), acum de la Satu Mare ești trimis pe la Baia Mare spre Dej-Cluj sau Bistrița, din cauza restricției provocată de surpare, care surpare nu se știe când va fi remediată (sau dacă, cumva, a fost remediată, restricția a rămas în calculator, sine die).....

zuma80

Cateva poze de la racordul A3 cu Ghergitei!
Pozele sunt facute astazi 30.09.2018, si dupa cum se observa o echipa de muncitori lucra la montajul parapetilor pe pasajul CF.
Pentru A6!

voicul

Eu nu inteleg cum se face racordul giratoriu - Gherghitei. Vad 4 sensuri (2 intrari si 2 iesiri).
Singura explicatie din vii de la CF intrii in nod si iesi din nou in Gherghitei. (?)

danutzu_1069

#18083
..

Ionut


voicul

Mersi. +1
Bine ca din si spre CF va fi trafic de 3 masini pe h, ca altfel, cam bulversanta aceasta intersectie.

carutasul

N-am prea urmărit traseul ăsta, pe filmarea din avion care e împărțirea loturilor? La Straco mă uitam mai devreme, sunt ei în urmă dar aparent nici nu prea au structuri de făcut...

horatiu.cosma

^
Nu au structuri complicate, dar dacă te uiti comparativ pe ultimele 2 filmări, o să observi că s-au oprit la radiere, nu au mai continuat cu elevațiile decât izolat. Nu mai vine fier în șantier, nu mai sunt bani. La fel și la terasamente, zone de kilometri întregi unde e 0 mișcarea, nu sunt plătiți subcontractorii. E destul de nasoală situația. Fără o infuzie de bani care să rezolve blocajele astea, astfel încât furnizorii și subcontractorii să se apuce de treabă, nu va ieși la lumină lotul ăsta. Astaldi începe chiar la primul pod peste Mureș&CF. Geiger începe unde se văd marcaje pe asfalt. Strabag începe unde se termină marcajele pe asfalt  :lol:.

pasadia

Si apropo: daca pe Straco e situatia atat de gri, pe Alpenside in ce culoare se prezinta?
O zic asa, ca poate isi mai inchipuie unii ca se vor apuca de lucru pe ciotul de 6km de la Rasnov...

alexbb

La A3-Petricani pe viitoarea bretea A3 pentru dreapta a aparut primul strat de bitum. Parea destul de sus (peste nivelul Petricani aprox 10cm). Nu stiu cum vor aborda aceasta diferenta de nivel...