Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 48 Guests are viewing this topic.

Ionut

Lasati-ma un pic sa ma interesez. Trebuiau sa vina pana la final de luna mai cu doua lucruri specifice de care atarnau rezilierea. Stati un pic sa verific saptamana care vine. Dati-mi un semn daca uit. :lol:

bridge

#9856
 Tocmai de aia...ca n-au venit.Garantie pentru avans (cam mica :))au adus,cu PT-ul o mai lungesc .Au mai amanat vreo doua saptamani(au mai zis asta).Sper sa-si revina("ai nostri") si sa nu depaseasca anu' cu corsan,pentru ca  astia NU pot.

Pentru ca le cunosc posibilitatile actuale nici nu-i invinovatesc pe corsan deloc.

panda_no 5

Quote from: aditd on June 02, 2016, 07:50:08 PM
Vreo miscare e pe lotul A3 din B?
Nu ar trebuie sa se vada ceva la orizont?

Ar trebui dar......nimic.
Cele 4 luni de proiectare au trecut.......
Ar fi trebuit sa vedem o cat de mica miscare.....
Nici urma de constructor......ramanem in continuare cu panourile (iar? ... nu din nou!!!! ) care anunta " marele santier"

Iceman

Suntem satui de povesti cu telenovela Corsan...Vrem fapte...Nu povesti,episoade nemuritoare :)

vancouver

Pai stati asa, pe A3 intrarea in Bucuresti avem AC? Parca era ilegal sa misti vreo lopata de pamânt fara AC? Sau nu vizionam acelasi film?

Dupa cum inteleg eu, 4 luni perioada de proiectare se finalizeaza cu un proiect. Apoi acesta se inainteaza la CNADNR pentru a obtine AC, de unde merge intai in alte directii pentru AM si alte avize. Asadar DUPA ce este gata proiectul NICI VORBA sa se intre a doua zi in teren (exceptie lucrari care nu necesita AC, cum ar fi decopertarile, arheologia, realizarea de prefabricate). Aici nici macar nu mai depinde de constructor, ci de autoritati.

Deci:
- avem proiect finalizat si aprobat?
- avem AC?
- avem exproprieri finalizate, conform proiectului?

Daca da, atunci hai in teren, sa vedem ce se face acolo. Daca nu, nu.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Pizzarotti (probabil) a avut AC.
Proiectul este acelasi (?...) dar AC sigur a expirat de atunci.
O fi complicata procedura de "reimprospatare" a AC ?

Poate stie Horatiu mai multe....
Daca mai are energie sa intre pe forum dupa turul de forta de pe Ungheni-Ogra. :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Pentru ce au avut 4 de luni de proiectare? Presupun ca sa faca un proiect. Daca este proiect nou, atunci AC nou.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ciprebbe

Gilau-Nadaselu ploi, ploi, ploi.... nu s-a putut face ieri update (se lucreaza la ce permite vremea) . Azi a plouat din nou, toate basculantele erau garate in baza.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ciprianul

Mai le da cel de sus și lor vreme de odihna. Oricum bravo UMB

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

alexbb

Quote from: vancouver on June 04, 2016, 12:21:22 AM
Pentru ce au avut 4 de luni de proiectare? Presupun ca sa faca un proiect. Daca este proiect nou, atunci AC nou.

Cum s-ar spune 'pe surse', sau mai degraba din auzite, se pare ca sunt probleme pe portiunea din Voluntari (Centura - CF). Nu a putut sursa sa-mi spuna exact ce fel de probleme, dar nu inteleg de ce atata secretomanie si 0 transparenta, mi se pare absurd sa nu stii (sau sa nu comunici) in ce stadiu se afla aceste proiecte de interes major. Aveai pana la 1 iunie sa faci proiectul? In ce stadiu esti? Am inteles de-asemenea ca s-ar fi putut demara lucrurile pe portiuni, adica puteau incepe lucrarile la giratoriul Gherghita, podul peste valea Saulei, podul peste CF si nodul de la Moara Vlasiei, mai ales ca pentru podul peste Popasului deja au pilele si grinzile. In fine, mai asteptam ca prostii pana cand o sa ramana o mana de oameni in tara asta si se vor intreba 'unde o fi toata lumea'...

TibiV

Cauti una, dai de alta.... :)

Quote
aici: http://www.primariagarbau.ro/index.php?kulcs=informatii-su este un link (...) catre cea mai buna harta a zonei (inclusiv harta A3 !): http://www.primariagarbau.ro/php/pdf/pdf/NADASELU_REGLEMENTARI_NOU_01.pdf

Multumiri, north... !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#9866
Quote from: cutter on July 20, 2015, 11:22:52 AM
Am sesizat și scris și eu anul trecut despre situația cu EGIS pe autostrada Transilvania. La momentul care la care scriam (iulie 2014) nici măcar nu începuseră lucrurile la Gilău-Nădășelu, deci chiar luau banii degeaba... Ce să zic, contracte beton semnate pe vremea lui Năstase - sunt, nu sunt lucrări de supervizat, oamenii își iau milionul pe lună!

Quote from: cutter on July 10, 2014, 12:07:08 PM
Cu ocazia asta, am descoperit ceva care mi se pare incredibil și anume că EGIS INTERNATIONAL SA FRANTA SUCURSALA BUCURESTI primește în continuare după rezilierea contractului Bechtel în jur de 1,2-1,4 milioane lei în fiecare lună pentru  SUPERVIZARE LUCRARI DE CONSTRUCTIE AUTOSTRADA BRASOV-CLUJ-BORS CF  CTR.2562/30.08.2004. Tare bun trebuie să fi fost contractul ăsta dacă EGIS primește cîte 1,3 milioane de lei pe lună de 10 ani încoace, chiar și fără să existe lucrări de supervizat!

Am actualizat situatia platilor de aici, si se poate observa ca EGIS factureaza in continuare lunar.

1) Ce a facturat si inca factureaza EGIS din 2012 si pana acum?
2) La cateva din facturile din 2014 se pot observa diferente intre valoarea de pe factura si valoarea de pe OP, ca si cand nu ar fi fost acceptat totul pentru plata. De aici se poate deduce ca ei facturau activ, dar ce anume?
3) Se poate obtine prin API acces la contract (ca sa nu apelam la surse)?
4) Se poate face prin API o sesizare catre autoritati sa verifice legalitatea platilor si de ce nu a fost suspendat sau reziliat contractul cat timp nu s-a lucrat (2012 - August 2014)?

@cutter: Ai primit raspuns la sesizarea ta in scris? Putem face ceva sa verificam legalitatea?

Sunt totusi circa 140 milioane RON platiti in aproape 12 ani si inca merge mai departe !!!

L.E. Eu nu contest calitatea si rezultatele muncii lor, dar as vrea sa stiu ce am platit noi din 2012 pana in August 2014, cand in santier nu s-a mai lucrat, si as vrea sa stiu si cum este contractul facut (per tronson sau per sector sau per total).

ciprebbe

Pot sa spun ca avand pe Maltauro ca si constructor si vazand cum ii "coco" pe UMB-isti si pe Bechtel la vremea lor, toate sperantele mele sunt in ei.  Mi se pare unul dintre cei cei mai ok consultanti. Nu cunosc detaliile contractului si de ce nu s-au suspendat platile in perioada in care nu s-a lucrat la autostrada.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

#9868
^^^ Am adaugat mai sus ceva la sfarsitul mesajului.

ciprebbe

Din ce stiu Egis-ul are toata autostrada.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe