News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia






- aici a fost punctul de lucru al podarilor:


nenea_hartia

- organizarea de șantier a Bechtel de la Suplacu de Barcău:





- consolidări pe malul dinspre Cluj:



nenea_hartia

- din nou viaductul:






- aici se vede cum autostrada se termină în câmpul de sonde:


nenea_hartia

- și câmpul de sonde, ca să fie clar despre ce este vorba:







iuli

Multumiri de poze nenea_hartia!!!
Am o senzatie de deja-vu  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

user201

Frumoase pozele în sine, dar nu pot spune decât trist :(( , mai ales că știm că nici anul acesta nu se va lucra nimic pe acolo.

radutm

Multumiri de poze!
Ma gandesc numai la banii care s-au impotmolit in acea zona si care puteau fi folositi in alte parti, pe A1 sau chiar pe A3, dar in directia opusa, catre Targu Mures. Daca se aplica metoda A1, cu simpaticele "cioturi", ceva ceva se mai inaugura, ca erau orase pe parcurs, puteau fi gestionate pas cu pas, erau vizibile pentru toata lumea si nu ramanea atat de mult in paragina. Insa s-a mers pe mega-tronsoane si cand unul a cedat...s-a ales ce s-a ales. Mai ales ca in acea zona mai izolata, nu s-a stiut prea bine ce se intampla si pana cand opinia publica a aflat, era prea tarziu.
cont inchis

AndrewD

Indiferent de lungimea tronsoanelor, indiferent de portiunea pe care se impotmolesc banii, un lucru ramane neschimbat: se fura aproape tot. Asta e principalul motiv al nerealizarilor si nu se va schimba prea curand. Ma tem ca un ingredient important al progresului in aproape orice domeniu, inclusiv autostrazi, va fi realizat doar cand oamenii vor face ceea ce in occident s-a facut si se face de sute de ani: studiu de prefezabilitate privind productia de piele de politicieni pusa pe bat. Singurele stimulente care-i determina pe politicieni sa miste sunt interesul personal si frica.

ciprebbe

#1193
Ordin pentru inceperea lucrarilor la Autostrada Transilvania intre Gilau si Nadasel

"Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România va da săptămâna viitoare ordinul de începere a lucrărilor la porţiunea de 8,7 km de autostradă între Gilău şi Nădăşel, după ce Consorţiul Spedition UMB – Tehnostrade a rămas executant în urma soluţionării contestaţiei la licitaţia organizată pentru această lucrare, a afirmat Eugen Cecan, directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Cluj, la Transilvania L!VE."
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Macar atat... E buna si vestea asta.decat nimic!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

OMG, deci e sigur, UMB trece la treaba?! Pai cum "macar atat", e o super veste!!! :D Sper sa ii si plateasca. :lol:
Pe bune, sa inteleg ca deja contractul s-a semnat daca se da ordinul de incepere...

Baieti, pregatiti camerele si avionul. :D

udar

super veste  :excited:
sa speram ca le asigura si finantarea pentru acest tronson sa nu isi strice si ei imaginea ca nu o sa faca treaba din lipsa de fonduri sau plati la timp/intarziate.
:cheers:

verdiuc

In 2 luni termina UMB asa ceva ..

ciprebbe

he he....aici va fi o adevarata incercare pt UMB.
Nu poti compara lot 1 Tm-Lugoj cu ce e aici. Daca vedem in 2014 vara gata eu zic ca va fi o mare realizare.
Relieful ne avantajeaza aici pe noi pt poze ( asta daca vor fi ca si cei de la Bechtel si ne interzic accesul).
Cum se usuca drumurile am sa caut pozitii pt pozat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201

Legat de acest tronson nou de pa A3, am înțeles că Bechtel ar mai trebui să facă un pod peste Someșul Mic pentru a lega ce face UMB de actuala Autostradă?

Dacă  ai noștri au datorii istorice și nu le plătesc, credeți că Bechtel va face acel pod sau intră tot în sarcina UMB?