News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

alesd

^
Quote from: NGC on October 03, 2017, 12:06:19 AM
"Proiectare si executie Autostrada Bucuresti - Brasov, Tronson Comarnic-Brasov, Lot 1: sector Comarnic - Predeal, km 111+300 - km 115+300; Lot 2: sector Predeal - Cristian, km 162+300 - km 168+600 si Drum de Legatura"

AM

Exista AM 01 din 20.03.2007.

QuotePrezentul acord este valabil, pe toata perioada punerii in aplicare a proiectului, dar isi pierde valabilitatea daca lucrarile de investitii pentru care a fost eliberat nu incep in maximum doi ani de la data emiterii.
Acordul se revizuieste daca apar elemente noi, necunoscute la data emiterii, in conditiile legislatiei de mediu in vigoare.

La asta s-o fi referit Tudose?

QuoteAm gasit un proiect prin sertarele Ministerului Transporturilor care inca mai are autorizatia de mediu valabila si pe care vrem sa-l implementam cat mai repede", a spus Tudose, precizand ca se refera la autostrada Bucuresti-Brasov.

Sursa: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22032841-cel-mai-scurt-usor-lot-din-autostrada-comarnic-brasov-contractat-prezenta-ministrului-transporturilor-sefului-drumuri-25-mil-euro-pentru-6-autostrada.htm

alecu26

Da, NGC...am vrut sa scriu Bucuresti Brasov si aveam in cap tronsonul deja inceput..Buc-Ploiesti. Deci...avem AM valabil. Modificarile nu sunt asa mari...doar la racorduri.

Ca un comentariu personal...mi se par multe pasaje superioare...3 bucati pe 2 km?
Drumurile noastre POATE;

Allex

Stai linistit ca se optimizeaza la proiectare ;)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Hint 2 in legatura cu surpriza - BEI

vancouver

BEI / BERD / BM au acceptat sa se ocupe de Comarnic - Brasov (Rasnov), adica de finantare si supervizare? Ca sa poata ddddd linistiti sa fure, fara sa fie fonduri europene la mijloc?  :D
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

NGC


dorum

hmmm... deci ne-au trimis la plimbare? zi-ne ma, ca fierbem acilea :) :)

NGC

N-are legatura cu Comarnic - Brasov.

In principiu Joi o sa public al treilea hint si atunci ar trebui sa cam fie clar. :p

pasadia

Deci 4,7 km ar mai fi fost de la Cristian la Codlea (ma rog, pana in DN1, undeva intre Ghimbav si Codlea). Au AM, deci au si SF macar la fel de "bun" precum l-au avut pentru lotul astalalt. Dar nu il liciteaza, in schimb fac prostia asta de drum de legatura ca sa blocheze traficul in DN73 (o banda pe sens, nu 2 ca pe DN1) si ca sa aglomereze Ghimbavul inutil (DN73B a devenit in zona aia o simpla strada prin multe dezvoltari rezidentiale si industriale). Preferam oricand ca in locul drumului de legatura de acum sa fi legat centura BV pe la nord de Ghimbav de A3.

Ma rog, e tarziu acum, dar va jur ca toate proiectele sunt desenate cu partea dorsala in Romania. Valabil si pentru Iptana, si pentru Search, si pentru oricine altii s-or mai simti sa recunoasca.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


vancouver

Aceasta mica autostrada de 6 km nu este altceva decat o centura pentru Rasnov si Cristian. O centura care pleaca din DN73 si ajunge pe DN73, deci va fi folosita de cei care merg pe DN73, si care astfel vor evita 2 localitati. Foarte buna din acest punct de vedere. Nu se va aglomera nimic in prima instanta, adica numai cu acesti 6 km realizati, dimpotriva, traficul de trazit va fi scos din Rasnov si Cristian. Cand se va face Comarnic-Rasnov, atunci trebuie facut si Cristian-Codlea, dar discutam de un tronson mega-simplu la campie. Cand s-o lucra la tunele intre Azuga si Rasnov, atunci putem sa dam drumul la licitatia Cristian-Codlea. Pana atunci nu ajuta cu nimic.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

SkyPilot

Quote from: NGC on October 03, 2017, 08:51:46 PM
Hint 2 in legatura cu surpriza - BEI

Ne da BEI bani de Suplacu-Bors, doar-doar ne-om apuca odata de el?

pasadia

Tzz, nu vorbi doar pentru ca asa crezi tu. Din pacate bucata asta de autostrada va muta trafic de pe valea Timisului pe Paraul Rece. Atat brasoveni, cat si unii care vor veni dinspre MS, CV sau HR si vor avea impresia ca e mai bine sa ocoleasca Postavaru pe la vest in loc de clasicul traseu pe la est, prin Timisu de Jos.

Ma rog, o sa se lecuiasca dupa ce vor vedea cat de stramt si de virajat e DN73A comparativ cu DN1 in segmentele concurente.

Si mai sunt unii care vor aglomera bucata dintre Brasov si Cristian de pe DN73. Cei care o vor prefera pe aceasta (+ autostrada) in dauna DJ112, Codlea - Zarnesti. Da, eu din Brasov am mers toata vara asta spre Piatra Craiului pe acolo pentru ca pe DN73 sunt lucrari...

Si nu ma pot abtine - chiar crezi ca vezi tu mai bine impactul lucrarilor de aici? Pe bune? Adica noi locuim aici, stim in ce stadiu se prezinta fiecare fundatie de drum sau viraj, dar nu... Vin altii sa spuna ca de centura pentru Ghimbav sau de continuare spre nord nu e nevoie decat dupa tunelul de la Azuga (prima oara cand aud de tunel acolo). Mda, grozav, ce sa zic...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


tom_sawyer

Quote from: NGC on September 30, 2017, 10:14:01 PM
Hint 1 in legatura cu surpriza - EITU
Quote from: NGC on October 03, 2017, 08:51:46 PM
Hint 2 in legatura cu surpriza - BEI
Cum e cu indiciile astea, fiecare litera corespunde unui cuvant? Mai multe litere pentru un cuvant?

vancouver

^^ pasadia, ma rog, scuze ca m-am bagat intre brasoveni. O mare greseala. Gandeam si eu logic, ca un drum nou, in plus, in definitiv o centura a 2 localitati, nu are cum sa fie rau. Dar iata ca da, poate sa fie rau. Am invatat ceva nou.

Dar am o idee excelenta: sa nu se mai faca nimic acolo Rasnov-Cristian, ca mai rau incurca. Sa se mute banii pe o legatura de la capatul A4 de la Constanta Nord  (Ovidiu) pana la aeroport Kogalniceanu. Ceva ce mi-ar folosi si mie, ca si constantean. Impuscam doi iepuri: brasovenii nu se mai supara si constantenii se bucura.  :p (asa ca nici eu nu m-am putut abtine   :poke: )
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ultrasbz

Ar trebui facuti pasi in plus si cu Cristian - Codlea - Vladeni - Persani - Fagaras, poate s-ar putea finaliza cat de cat simultan cu Sibiu - Fagaras. Cel putin in afara de zona Vladeni - Persani, pare un relief relativ simplu, de ses.

Oare aici mai trebuie revizuit SF? Exista AM?