Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 70 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#10095
Nu va mai agitati, la Suplacu - Bechtel a produs toate grinzile necesare.
Singura problema pt constructorul de acolo e ca Bechtel a gandit transportul lor pe aliniament. Sunt curios cum vor ataca lucrarile in conditiile astea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

marinul

pai teoretic de la viaduct spre Bors. pe drumul tehnologic nu se pot transporta? Apropo, unde as putea gasi  proiectul Suplacu-Bors? sunt curios daca dupa sondele de la Suplacu mai vine un viaduct sau pod. In zona asta


alecu26

#10097
pune-l pe Google earth ca pozitie.. Sincer nu cred. Nu cred ca sunt poduri neincepute de Bechtel. Poate ne ajuta Bridge.

Teoretic se pot transporta pe drumul tehnologic. Dar rebuie sa bagi bani atunci serios in drumul tehnologic.

Dar Bechtel a gandit executia podurilor in cascada. Acel transportor de grinzi merge pe aliniamentul autostrada, si trecea cu grinda pe podul deja executat.

Si acolo vorbim de 160 tone. Gandeste-te ca la Gilau, pentru podul peste Somes, am auzit de la un transportator ca sunt probleme in a primi acceptul pentru a transporta grinzile pe DN, indiferent ce trailer aduce transportatorul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Astea is neincepute de Bechtel. Deci da, mai sunt 2 over pass-uri si un pod peste o vale intre viaductul mare si pozitia de unde ai facut poza.


bridge

Dupa sonde pana la Dolea sunt STR 9-(paraul Frumoasa +drum local) si STR 10 (vale+ drum local) amandoua de 21m.

ticker

Extras din Agerpres:

Homor (CNADNR): Proiectul de execuție a tronsonului Suplacu de Barcău-Borș ar putea fi predat săptămâna viitoare constructorului
"În momentul de față, proiectul de execuție este depus la companie. Au fost ridicate o serie de observații de către inginerul pe care îl avem acolo — firma Egis, proiectantul a implementat observațiile, l-a retransmis la companie, miercurea viitoare este organizată comisia tehnico-economică în vederea aprobării acestui proiect urmând, dacă specialiștii noștri aprobă proiectul predat, din punct de vedere tehnic și economic, să fie predat constructorului pentru execuție. Pe când? El deja a început să mobilizeze, are stație de asfalt, stație de beton, stație de balast stabilizat. Constructorul este un joint venture, lider fiind Corsan Corvian, din Spania", a menționat, pentru AGERPRES, Cătălin Homor.

Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a spus că proiectul pentru tronsonul 3C al autostrăzii Transilvania, Suplacu de Barcău — Borș, era dintre cele blocate și care păreau să nu aibă nicio șansă la începutul anului.

"Îmi amintesc că la puține săptămâni după ce am fost învestit în această funcție, când am fost în comisia de buget-finanțe, pentru buget, parlamentarii din această zonă au ridicat problema", a subliniat ministrul, invitându-l pe directorul Homor să ofere informații despre proiect. "Stadiul acestui proiect era oarecum în moarte clinică. Aveam cea mai la îndemână variantă: să reziliem acest proiect, varianta simplă, ușoară, reluam licitațiile, dar singurul care avea de pierdut era proiectul în sine, pentru că conservam oarecum situația încă doi ani probabil, ceea ce pentru mine era de neacceptat. În consecință, ne-am mobilizat, în numeroase ședințe cu respectivii. Putem spune că este un succes că acest proiect a început să se miște", a precizat directorul CNADNR.

Întrebat din ce cauze a trebuit revizuit proiectul tehnic, Cătălin Homor a precizat că, în primul rând, era unul foarte vechi, s-au schimbat normele de proiectare, iar lucrările s-au deteriorat.

"Principalul element care a generat această reproiectare este modificarea normelor de proiectare, introducerea acestor eurocoduri în 2012. Termenul de finalizare este de 24 de luni, raportat la momentul începerii. Ordinul de începe s-a dat în august 2015. Sursa de finanțare este asigurată, nu avem probleme de finanțare", a subliniat Homor.

http://www.agerpres.ro/social/2016/06/29/homor-cnadnr-proiectul-de-executie-a-tronsonului-suplacu-de-barcau-bors-ar-putea-fi-predat-saptamana-viitoare-constructorului-17-53-07

Slabe sanse cu Corsan...

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

bridge

#10102
^si bursa misca ceva,ceva incepand cu 31.05.2016, dar inca foarte subtire:

alecu26

E totuși puțin hazardat sa numești acest proiect un succes doar ca aia sau apucat sa curețe niște șanțuri și încă sunt cu un picior în groapa. Garanția minuscula depusă înseamnă avans minuscul și cashflow neexistent. Singura șansă de a face lucrările e de a executa cu angajați proprii. Furnizorii de ciment, de combustibil, de bitum lucrează cu banii jos. Nu prea poți sa îi duci pe aia cu zaharul.  E suficient ca CNADNR sa întârzie un pic plățile ca e concediu, ca e de la buget, etc și le bate ultimul cui în cosciug nu doar la acest proiect dar posibil la tot Corsan ul.
Cele doua proiecte din India sunt sublicitate tocmai din disperare. 2 avansuri la care oricum nu ii poți depune garanții sunt egale cu zero.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ciprianul

Haideti sa fim optimiști și sa vedem ce se întâmplă. Poate poate

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

cristi767

Dacă nu erau niște perspective (pe care nici nu le putem ști sigur acuma, de exemplu) eu sunt convins că nu o lungeau atâta. Mai mult pierd dacă o dau de gard, după ce au menținut contractele și se va dovedi un eșec decât dacă rupeau și licitau deja atât DN 76 cât și Suplacu de Barcău - Borș.

Pare că obiectivul lor a fost la păstrarea actualelor contracte și unirea lucrărilor pentru a salva timp. Aparent pe DN76 le-a ieșit și au salvat ce se putea salva în acest moment. Să sperăm că nu s-au înșelat nici cu privire la autostradă....

alecu26

Am cugetat si eu la acest aspect. Adevărul e ca legal și neabuziv CNADNR nu putea face nimic....fără sa riște sa piardă mult mai mult în instanță după. 
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Discutati despre constructori pe thread-ul dedicat, va rog! :cheers:

user201

Super progresul pe lotul UMB, dar așteptăm și podul lipsă.
În rest, de la București la Ip- graniță, inclusiv Cluj - Târgu Mureș pare a fi o poveste gen "Frumoasa din autostrada adormită"( sau era pădurea? ). Văzând că ungurii au ales 2018 pentru autostrada lor graniță- Debrecen, mă gândesc că și la noi ăsta ar trebui să fie termenul de finalizare a lucrărilor pe Ip- graniță.

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.