Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

delacroix

Estimarile s-au facut pentru DN-uri. Ca sa ai estimari pentru autostrada trebuie mai multe informatii de la driveri ( frecventa, destinatia, scopul etc.) Oricum nivelul nu va trece de 15000 mza pe urmatorii 10ani. Asta pentru TgM-Oradea, pe DN15, DN1. Tinand cont ca la noi traficul principal e pe distante scurte si foarte scurte estimez la 8-10 mii mza (2025) pentru ipotetica, de acum, autostrada Transilvania.
Nici dracu' nu-si baga banii in asa ceva.
Pentru @ciprebe: Lugoj-Deva e parfum pe langa Nadaselu-Suplac

Telvanni

Quote from: nenea_hartia on February 21, 2013, 08:30:45 PM
în calitate de câmpinean

Si eu sunt tot din Campina. Salut concitadine!

cricric

Quote from: delacroix on March 14, 2013, 05:37:10 PM
Estimarile s-au facut pentru DN-uri. Ca sa ai estimari pentru autostrada trebuie mai multe informatii de la driveri ( frecventa, destinatia, scopul etc.) Oricum nivelul nu va trece de 15000 mza pe urmatorii 10ani. Asta pentru TgM-Oradea, pe DN15, DN1. Tinand cont ca la noi traficul principal e pe distante scurte si foarte scurte estimez la 8-10 mii mza (2025) pentru ipotetica, de acum, autostrada Transilvania.
Nici dracu' nu-si baga banii in asa ceva.
Pentru @ciprebe: Lugoj-Deva e parfum pe langa Nadaselu-Suplac


Ma refeream la costuri. Da' e buna si cu MZA. 10000 e putintel. Poate cu autostrada se ridica si mai tare zona si creste si MZA-ul


ciprebbe

#1294
Trei mari constructori, interesati sa preia executia Autostrazii Transilvania

Din pacate numai titlul e de acest articol desi sincer as fi bucuros sa fie adevarat si sa existe cei 3 constructori, insa dupa ce am primit raspunsul lui delacroix(de ieri) m-am mai dezumflat.

LE:
QuotePot să vă spun cu rezerva confidenţialităţii că sunt vreo trei constructori foarte mari din lume interesaţi să facă Autostrada Transilvania.
Acum, toate lucrările la Autostrada Transilvania sunt sistate, cine vine preia toate lucrările.
luate de aici
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

delacroix

Quote from: ciprebbe on March 15, 2013, 12:09:26 PM

Din pacate numai titlul e de acest articol desi sincer as fi bucuros sa fie adevarat si sa existe cei 3 constructori, insa dupa ce am primit raspunsul lui delacroix(de ieri) m-am mai dezumflat.

LE:
bla-bla-bla
Incerc cu pompa de mana: cei trei contructori posibil sa existe, chiar probabil.
Dar scapa ventilul: in nici un caz nu pe varianta cu porti de taxare. Experienta (v. Spania, Italia) arata ca portile de taxare sperie soferii atunci cand raportul SMO/TExTA tinde spre 1.
Cu siguranta insa ca la un angajament de plata/vehicol/km a statului se vor gasi doritori.

ciprebbe

Pt ca imediat e anul de cand suntem inpreuna si am ajuns la postul 1000  am hotarat sa vedem daca se mai misca ceva pe A3 , tronsonul Bechtel(podul de la Gilau) si activitatea castigatoarei lotului de la Gilau la Nadasel, UMB-ul (lot atribuit dar contract nesemnat).

Am pornit spre capatul neterminat Bechtel cu celebrul deja viaduct "nefinalizat"
In departare se vede zona unde se termina lotul Bechtel. De acolo inspre fotograf ar trebui sa inceapa activitatea celor de la UMB.

Aruncam o privire din acelasi loc si inspre Oradea (exact unde trebuie construita supratraversarea drumului din comuna Gilau)
Localnicii stiu mai bine ce se intampla in zona si lucreaza pamantul pe viitorul terasament.

Aceeasi zona pozata mai de aproape.

Vazand asa liniste acolo am continuat sa inaintez pe drumul de piatra stiind ca pot ajunge intr-o zona inalta de unde pot surprinde ft bine lucrarile la viaductfara a fi gonit ca anul trecut de paznici.
Putine emotii fiind ft alunecos pe urcare drumul(-4 grade) si surprindem asta
(in stanga se vede unde se termina autostrada )

Putin mai spre lotul UMB

Celebrele grinzi ale americanilor platite din banii nostrii ai tuturor....

Pilonii lipsa ai viaductului

Aici in stanga trebuie sa se lege UMB ul de ceea ce au lasat americanii.






Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#1297
Am stat si analizat imaginile la fata locului, am studiat terenul, am vazut ca e liniste, am pus vesta pe mine si hai pe santier sa vedem daca putem intra....
Ne apropiem pe drumul cu o singura banda

si parcam strategic masina (sa pot iesi cat mai repede si usor din zona in caz de ceva)
Scoatem telefonul si ne apucam repede de treaba
Nu am vazut ce scrie aici

Capatul dinspre Oradea

Celalalt sens ( putin mai decalat decat cel din poza de mai sus)

De pe baza "muntelui de beton" pozat mai sus ne intoarcem(inspre Cluj) si pozam printre piloni






Bucati ce trebuiesc montate pe piloni (vezi data)




Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Continuam pe jos dupa zona cu piloni

Aici trebuiau sa fie piloni ca cei fozati mai sus.Eu unul nu i-am vazut



Incercam sa ne apropiem de celalalt capat




Aici se vad pilonii nu?

Sa va face-ti o parere.... in stanga e ultimul pilon construit si trebuie continuat

pana in dr sa ajunga aici


Asadar am ajuns pana la digul Somesului pe partea cealalta a viaductului.
La intoarcere am mai surprins:




Ca sa va imaginati mai bine inaltimea(masina e pe o platforma din balast cam de 2m inaltima fata de baza pilonilor)


La asa inaltime asa terasament





Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#1299
Hopa sus pe terasament daca e liniste
In continuare trebuie sa porneasca lotul UMB  si va ocolo cimitirul de la mijlocul dealului din poza

De pe terasament, vedere inspre Cluj











Asa arata armaturile dupa ce a trecut 3 ierni peste ele


Coborm de pe muntele de terasament si cautam indicii despre lotul UMB

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#1300
Mergem spre celalalt capat al Gilaului  si incercam sa vedem unde va coti autostrada spre Nadasel.
Cam dificil terenul la orizont....

Nu ne dam batuti si dupa o urcare mai abrupta vedem si valea pe unde e desenat traseul

Pare usor pe aici nu?

Sa incercam si  poze inspre inapoi
Tot asa usor pare?


Relieful ce trebuie strabatut




Valea putin mai larga aici


Inspre inapoi


Si borna



Mai mult nu am putut inaintea, am pierdut tractiunea,patinam si drumul era ft periculos.
Asadar concluziile zilei.
Activitate 0 de mai bine de un an la Bechtel, totul e parasit, iar UMB ul inca nu s-a apucat de nimic...si cine stie daca o sa se mai apuce la cum se misca la centru lucrurile.
Sper ca v-au placut pozele, toate facute cu telefonul(atata am avut azi la mine) si ca e clar pt toti ca A3 in Transilvania va hiberna in continuare.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Superb efortul tau, multumim mult!!! :cheers:

Cei de la UMB vor avea de furca... sunt fooooarte curios sa vad cum se vor descurca, pe Giarmata-Izvin a fost foarte simplu. Aici insa... nu stiam ca sunt asa adanci vaile pe-acolo, sigur trebuie viaducte serioase si/sau deblee adanci.

lautaxi

Mersi de poze cipribebe ,chiar ca e greu traseul cred ca e  asemanator cu Lugoj- Deva.

cricric

Sunt curios cum se va descurca UMB-ul la pretul licitat

teocharis

UMB isi va rupe gatul in podisul Transilvaniei!

Bechtel erau scumpi, smecheri, hoti cum vrei voi dar stiau meserie, au facut cea mai solida autostrada din Ro