Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

@user201: bună întrebare. Iar podul este deja început de Bechtel.

ciprebbe

Permiteti-mi sa va reamintesc cum era acu 9 luni locatia podului.

http://www.youtube.com/v/ThW9mFzr1cU
De atunci nu s-a schimbat mai nimic.
Tehnologia folosit la constructia lui e cea tipic americana cu ginzi imense. Acestea sunt deja produse si depozitate dupa cum se vede in vecinatate. Mai lipsesc cateva pile , neavand nici fundatia sapata.
Oricum in eventualitatea inceperii lucrarilor pe lotul UMB nu cred ca vor fi probleme in constructia acestui pod de catre americani.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Quote from: ciprebbe on January 29, 2013, 10:51:58 AM
Oricum in eventualitatea inceperii lucrarilor pe lotul UMB nu cred ca vor fi probleme in constructia acestui pod de catre americani.

Sigur nu vor fi probleme DACA nu cumva se decid sa faca un mic santaj de genul "nu facem podul acolo pentru ca lucram pe 3c, vreti pod... platiti". Ar fi capabili sa faca asta.

mitsu


user201

Quote from: mitsu on January 29, 2013, 01:03:42 PM
Si, sincer, nu i-ai intelege? :D

Tocmai la asta mă gândesc. Cu Bechtel e ceva de genul: Ai datorii la mine, nu le plătești și te apuci în alt loc să lucrezi cu altul și te mai aștepți pe deasupra să îți mai și fac ceva pentru care vei fi plătit... nu se știe când.

ciprebbe

Hai sa o luam altfel.
Se achita datoriile de pe Gilau-C.Turzii adunate pana azi , catre Bechtel.
Ei nu mai lucreaza aici fiind ocupati pe3c, si au stadiul de 99% pe acest tronson, achitat la zi.
Pt 1% (viaductul in cauza) il dam la altcineva sa il faca, (8 piloni pt care avem grinzile gata turnate), hidroizolarea, suprabetonarea, asfaltarea, etc .
Problemele ce pot aparea :
- in proprietatea cui sunt grinzile daca CNADNR ul a platit pt ele dar nu exista receptie pe ele ( pot fi ele folosite? )
- cui atribuim (direct sau prin licitatie ) finalizarea lui si cine e capabil sa lucreze cu astfel de grinzi (ex. modul de lansare a lor pe piloni)
- cine va garanta lucrarea
Eu cred ca se gasesc mijloace de constrangere la adresa Bechtel pt a finaliza viaductul de la Gilau la timp, si a continua pe 3c iar scenariu de mai sus sa fie unul fantezist.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Hercule

#1206
Quote from: ciprebbe on January 29, 2013, 10:51:58 AM
Permiteti-mi sa va reamintesc cum era acu 9 luni locatia podului.

La min 1:02 este o macara care lucreaza la pod? :o Poate s-a mai facut ceva de atunci.
Deșteaptă-te române!

ciprebbe

Desigur ca s-a mai lucrat si s-a avansat...cu macaraua...au mutat-o 20 m mai in spate , dupa cum se vede din filmarea lui eurocopter la aproape 3 luni distanta de filmarea mea:
http://www.youtube.com/v/CsN5HNIi1sw
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

,,Din informaţiile pe care le avem de la CNADNR, banii se vor folosi pentru tronsonul de la Gilău la Nădăşel. Consiliul pentru Soluţionare i-a dat câştigători tot pe cei de la  UMB. Ei au la dispoziţie doi ani pentru lucrari, din care şase luni pentru proiectare", a declarat Eugen Cecan, şeful DRDP Cluj .

sursa: City News

Deci nici ei nu prea stiu sigur daca banii se vor duce spre Bechtel sau spre UMB. Not a good start. Sper ca acest domn Cecan sa aiba dreptate.

Sargon1806

O intrebare de bun simt. Daca podul respectiv face obiectul unui contract cu Bechtel, nu cumva trebuie modificat contractul si organizata o licitatie pentru construirea podului in cauza? Adica, ma gandesc ca nu poti pur si simplu sa spui "Domnule Umbrarescu, faceti dumneavoastra si podul asta pe care nu l-a facut Bechtel", pentru ca nu asa functioneaza sistemul de achizitii publice. Si dat fiind ca ultima oara cand s-au facut modificari la contractul cu Bechtel a durat cam doi ani litigiul, ma gandesc ca poate ar fi totusi mai bine sa le dea 1% aia din bani si sa-l termine Bechtel si cu asta basta.

cricric

Din cate sti eu, Bechtel ramane sa termine ce a inceput, nu mai se poate schimba nimic. Adica Gilau-Campia Turzii si Suplacu de Barcau-Bors. Asta atunci dupa renegocierea contractului pe vremea lui Boagiu.
Bechtel isi vrea doar banii, care daca stai sa te gandesti nu-s multi, da' no...

Ionut

Google Maps - bird'e eye view de pe A3 zona metropolitana. Se vede foarte clar cat au lucrat pana in toamna, spre centrul orasului.

cutter

Un răspuns de la CNADNR privind nodul de la Moara Vlăsiei:





ciprebbe

OMG

Deci asta e planul pt AT......a recunoscut .....
Deja mi-am stricat ziua :(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe