Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 27 Guests are viewing this topic.

teoneo

In drumul meu de ieri am avut surpriza să văd pentru prima dată sosirea trailerelor care transportau grinzi pentru structurile de pe lotul Strabag. Mergând dinspre Targu-Mures spre Turda/Cluj, prima data le-am vazut stationate la baza dealului Recea, partea dinspre Ogra, langa culeile viitorului pod peste pârâul Falogii (km8). Probabil au folosit mica organizare de santier de acolo ca parcare temporară, fiind un loc mai larg (vezi prima poza). Dovada ca nu le-au descarcat acolo (cu toate ca ele corespund si pentru obiectivul mai sus mentionat) este ca nu era nicio macara, iar seara, la intoarcere (vezi poza 2), acolo nu erau grinzile depozitate ci acolo erau parcate basculantele. Pe traseu m-am intersectat cu aceste trailere care mergeau pe directia spre Turda.
- la amiaza, camioane cu grinzi:

- seara, nu mai erau grinzile; in locul lor erau basculantele:


teoneo

Inaintand, am fotografiat:
Structura de sprijin din piloni forati (diamentru 1200mm) dintre km8+816 si km9+206 (de pe partea dreapta a Autostrazii; nu se vede tot zidul poza e facuta seara, pozele nu sunt neaparat cronologic, ci mai mult pe obiective, urmand directia spre Vest)


Poza facută de după delușorul ce se vede la orizontul pozei de mai sus (astfel încât să se vadă ce e pe versantul celălalt). Peste podeț, se vede capătul structurii (care nu se putea vedea în poza de mai sus); poză făcută în sens invers, spe Est.


teoneo

Poze de pe viitorul debleu din zona km 9+930.


Poze cu Structura de sprijin pe piloni forati (diamentru 1200mm) dintre km9+907 si km9+967 (dreapta).


Aici se vede cat de aproape e E60/DN15 de obiectivul de langa Valea Izvoarelor.
(de fapt, doua poze care vor urma le-am facut de pe sosea, de dupa casa cu acoperis rosu).

teoneo

Și-acum noutatea. La obiectivul Pod peste Valea Mare si Pasaj peste DC73 (km10+220), am auzit sirena si vocea antemergatorului care a oprit circulatia facand loc sosirii primului trailer cu prima grindă de dimensiuni mari de pe acest lot (sper să nu greșesc). Din cate am cercetat, grinda are 33m lungime si 1,8m inaltime. (La fel ca si pentru pasajul/podul langa au stationat initial).



TIR-ul facea manevrele de pozitionare catre macara.




teoneo

Am revenit pe acel "viitor-debleu":

+Zoom:


Am trecut pe partea nordica a traseului, de langa E60 (se vede tot zidul de sprijin).


adi

Totul pare pregatit pentru ridicarea grinzii pe pozitie!

teoneo

După ce am facut un ocol mărișor am fotografiat obiectivul din sens invers (de pe dealul dintre Valea Izvoarelor si Sânpaul, care apare in pozele anterioare). Timp suficient ca sa apara surprize: Macaraua era coborata! Probabil ca sa o repozitioneze.


+Zoom:


teoneo

Respectand ordinea data de traseu... Seara, la intoarcere, grinzile erau sus pe poziție (eu m-am intersectat deja cu camioanele-trailer si dubita antemergator). Poze de pe E60:




teoneo

Apoi, cateva imagini din zone din care am facut poze si la amiaza:
De langa E60:





+Zoom:


Respectand traseul... De pe dealul dinspre Sânpaul am mai facut o poza (spre Vest) din care se vede o porțiune pe care Strabag n-a prea atacat-o (de la km10+700 în sus, până spre km12). In plan apropiat e o zona mlăștinoasă. E posibil ca lunile secetoase de vară să îi ajute.


Iceman

Super buna veste....In sfarsit Strabag isi face treaba....... :cheers:

teoneo

Quote from: adi on June 11, 2017, 02:59:23 PM
Totul pare pregatit pentru ridicarea grinzii pe pozitie!

Da, ceea ce au si facut-o. E un lucru pozitiv ca s-au planificat toate in asa fel incat grinzile (ce fericite pot fi cele cinci) sa nu cunoasca pământul de langă înălțimea unde trebuie să stea! Pentru asta, bravo Strabag! Prea ne-am săturat de imaginile cu "spitale de grinzi", cu-acestea zăcând cu anii!

adiarc

Multumesc de poze si veștile bune.

Aștept vesti bune cu AC de la nodul Iernut,plus mobilizarea exemplara a celor 3 constructori de care e nevoie pt a avea un lot funcțional ( Geiger,Strabag,Astaldi ).
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

Suprbe poze teoneo, ai un obiectiv foarte bun  :)
You're in Steelers Country

disney

Le-am trimis a treia reclamatie administrativa. Vedeti aici parcursul procedurii.

Ionut

Am mutat mini-discutia despre conexiunea A3-Tureni pe un thread local (de Cluj) nou facut:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=827.0

Discutam acolo. :cheers: