News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Pai exista AM pana la Codlea, la km 173+300, conform documentului pus pe pagina anterioara.
Sincer sa fiu, habar nu am in ce stadiu este lotul Cristian-Codlea. Stie cineva?

Ar merge o intrebare la CNAIR. O sa o punem noi (API) daca nu stie nimeni nimic.
Eventual puteti sa ganditi niste intrebari mai precise.

pasadia

@ vancouver: eu n-am vb de rau lotul de autostrada ci drumul de legatura. Si o mai zic inca odata: in locul acelui drum de legatura as fi preferat sa faca altul, cam de aceeasi lungime care sa continue centura Brasov pe la nord de DN1, CF 200 si oraselul Ghimbav pana in punctul in care s-ar fi intersectat cu A3.

Si mai construiai acel lot de 5km de la Cristian pana in continuarea centurii Brasov mai sus mentionata si ai fi obtinut atat centura pentru Rasnov si Cristian cat si pentru Ghimbav. Ai mai fi separat clar traficul de tranzit (care ar fi folosit drumurile noi) de cel local (care ar folosi in continuare DN-urile existente). Si n-ai fi creat pe A3 un nod complet inutil la Cristian la 6km de nodul Rasnov si la 5km de cel de la Codlea. Adu-mi aminte, parca tu spuneai ca e o idee proasta sa ai noduri prea dese pe autostrada, nu?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Ionut

Intrebare pentru NGC sau altii care se pricep (mai bine ca mine cel putin).

Contestatia TRAMECO de la CAB de pe A3 Tg Mures-Ungheni este asta? Daca da, vad acolo termen 05.10.2017. Adica maine. Corect?

alecu26

Quote from: AlexAllex on October 03, 2017, 07:07:16 PM
Stai linistit ca se optimizeaza la proiectare ;)

Pai asta e propunerea lui Straco (pardon, Alpenside)....deci...cam asta e calculat, ofertat...si acceptat de CNAIR.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

#14209
^^Trameco e Selina?
Drumurile noastre POATE;

pbh

#14210
Quote from: vancouver on October 03, 2017, 10:40:36 PM
Aceasta mica autostrada de 6 km nu este altceva decat o centura pentru Rasnov si Cristian. O centura care pleaca din DN73 si ajunge pe DN73, deci va fi folosita de cei care merg pe DN73, si care astfel vor evita 2 localitati. Foarte buna din acest punct de vedere. Nu se va aglomera nimic in prima instanta, adica numai cu acesti 6 km realizati, dimpotriva, traficul de trazit va fi scos din Rasnov si Cristian. Cand se va face Comarnic-Rasnov, atunci trebuie facut si Cristian-Codlea, dar discutam de un tronson mega-simplu la campie. Cand s-o lucra la tunele intre Azuga si Rasnov, atunci putem sa dam drumul la licitatia Cristian-Codlea. Pana atunci nu ajuta cu nimic.
Ai pus punctul pe i Vancouver. Asa este , se va rezolva o mare problema pe traficul zonal data de tranzitul prin centrul celor doua localitati.
Teoretic Pasadia are dreptate, ar fi fost mult mai util un drum de legatura spre Ghimbav, dar ar fi mers paralel cu autostrada si nu se justifica financiar chiar daca tronsonul de autostrada de 4 km pana la ghimbav nu este inca licitat. Centura actuala, cu sau fara autoastrada, este mult mai logica. 
P.S. Sunt brasovean - ca sa nu fiu acuzat ca imi dau cu parerea din cealalta parte a tarii ;)

NGC

Quote from: Ionut on October 04, 2017, 07:55:07 AM
Intrebare pentru NGC sau altii care se pricep (mai bine ca mine cel putin).

Contestatia TRAMECO de la CAB de pe A3 Tg Mures-Ungheni este asta? Daca da, vad acolo termen 05.10.2017. Adica maine. Corect?

Ala e procesul. E corect. Va tin eu la curent.

elion

Google Earth prezintă imagini din luna august pentru Bucureşti şi litoral.

pasadia



Quote from: pbh on October 04, 2017, 10:18:14 AM
Teoretic Pasadia are dreptate, ar fi fost mult mai util un drum de legatura spre Ghimbav, dar ar fi mers paralel cu autostrada si nu se justifica financiar chiar daca tronsonul de autostrada de 4 km pana la ghimbav nu este inca licitat.

Wait, what? Nu mai stiu ce inseamna paralel? Acea continuare a centurii BV la nord de Ghimbav e pe directia est-vest (dinspre Brasov spre Codlea). A3 in zona e de la sud spre nord, dinspre Rasnov spre Dumbravita, zona in care ar vira spre vest, Fagaras. Cele 2, oricum le-as desena, se intersecteaza PERPENDICULAR!

Da, acea continuare a centurii ar fi paralela cu DN1, asa cum poti spune ca si actuala centura e paralela cu DN1. Dar asa si trebuie ca sa scoata traficul de tranzit din localitati si de pe drumurile folosite de localnici.

Ma rog, oi fi traind in alta dimensiune...


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


vancouver

@pasadia, ti-am raspuns pe threadul general de autostrazi in legatura cu "problema nodurilor multe".
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pasadia

Sincer sa fiu nu mi se pare subiectul atat de important incat sa fac ping-pong pe argumente zi dupa zi. Retin doar un lucru, pe care sincer sa fiu l-am concluzionat de mai mult timp: exista multi oameni pe aici dispusi sa apare aproape orice decizie luata in cadrul ADN/ CNAIR, unele dintre ele vechi de 15-20.
Si asta chiar daca concomitent, aceleasi persoane se declara extrem de nemultumiti de alte decizii luate in trecut(sau mai curand) de aceasi institutie.

Uite, in cazul asta - decizia de a construi acest drum de legatura, decizie pentru care tot cauti argumente, a fost luata in cadrul vreunui CTE, in cadrul vreunei sedinte importante a CNADNR in urma cu probabil peste 12 ani. Daca e atat de buna decizia inseamna ca oamenii aia chiar sunt buni, chiar ar trebui sa ii lasam in pace sa lucreze caci o fac bine. Sunt convins ca rezultatele obtinute de ei in perioada scursa de atunci dovedeste pe deplin asta. ;)

Si lasand ironia deoparte, nu cu incompetentii din Dinicu Golescu m-as lupta, ci cu modul asta in care noi, ca chibiti de pe margine, putem gasi justificari pentru deciziile lor proaste de acum 15 ani. Cred ca asta e o frana cel putin la fel de mare.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


alexbb

La A3 cu DNCB, au mutat macaraua la capatul dinspre Bucuresti al depozitului de grinzi, parea ca au si ancorat o grinda, plus 2 tiruri erau acolo aseara. Nu stiu daca au inceput sa le mute, dar cred ca in curand vor incepe aceasta actiune. La Popasului inca mai lucra foreza, aseara turnau beton.  :D

Gabi90

Aseara erau montate 11 grinzi la Pasajul peste CF.

Ionut

^ Pasajul peste CF in zona Gherghitei/Bucuresti, ca sa stie toata lumea despre ce e vorba. :)

ddfab

Quote from: Gabi90 on October 05, 2017, 09:44:37 AM
Aseara erau montate 11 grinzi la Pasajul peste CF.


nu te credem fara dovezi... :D